וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הרצח ביפו: צעיר וצעירה בני 18 נעצרו; חשד כי הכירו את הקורבן

8.6.2018 / 12:31

לאחר סריקה של כוחות רבים ממשטרת תל אביב באזור נעצרו שני חשודים ברצח פאדיה קדיס בדירתה בעיר והם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט. לאחר שלא נמצאו סימני פריצה בבית שנחשב לאחד היוקרתיים ביפו, עלה חשד לפיו הרוצח נכנס מהדלת הראשית ודקר את קדיס

צילום: ניב אהרונסון ואבי אשכנזי

המשטרה עצרה במהלך הלילה והבוקר (שישי) שני חשודים, צעיר וצעירה כבני 18 החשודים במעשה הרצח של פאדיה קדיס ביפו. קדיס הייתה אלמנתו של ראש העדה הנוצרית ביפו שנרצח בשנת 2012. גופתה של קדיס, כבת 50, נמצאה עם סימני אלימות במקלחת בבית מגוריה וככל הנראה נדקרה למוות שעות רבות קודם לכן. שני חשודים מובאים היום (שישי) לבית המשפט בתל אביב והמשטרה ביקשה לקיים בדלתיים סגורות את הדיון בבקשתה להאריך את המעצר.

מיד לאחר הרצח, סברו החוקרים כי הרוצח או הרוצחים נכנסו לדירה דרך הדלת הראשית של הבית, הנחשב לאחד היוקרתיים ביפו. ייתכן אף כי הקורבן הכירה את הרוצח שכן, הבית שבו התגוררה היה מוגף בסורגים ולא היו כל סימני פריצה. במשטרה בודקים את המניע לרצח ובמקביל הוצא הלילה צו איסור פרסום על כל מהלכי החקירה וזהות החשודים.

עוד בוואלה! NEWS:
יומן מסע מהיורוטריפ: גם אירופה מבינה שנתניהו כאן כדי להישאר
שני פצועים קשה ובינוני מפיצוץ בלון גז בבניין מגורים בשדרות
טראמפ מבודד לפני פסגת ה-G7: "שום מנהיג לא נשאר לנצח"

זירת רצח ברחוב אוהב ישראל, יפו, 7 ביוני 2018. מד"א
כוחות מד"א מחוץ לביתה של קדיס, אתמול (צילום: מד"א)/מד"א

כוחות גדולים של משטרת תל אביב, בהם מפקד המחוז ניצב דוד ביתן, הגיעו לזירה ופתחו בחקירת המקרה. במשטרה בודקים מה המניע לרצח. לפני כחמש וחצי שנים נרצח בעלה של קדיס, גבי, במהלך תהלוכת חג המולד בעיר בידי מתנקש שהיה מחופש לסנטה קלאוס.

דוריס חיפאווי, חברתה של קדיס, סיפרה כי אחרי רצח בעלה היא ביקשה "להתנתק מהעולם" ולשהות בחיק משפחתה, שלוש בנותיה ובנה ובהמשך הנכדים שנולדו לה. "היא הייתה סבתא מאושרת ולא רצתה כלום מעבר לזה", אמרה חיפאווי.

עוד באותו נושא

חשד לרצח ביפו: אלמנתו של ראש העדה הנוצרית נדקרה למוות בדירתה

לכתבה המלאה
פאדיה קדיס, בכירה בעדה הנוצרית ביפו שנרצחה בביתה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צו איסור פרסום הוצא על פרטי המקרה. פאדיה קדיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה, הרצח של קדיס הפתיע את התושבים בעיר והיא עצמה אינה רואה קשר למקרי רצח אחרים שאירעו בתקופה האחרונה ביפו. "לא היו לא קשרים עם אף אחד, עם 'העולם ההוא', והמבין יבין. היא הייתה בקשר רק עם הילדים שלה ועם המשפחה", הוסיפה.

זירת רצח ביפו. יפו 48, מערכת וואלה! NEWS
כוחות משטרה מחוץ לביתה של קדיס, אתמול (צילום: יפו 48)/מערכת וואלה! NEWS, יפו 48
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully