וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין לנתניהו: יש לשפר את היחסים הצבאיים בין רוסיה לישראל

שגרירות רוסיה בישראל הודיעה כי המנהיגים שוחחו לבקשתו של נתניהו בנושא שיפור היחסים בין המדינות. על רקע המבצע נגד המנהרות ההתקפיות של חיזבאללה, הוסיף הנשיא הרוסי כי יש להבטיח את היציבות בגבול לבנון בהתאם להחלטות האו"ם

לשכת העיתונות הממשלתית

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחחו בנושא היחסים הצבאיים בין המדינות והמבצע בגבול לבנון - כך הודיעה היום (שבת) שגרירות רוסיה בישראל. בשיחה, שהתקיימה לבקשתו של נתניהו, הדגיש נשיא רוסיה את הצורך לשפר את היחסים בין הצדדים בתחומים הצבאיים. בנוסף לכך, על רקע מבצע "מגן צפוני" נגד המנהרות של חיזבאללה, פוטין אמר שיש להבטיח את היציבות לאורך הגבול בהתאם להחלטה 1701 של מועצת הביטחון.

המבצע נפתח ביום שלישי השבוע במטרה לחשוף ולנטרל את המנהרות ההתקפיות של הגבול שיעי משטח לבנון. עוד באותו היום חשף צה"ל מנהרה שנחפרה ממפעל בלוקים בכפר כילא שבדרום המדינה לשטח ישראל, ובעקבות הפעילות ההנדסית של צה"ל במקום הוכרזה גזרת מטולה כשטח צבאי סגור. על רקע המתיחות בגבול הצפוני, חיילי צה"ל ירו היום לעבר שלוש דמויות חשודות, ככל הנראה פעילי חיזבאללה, שניסו להתקרב לאזור העבודות הטכנולוגיות בחסות מזג האוויר. דובר צה"ל הודיע כי השלושה נמלטו והעבודות נמשכות כסדרן.

עוד בוואלה! NEWS:
12 שנים לרצח שזעזע את המדינה: אמה של תאיר מאוכזבת מבית המשפט
מהומות בצרפת: עימותים בין המשטרה לבין המפגינים; 211 נעצרו
למנוע את תחילת "מלחמת מגן צפוני": האחריות על כתפי אלוף הפיקוד

פגישת רה"מ, נשיא רוסיה, קרמלין, מוסקבה, רוסיה  11 ביולי 2018. קובי גדעון, לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ופוטין/מערכת וואלה! NEWS, קובי גדעון, לע"מ

נתניהו, שהצהיר כי המבצע "יימשך ככל שיידרש" עד שהושגו יעדיו ואיים כי חיזבאללה רצה להשתמש במנהרות כחלק מ"מערכה רחבה שתכננו לכיבוש חלקים מהגליל", ביקר ביום חמישי בצפון הארץ עם שגרירים במקביל להמשך עבודות צה"ל באזור. גורם מדיני בכיר הוסיף אחרי סיורו של נתניהו כי מטרת הביקור כי לייצר לגיטימציה לפעולות נוספות באזור, אם הדרש יידרש. "זה לא רק מאבק נגד נשק המנהרות אלא גם להבהיר שיש פה ארגון טרור שבא להרוג אזרחים. העניין הנוסף נוגע לשאלה מה אם נצטרך לפעול בעתיד - זה מייצר לגיטימציה לפעולות נוספות במידה ונצטרך".

היחסים בין ישראל לרוסיה נותרו מתוחים מאז הפלת המטוס הרוסי ב-17 בספטמבר. במהלך התקרית, הופל מטוס סיור רוסי על ידי טילים סוריים בעת תקיפה ישראלית בלטקיה. בישראל דוחים את האשמה לתאונה, שבה נהרגו 15 אנשי צוות רוסים, ואומרים כי המטוסים כבר היו מחוץ לאזור בעת הפלת המטוס. עם זאת, רוסיה דחתה את הגרסה ואמרה כי חיל האוויר פעל בפזיזות והשתמש במטוס האיליושין 22 כפיתיון. בעקבות זאת, הורה משרד ההגנה של רוסיה על שורת צעדים, בהם הצבת מערכת הנ"מ המתקדמת S-300 במדינה, אך זו טרם הפכה למבצעית בידי צבא סוריה.

(עדכון ראשון: 13:17)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לוחמי צה״ל מיחידות שונות, בפעילות היום בגבול הצפון - 5/12. דובר צה"ל, דובר צה"ל
לוחמי צה"ל בגבול הצפון/דובר צה"ל, דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully