וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניר חפץ הוא שקרן וכזבן": תמלילי שרה נתניהו מחדר החקירות

ב"חברת החדשות" פורסמו תשובותיה של אשת ראש הממשלה במהלך חקירתה בלהב 433. "כשמני נפתלי העליל עליי במשטרה, חפץ אמר שהוא שקרן רמאי שמעליל עלילות ואסור להאמין לאף מילה שלו. עכשיו תחליפו את השם של מני בניר". מקורב לחקירה העריך כי החשדות נגדה לא הופרכו

עריכה: שניר דבוש

"ניר חפץ הוא שקרן וכזבן, מעולם לא דיברתי עם עורך דין דוד שמרון על עניין העסקתו" - כך עולה מתמלילי חקירת שרה נתניהו שפורסמו הערב (שישי) ב"חברת החדשות". במשרדי להב 433 הוסיפה אשת ראש הממשלה כי "כשמני נפתלי העליל עליי במשטרה, חפץ, שהיה אז הדובר שלי, אמר עליו שהוא שקרן רמאי שמעליל עלילות ואסור להאמין לאף מילה שלו. עכשיו תחליפו את השם של מני בניר. אין לי מושג מה היא 'ועדת ההיתרים של מבקר המדינה', פעם ראשונה שאני שומעת את המונח הזה".

גורם המקורב לחקירה אמר כי מניתוח ראשוני של חקירתה, החשדות נגדה לא הופרכו. עם זאת ההערכה היא שלא תידרש לחקירה נוספת.

פרקליטה של נתניהו, עורך דין יוסי כהן, מסר בסיום חקירתה הבוקר כי "כצפוי, בסיום החקירה יתברר שמדובר בעוד גיבוב כזבים וסיפורי מעשיות של עד המדינה ניר חפץ, שאין בהם כלום. כשהתיקים האחרים מתרסקים, ממציאים בדיות חדשות. עד מתי תמשך הרדיפה אחרי משפחת נתניהו?".

עוד בוואלה! NEWS:
בשיא הסערה: אם ובתה התינוקת נהרגו בתאונת דרכים סמוך לקריית גת
הצפות במרכז הארץ, עלייה במפלס הכנרת: גשם עז ברחבי הארץ
היורשת של מרקל: השמרנים בגרמניה בחרו מנהיגה חדשה למפלגה

שרה נתניהו, במהלך משפטה,  בעניינן  ניפוח הוצאות המעון בבית משפט שלום, ירושלים 7 באוקטובר 2018. רויטרס
על פי הערכות לא תידרש לחקירה נוספת. נתניהו/רויטרס
הארכת מעצר לניר חפץ  22 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
"שקרן וכזבן". חפץ/ראובן קסטרו

נתניהו נחקרה היום באזהרה במשרדי להב 433 בלוד, בחשד למסירת מידע כוזב למבקר המדינה. החקירה התקיימה כשלוש שעות. ההחלטה לחקור את אשת ראש הממשלה הגיעה בעקבות עדותו של יועץ התקשורת לשעבר של משפחת נתניהו, חפץ, אותה מסר במסגרת הסכם עד מדינה בתיק 4000, פרשת בזק-וואלה.

על פי החשד, נתניהו עשתה שימוש בחשבוניות פיקטיביות בהן דיווחה כי תרמה סכום כסף לעמותת יד שרה כשבפועל הכסף הועבר לחפץ כשכר טרחה. בכך הטעתה את מבקר המדינה והחסירה מידע כוזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully