וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמלילי תיק 4000: אלוביץ' קרא לכחלון "הערבי" ולשרה "המשוגעת"

מחומרי החקירה שנחשפו ב"חברת החדשות" עולה כי בעל השליטה לשעבר בחברת בזק פיתח שנאה תהומית כלפי כחלון בעקבות רפורמת הסלולר. על אשת ראש הממשלה אמר: "מטורפת כמעט כמו הבן שלה"

בזק

בעל השליטה לשעבר בחברת בזק שאול אלוביץ' נהג לקרוא לשר האוצר משה כחלון "הערבי" ולאשת ראש הממשלה שרה נתניהו "המשוגעת" - כך פורסם הערב (שישי) ב"חברת החדשות". מחומרי חקירת תיק 4000 שסיפק מנכ"ל וואלה! NEWS אילן ישועה נטען כי "שאול ואיריס (אלוביץ') היו צוחקים על שרה שהיא מעריצה את עצמה, שהיא משוגעת. הם היו אומרים שהיא מטורפת כמעט כמו הבן שלה".

פרשת עוסקת 4000 עוסקת בהטבות רגולטוריות שראש הממשלה בנימין נתניהו נתן על פי החשד לאלוביץ' בתמורה לסיקור אוהד באתר וואלה! NEWS שהיה בבעלותו. על פי התמלילים, אלוביץ' אמר לישועה בהתייחסות ליועץ התקשורת לשעבר של משפחת נתניהו, המשמש כעד מדינה בפרשה: "אתה לא מספיק חכם כדי שעיתונאים יידעו מה לכתוב מלכתחילה. אם היית חכם, מערכת וואלה היתה מנוהלת על ידי אנשים כמו ניר חפץ. ב'ידיעות אחרונות' נוני יודע למנות אנשים שיעשו בלי שיגידו להם. אתם לא יודע".

עוד דווח כי אלוביץ' פיתח שנאה תהומית כלפי כחלון בעקבות רפורמת הסלולר, שפגעה בקבוצת בזק, וביקש מעובדי וואלה! NEWS "להיכנס בו". בשיחות עמו אמר אלוביץ' על כחלון שהוא "הרס את השוק" וכינה אותו "הערבי". בנוסף לכחלון, גם שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן "סומן" על ידי אלוביץ' בטרם הועבר לתפקיד השר לביטחון פנים.

עוד בוואלה! NEWS:
עסקים בדרום סודאן: ארה"ב הטילה סנקציות על אלוף במיל' ישראל זיו
היסטוריה באירלנד: הפרלמנט העביר חוק המתיר הפלות במדינה
מאבק בן 105 שנים: ההחלטה שהציתה מחדש את הקרב על השפה העברית

שאול אלוביץ בהארכת מעצר, מחוזי תל אביב, 27 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
פעל על פי החשד לסיקור אוהד עבור נתניהו בוואלה! NEWS. אלוביץ'/ראובן קסטרו

בתחילת החודש המליצה המשטרה להעמיד לדין את נתניהו בגין עבירות שוחד במסגרת הפרשה. המלצות דומות פורסמו גם בנוגע לרעייתו שרה, לבני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' ולאנשי עסקים נוספים. אחרי הודעת המשטרה נשא נתניהו נאום תקיף שבו טען כי "זה משחק מכור מראש" ולכן "ההמלצה לא מפתיעה והעיתוי לא מפתיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully