וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה עוצמתית וירי צה"ל לעבר חשודים בגבול הצפון: כותרות השבת

גשם כבד ירד בכל רחבי הארץ והביא להצפות ושיטפונות. נתיבי איילון נחסמו ושלג ראשון ירד בחרמון. שלושה פעילי חיזבאללה התקרבו לעבודות צה"ל בגבול לבנון, הכוחות פתחו באש להרחיקם. תינוקת בת חמישה חודשים ואמה נהרגו בתאונה בכביש 6 סמוך לקריית גת. חדשות סוף השבוע

מערכת וואלה!

מחלצים לכודים ונאבקים בהצפות: נזקי הסערה ברחבי הארץ

משקעים רבים שירדו ביומיים האחרונים הביאו עמו גם שיטפונות, ואזרחים רבים נתקעו בגשמים. במהלך היממה האחרונה ירד גשם בכמות חריגה באגנים שורק ואיילון, ובחלק מהמקומות נמדדה כמות של כ-200 מילימטרים, מאה מתוכם משעות הלילה ועד לשעות הצהריים. הגשמים גרמו לשיטפונות חריגים בנחלים הראשיים במרכז הארץ, להצפות ביובלים ובתוך הערים.

מבצע "מגן צפוני": חיילי צה"ל ירו לעבר שלושה חשודים בגבול לבנון

על רקע המתיחות בגבול לבנון ומבצע "מגן צפוני" לחשיפת מנהרות חיזבאללה, חיילי צה"ל פתחו באש לעבר שלוש דמויות החשודות כפעילי הארגון שהתקרבו לאזור העבודות הטכנולוגיות בחסות מזג האוויר. דובר צה"ל הודיע כי השלושה נמלטו והעבודות נמשכות כסדרן. הירי התרחש ברקע טענות לבנוניות כי צה"ל חצה אתמול את הקו הכחול בגבול, אותן הכחישו גם בצה"ל וגם ביוניפי"ל.

בשיא הסערה: אם ובתה התינוקת נהרגו בתאונת דרכים סמוך לקריית גת

תינוקת בת חמישה חודשים ואמה, צעירה כבת 19 מאזור הדרום, נהרגו בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 6 סמוך לקריית גת. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותה. מסוק צבאי שנחת בזירה פינה את התינוקת שנפצעה בתאונה באורח אנוש לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם פגיעה רב מערכתית, אך מאמצי ההחייאה לא צלחו. כמו כן פונו לבית החולים צעיר בן 23 באורח קשה, מורדם ומונשם ושתי צעירות בנות 18 ו-21 באורח בינוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בעקבות תקלה ברכב: גבר נהרג בפיצוץ במושב עזריאל בשרון

גבר נהרג היום בפיצוץ רכב במושב עזריאל שבאזור השרון. על פי ההערכה, במהלך הנסיעה אירעה תקלה במכלי הדלק של המכונית שגרמו להצתתה. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את המכונית כשהיא עולה באש בשטח פתוח בכניסה למושב ואת גופת הגבר, שמותו נקבע במקום. כוחות של משטרת מרחב שרון הגיעו למקום ופתחו בחקירה. זהות הנרצח לא ידועה בשלב זה והמשטרה הודיעה כי "מסתמן כי אין חשד לפלילים".

פוטין לנתניהו: יש לשפר את היחסים הצבאיים בין רוסיה לישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחחו בנושא היחסים הצבאיים בין המדינות והמבצע בגבול לבנון - כך הודיעה שגרירות רוסיה בישראל. בשיחה, שהתקיימה לבקשתו של נתניהו, הדגיש נשיא רוסיה את הצורך לשפר את היחסים בין הצדדים בתחומים הצבאיים. בנוסף לכך, על רקע מבצע "מגן צפוני" נגד המנהרות של חיזבאללה, פוטין אמר שיש להבטיח את היציבות לאורך הגבול בהתאם להחלטה 1701 של מועצת הביטחון.

"ניר חפץ הוא שקרן וכזבן": תמלילי שרה נתניהו מחדר החקירות

"ניר חפץ הוא שקרן וכזבן, מעולם לא דיברתי עם עורך דין דוד שמרון על עניין העסקתו" - כך עולה מתמלילי חקירת שרה נתניהו שפורסמו ב"חברת החדשות". במשרדי להב 433 הוסיפה אשת ראש הממשלה כי "כשמני נפתלי העליל עליי במשטרה, חפץ, שהיה אז הדובר שלי, אמר עליו שהוא שקרן רמאי שמעליל עלילות ואסור להאמין לאף מילה שלו. עכשיו תחליפו את השם של מני בניר. אין לי מושג מה היא 'ועדת ההיתרים של מבקר המדינה', פעם ראשונה שאני שומעת את המונח הזה".

עקפה את הסנקציות על איראן: סמנכ"לית וואווי מואשמת בהונאה בארה"ב

מנכ"לית הכספים של יצרנית הטלפונים הסינית וואווי, מנג וואנז'ו, מואשמת בהונאה בארצות הברית - כך נחשף בדיון שהתקיים בעניינה של הבכירה בבית משפט בקנדה, שם נעצרה לבקשת הרשויות האמריקניות הדורשות את הסגרתה. בתו של מייסד ענקית התקשורת הסינית מואשמת בכך שהפרה את הסנקציות על איראן.

כהן בדרך לתקופת מאסר ממושכת: "שילם דמי שתיקה בהוראת טראמפ"

משרד המשפטים האמריקני הודיע כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הורה לשלם דמי שתיקה לנשים שטוענות שקיימו איתו יחסים מחוץ לנישואים ואיימו על קמפיין הנישואים שלו, בפעם הראשונה שבה שמו נקשר בביצוע עבירה פדרלית. בדיון בבית המשפט אמרה התביעה כי עורך דינו לשעבר מייקל כהן ארגן את דמי השתיקה "בתיאום ובהוראת" טראמפ. כהן טען לאחרונה כי טראמפ מעורב בפרשת דמי השתיקה, אך מסמכי בית המשפט הם שאיששו את טענותיו בפני התביעה.

רוחאני: אם איראן תהיה חלשה - במערב יהיה מבול של פליטים וטרור

נשיא איראן חסן רוחאני הזהיר מפני "שיטפון" של סמים, פליטים ופיגועים במערב אם הסנקציות שהטילה ארצות הברית יחלישו את יכולתה להכיל את הסכנות האלו. "אני מזהיר את אלו שהטילו סנקציות - אם היכולת של איראן להיאבק בסחר בסמים ובטרור תושפע מכך, אתם לא תהיו בטוחים משיטפון של סמים, מבקשי מקלט, פצצות וטרור", אמר בנאום ששודר בשידור חי בטלוויזיה.

איטליה: שישה נרמסו למוות בזמן מנוסה המונית ממועדון

לפחות שישה בני אדם, רובם נערים, נמחצו למוות במועדון לילה באיטליה, שבו התקיימה הופעה. עוד 50 בני אדם נפצעו, בהם כעשרה באורח קשה, בעת שהקהל ניסה לברוח ממועדון לנטרנה אזורה שבעיירה קורינלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully