וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ביפו: אלמנתו של ראש העדה הנוצרית נדקרה למוות בדירתה

8.6.2018 / 9:25

כשש שנים לאחר שבעלה של פאדיה קדיס נרצח במהלך תהלוכת חג המולד בעיר, נמצאה גופתה עם סימני אלימות במקלחת בדירתה. מחקירת המקרה עולה כי הרצח אירע שעות רבות קודם לכן. במהלך הלילה עצרה המשטרה חשודים במעשה

צילום: ניב אהרונסון ואבי אשכנזי

פאדיה קדיס, אלמנתו של ראש העדה הנוצרית ביפו שנרצח בשנת 2012, נמצאה אמש (חמישי) ללא רוח חיים בביתה ביפו. גופתה של קדיס, כבת 50, נמצאה עם סימני אלימות במקלחת בבית מגוריה וככל הנראה נדקרה למוות שעות רבות קודם לכן. במהלך הליל והבוקרה עצרה המשטרה חשודים במעשה. צו איסור פרסום הוטל על פרטיו ועל יתר פרטי החקירה.

ביתה של קדיס, הנחשב לאחד היוקרתיים ביפו, הוא בן שלוש קומות ומצופה באבן יקרה. סביב הבית מוצבות מצלמות אבטחה ועל כל החלונות מוצבים סורגים. חוקרי המשטרה לא מצאו כל סימני פריצה וההערכה הראשונה היא כי הרוצח נכנס דרך דלת הכניסה.

צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותה במקום. לדברי, רן מנוסיס, חובש רפואת חירום במד"א, "בדירה שכבה אישה כבת 50 כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. ביצענו בה בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה".

עוד בוואלה! NEWS:
הנייה לפני ההפגנות בגדר: "לשבור את חומות בית הכלא הגדול"
ברקע המתיחות בדרום: חיל האוויר תרגל לחימה נרחבת ברצועת עזה
ילד בן שבע נהרג מפגיעת ראש בתאונת אופניים בדרום הר חברון

פאדיה קדיס, בכירה בעדה הנוצרית ביפו שנרצחה בביתה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופתה נמצאה שעות לאחר הירצחה. קדיס/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת רצח ברחוב אוהב ישראל, יפו, 7 ביוני 2018. מד"א
זירת הרצח ביפו, הערב/מד"א

כוחות גדולים של משטרת תל אביב, בהם מפקד המחוז ניצב דוד ביתן, הגיעו לזירה ופתחו בחקירת המקרה. במשטרה בודקים מה המניע לרצח. לפני כחמש וחצי שנים נרצח בעלה של קדיס, גבי, במהלך תהלוכת חג המולד בעיר בידי מתנקש שהיה מחופש לסנטה קלאוס.

דוריס חיפאווי, חברתה של קדיס, סיפרה כי אחרי רצח בעלה היא ביקשה "להתנתק מהעולם" ולשהות בחיק משפחתה, שלוש בנותיה ובנה ובהמשך הנכדים שנולדו לה. "היא הייתה סבתא מאושרת ולא רצתה כלום מעבר לזה", אמרה חיפאווי.

לדבריה, הרצח של קדיס הפתיע את התושבים בעיר והיא עצמה אינה רואה קשר למקרי רצח אחרים שאירעו בתקופה האחרונה ביפו. "לא היו לא קשרים עם אף אחד, עם 'העולם ההוא', והמבין יבין. היא הייתה בקשר רק עם הילדים שלה ועם המשפחה", הוסיפה.

תוך פחות מחודשיים: חמש נשים נרצחו ביפו

בשבועות האחרונים נרצחו כמה נשים תושבות יפו. סמר חטיב, אם לשלושה בת 32, נורתה בסוף החודש שעבר למוות בעת שהייתה בכביש 4313 סמוך למחלף עין הקורא ליד ראשון לציון. חברתה שישבה לצדה נפצעה באורח קשה. טרם נעצרו חשודים.

כשבועיים קודם לכן, צעיר התקשר למשטרה וסיפר שרצח את שתי אחיותיו בנות 19 ו-21 בדירתם ברחוב ברוך קרוא. שוטרים שהגיעו לזירה מצאו את שתי האחיות מוטלות ללא רוח חיים. לצד הגופות מצאו את אחיהן והוא נעצר.

בחודש אפריל נרצחה אישה כבת 30 בדירה ברחוב רבנו ירוחם בתל אביב. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה. בשלב זה טרם התברר הרקע לאירוע כאשר כלל כיווני החקירה נבדקים.

(עדכון ראשון: 22:35)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני הזוג קדיס בתהלוכת חג המולד שבסופה נרצח גבי, ב-2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת רצח ביפו. יפו 48, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח, אמש/מערכת וואלה! NEWS, יפו 48
מישל חדד, חברו של גבי קדיס, מחוץ לביתו לאחר הירצחו, ינואר 2012. דרור עינב
בית משפחת קדיס ביפו/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully