וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מבקש המקלט החשוד ברצח נערה יהודיה נעצר בעיראק

8.6.2018 / 14:21

שר הפנים הגרמני הודיע כי עלי בשאר, האזרח החשוד ביחד עם אזרח טורקי באונס ובחניקתה למוות של הנערה בת ה-14 סוזאנה פלדמן נמצא במעצר. לפי ההודעה, כוחות ביטחון כורדיים עצרו את החשוד לבקשת משטרת גרמניה

רויטרס

מבקש המקלט העיראקי שחשוד ברצח ואונס של נערה יהודיה בת 14 בגרמניה נעצר בארצו לאחר שנמלט לשם - כך מסר היום (שישי) שר הפנים הגרמני הורסט סיהופר. מבקש המקלט עלי בשאר נמלט לאחרונה מגרמניה, לאחר שמשטרת גרמניה חיפשה אחריו בחשד שרצח את הנערה סוזאנה פלדמן בסמוך לעיר וייסבאדן. בהודעת שר הפנים נמסר כי כוחות כורדיים עצרו את בשאר לבקש המשטרה הגרמנית.

המשטרה הגרמנית עצרה חשוד נוסף, אזרח טורקי בחשד למעורבות במעשים. לפי החשד, השניים אנסו אותה ואז חנקו אותה למוות. גופתה נמצאה בסמוך לפסי רכבת. הרשויות בגרמניה מסרו כי החשוד העיראקי התגורר לאחרונה במחנה מעבר לפליטים בסמוך לעיר וייסבאדן, שם נמצאה גופת הנערה שלשום.

עוד בוואלה! NEWS:
אלפים מפגינים בגבול עזה; שלוש שריפות פרצו כתוצאה מעפיפוני תבערה
חקירת הרצח ביפו: צעיר וצעירה בני 18 נעצרו; חשד כי הכירו את הקורבן
דיווח: המתיחות בין רוסיה לאיראן בסוריה מחריפה

סוזאנה פלדמן הנערה בת ה-14 שנאנסה ונרצחה בגרמניה. מערכת וואלה! NEWS
הנערה סוזאנה פלדמן/מערכת וואלה! NEWS

לפי מפקד המשטרה באזור, החשוד שזוהה בשם עלי ב. עזב את המדינה לפני ימים אחדים עם הוריו וחמשת אחיו. הוא אמר כי החשוד הגיע ככל הנראה לגרמניה דרך טורקיה ויוון בשנת 2015 ביחד עם גל הפליטים שהגיע למדינה.

בעיתון "פרנקפורט אלגמיינה צייטונג" דווח כי החשוד ומשפחתו הצליחו לשוב לעיראק, מחשש שייעצר במקום אחר באירופה. לפי דיווח אחר, הנערה והחשוד שנמלט היו בני זוג. עוד דווח כי הצעיר העיראקי חשוד המעשי אלימות נוספים שהתרחשו באזור, ובהם שוד בעזרת סכין.

עוד באותו נושא

גרמניה: 2 מהגרים מעיראק ומטורקיה חשודים שרצחו ואנסו יהודייה בת 14

לכתבה המלאה
כוחות משטרה בגמניה בזירת הרצח של הנערה סוזאנה פלדמן בעיר וייסבאדן. רויטרס
כוחות משטרה בסמוך לזירת הרצח של פלדמן, אתמול/רויטרס

לפי המשטרה, החשוד הטורקי בן ה-35 נעצר בסמוך למקלט הפליטים בוויסבאדן. המשטרה איתרה את גופת הנערה קבורה מתחת לצמחייה בסמוך לפסי הרכבת. המשטרה חיפשה אחר הנערה, לאחר שדווח כי נעדרה מביתה מאז ה-22 במאי, כשהיא נראתה לאחרונה לצד חבריה בעיר וויסבאדן, הנמצאת בסמוך למיינץ. נער בן 13 שהיה עד ראייה אמר לשוטרים שחיפשו אחר הנערה כי הפליט העיראקי חשוד במעשה.

הרב המקומי אהרון רן ורניקובסקי אמר כי הוא "מיואש, עצוב המום ממותה של סוזאנה". לדבריו, הקהילה היהודית כולה במיינץ מתאבלת על מותה. המועצה המרכזית של יהודי גרמניה קראה לרשויות לסיים במהרה את החקירה במהרה ובצורה מעמיקה, וכן להטיל "עונש קשה על האשמים".

כוחות משטרה בגמניה בזירת הרצח של הנערה סוזאנה פלדמן בעיר וייסבאדן. רויטרס
זירת הרצח בגרמניה, השבוע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully