וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפות בדרום בשל עפיפוני תבערה; תן תקף בחמת גדר: כותרות השבת

שורת שריפות פרצו החל משעות הבוקר בעוטף עזה, ובעמק הירדן נסגר אתר הנופש הפופולרי לאחר שתן החשוד כנגוע בכלבת התנפל על מבקרים. טראמפ המריא לסינגפור, וגולדן סטייט היא אלופת ה-NBA. הכותרות שעשו את סוף השבוע

שורת שריפות בעוטף עזה; דיווח: צה"ל תקף מאגר עפיפונים ברצועה

שורת שריפות פרצו החל משעות הבוקר בעוטף עזה, ככל הנראה כתוצאה מהפרחת עפיפוני תבערה משטח רצועת עזה. הדליקות פרצו בשטחים חקלאיים באזור ניר ועם ובארי, ובארבע מתוכן הושגה שליטה על האש. בשריפה אחת באזור בארי עדיין נעשים מאמצים לכיבוי הלהבות. שריפות נוספות פרצו בכיסופים ובעין השלושה.

אימה באתר הנופש: תן חדר למתחם הקמפינג בחמת גדר ופצע ארבעה

ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום, הורה הבוקר על סגירת אתר הקמפינג באתר הנופש חמת גדר, לאחר שתן החשוד כנגוע בכלבת התנפל בשעות הלילה על מבקרים במתחם הקמפינג וגרם לפציעתם. בעקבות החלטת ראש המועצה, לא תתאפשר לינת מבקרים במקום עד להודעה חדשה.

מבירור ראשוני עולה כי כמה תנים שהגיעו מצדו השני של גבול ירדן, נכנסו אל האתר ואחד מהם התנפל על מבקרים שישנו בתוך אחד האוהלים במקום. הוא תקף ופצע ילדה בת שש, שתי צעירות בנות 23 ו-27 וגבר נוסף. הם טופלו על ידי צוות מד"א שהוזעק למקום ופונו לבית החולים פוריה. במהלך היום הועברה הילדה שנפצעה לבית החולים רמב"ם לבקשת הוריה.

טראמפ המריא לסינגפור: "הפסגה עם קים היא הזדמנות חד פעמית בשבילו"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום כי הפסגה עם שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און היא "הזדמנות חד פעמית" בשביל קים.

"אני באמת מאמין שקים עומד לעשות משהו חיובי עבור העם שלו", אמר טראמפ טרם המראתו לסינגפור מפסגת המדינות המתועשות בקנדה. לדברי טראמפ, הוא "יידע בתוך דקה" אם קים רציני לגבי הוויתור על הארסנל הגרעיני שלו, ואם לא, "השיחות לא יהיו ממושכות".

הפסגה ההיסטורית עם קים, שתהיה הראשונה אי-פעם בין נשיא ארצות הברית מכהן לבין מנהיג קוריאה הצפונית, תתקיים בלילה שבין יום שני לשלישי (שעון ישראל).

פוטין ורוחאני נפגשו בסין: "שיתוף הפעולה שלנו בסוריה מוצלח"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין תיאר היום את שיתוף הפעולה בין ארצו לבין איראן בסוריה כ"מוצלח", והצביע על תוצאות מוחשיות בשטח - כך דווח באתר "ספוטניק" בשפה הערבית. הדברים נאמרו בפגישתו של פוטין עם מקבילו מאיראן, חסן רוחאני, בוועידת ארגון שיתוף הפעולה של שנגחאי בסין.

בפגישה בין השניים התייחס רוחאני גם הוא לשיתוף הפעולה ושיבח את הפעולות של שתי המדינות יחד בסוריה. לטענת רוחאני, מוסקבה וטהראן, המגבות תקופה ארוכה את נשיא סוריה בשאר אסד, הן בעלות "תפקיד משמעותי מאוד באזור".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

המהגר העיראקי הודה ברצח הנערה היהודייה בגרמניה; "בגלל ויכוח"

עלי בשאר, הצעיר העיראקי בן ה-20 שנעצר בחשד לאונס ורצח הנערה סוזאנה פלדמן בגרמניה הודה במעשים - כך נמסר היום ממשטרת עיראק. פלדמן, יהודייה בת 14 מהעיר מיינץ, נמצאה מתה באזור מיוער סמוך לווייסבאדן ביום רביעי, סמוך למרכז הקליטה לפליטים שבו חי החשוד.

נתיחת גופתה של פלדמן הראתה כי היא הייתה קורבן לתקיפה מינית ולאלימות. לפי משטרת גרמניה, אין עדויות לכך שהרצח נעשה על רקע לאומני. המשטרה הגרמנית עצרה לאחר מציאת הגופה חשוד נוסף, אזרח טורקי בן 35.

NBA: גולדן סטייט הביסה את קליבלנד 85:108 והשלימה סוויפ בסדרת הגמר

גולדן סטייט היא אלופת ה-NBA, בפעם השנייה ברציפות והשלישית בארבע השנים האחרונות. זה קרה לאחר שהווריירס השלימו הלילה (בין שישי לשבת) סוויפ מהדהד על קליבלנד, עם 85:108 באוהיו שהדגיש, פעם נוספת, את פערי הרמות והכישרון בין הסופר-טים שנבנתה במפרץ, והחבורה האפורה שהורכבה סביב לברון ג'יימס - אולי במשחקו האחרון במדי הקאבלירס.

בהשוואה לשתי העונות הקודמות, בזו הנוכחית נראתה גולדן סטייט הרבה פחות דורסנית, הרבה יותר פגיעה - גם בעונה הרגילה (58 ניצחונות "בלבד"), וגם בפלייאוף (בפרט בסדרת גמר המערב מול יוסטון). אבל השורה התחתונה היא שקובעת, ובשורה התחתונה, הווריירס העבירו הילוך ברגעי האמת, והוכיחו שכשהם רוצים, הם עדיין צעד אחד לפני הקבוצה הטובה בליגה בעונה הסדירה (הרוקטס) והשחקן הטוב בתבל (לברון). ככה, חברים וחברות, נראית שושלת.

ארה"ב: בודקים אם שני דיפלומטים נוספים נפגעו במתקפה קולית בקובה

ארצות הברית בודקת שני מקרים חדשים של חשש לנזק מוחי בשני עובדי שגרירותה בקובה מחשש שנפגעו בתקיפות קוליות מסתוריות שפגעו קודם לכן בדיפלומטים אחרים בבירה הוואנה - כך נמסר אמש ממשרד החוץ במדינה. גורמים רשמיים בוושינגטון מסרו כי אינם מורשים להגיב באופן פומבי על המקרה ומסרו את הדברים בעילום שם.

בחמאס התאכזבו מהיקף ההפגנות; הערכות: המתיחות תימשך עוד שבועות

גורמים בצה"ל העריכו אמש כי סבב הלחימה ברצועת עזה יימשך בשבועות הקרובים וכי חמאס ינסה בכל מחיר להראות הישגים למרות כישלונו להוציא להפגנות בגדר המערכת את היקף המשתתפים שלו ציפה. בשישי הפגינו 15 אלף איש בחמישה מוקדים לאורך גבול הרצועה. גם האיראנים ליבו את השטח היום, ונתנו לג'יהאד האסלאמי תקציבים והוראות כדי להוציא אלפי מפגינים לגדרות, אך ללא הצלחה מרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully