וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל ויכוח": המהגר העיראקי הודה ברצח הנערה היהודייה בגרמניה

הצעיר בן ה-20, שנמלט לארץ מוצאו ונעצר, הודה כי אנס ורצח את הנערה היהודייה סוזאנה פלדמן בת ה-14 והוסגר לגרמניה. עד כה אין עדויות לכך שהרצח היה מתוך מניעים דתיים

רויטרס

עלי בשאר, הצעיר העיראקי בן ה-20 שנעצר בחשד לאונס ורצח הנערה היהודייה סוזאנה פלדמן בגרמניה הודה באחריות למעשים - כך נמסר היום (שבת) ממשטרת עיראק. בשעות הערב, הודיעה ברלין כי הוא הוסגר ובדרכו בחזרה למדינה.

פלדמן, בת 14 מהעיר מיינץ, נמצאה מתה באזור מיוער סמוך לווייסבאדן ביום רביעי, סמוך למרכז הקליטה לפליטים שבו חי בשאר. ה"בילד" הגרמני דיווח כי בשאר ופלדמן רבו לפני שהוא תקף ורצח אותה. המשטרה הגרמנית עצרה לאחר מציאת הגופה חשוד נוסף, אזרח טורקי בן 35.

נתיחת גופתה הראתה כי היא הייתה קורבן לתקיפה מינית ולאלימות. לפי משטרת גרמניה, אין עדויות לכך שהרצח נעשה על רקע לאומני. גם המועצה המרכזית של יהודי גרמניה הזהירה מפני קשירה של מניע אנטישמי לאירוע שזעזע את הקהילה.

עוד בנושא
גרמניה: 2 מהגרים מעיראק ומטורקיה חשודים שרצחו ואנסו יהודייה בת 14
גרמניה: מבקש המקלט החשוד ברצח נערה יהודיה נעצר בעיראק

סוזאנה פלדמן, עלי בשאר. עיבוד תמונה
סוזאנה פלדמן ועלי בשאר/עיבוד תמונה

לדברי שר הפנים הגרמני הורסט סיהופר, כוחות ביטחון כורדיים עצרו את בשאר במהלך יום שישי. הוא הגיע לגרמניה במהלך גל הפליטים של סוף 2015, שבמהלכו קלטה גרמניה מאות אלפי מבקשי מקלט, בעיקר מסוריה ומעיראק. לאחר שנמצאה גופתה של פלדמן, הוא עזב את גרמניה עם הוריו וחמשת אחיו.

מפקד המשטרה בעיראק, טארק אחמד, אמר לרשת טלוויזיה גרמנית כי "הוריתי לשלושה שוטרים לחקור את התיק. אחרי שבע שעות, הם הצליחו לזהות את מיקומו של החשוד ברצח ועצרו אותו". הוא הוסיף כי החשוד הודה במעשים במהלך חקירה של רשויות הביטחון הכורדיות.

(עדכון ראשון: 14:40)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כוחות משטרה בגמניה בזירת הרצח של הנערה סוזאנה פלדמן בעיר וייסבאדן. רויטרס
המקום שבו נמצאה גופתה של פלדמן בווייסבאדן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully