וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנייה לפני ההפגנות בגדר: "לשבור את חומות בית הכלא הגדול"

מנהיג חמאס פרסם מאמר לקראת הפגנות יום השישי הרצועה ואמר כי "נגיע לבסוף למטרתנו - חיים שלווים ומכובדים". לדבריו, תגובות הארגונים הצבאיים השתלבה באופן מושלם עם המאבק העממי

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ליר שפיגלר

ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה כתב היום כי "התהלוכות לגדר גבול הרצועה ושבירת המצור הביאו לפריצות דרך מדיניות חשובות". הנייה כתב במאמר שפורסם ב"מידיל איסט איי הבריטי, ובו קרא להמשיך בתהלוכות "בדרכי שלום במטרה להסיר את המצור שישראל מטילה על רצועת עזה". המאמר פורסם לקראת ההפגנות רחבות ההיקף שצפויות מחר בגבול רצועת עזה לציון יום שישי האחרון של חודש הרמדאן.

הנייה קרא "להמשיך ולדפוק על דלתות בית הכלא הגדול, ולהביא לבסוף לשבירת חומותיו. אנחנו אוהבים את היציבות בחיינו ואנו כמהים לשגשוש", כתב הנייה. "נגיע לבסוף למטרתנו - חיים שלווים ומכובדים". ראש הלשכה המדינית של חמאס הזהיר כי אם לא ישיגו תושבי הרצועה את מטרתם במהרה, "זו זכותנו להתנגד לכיבוש בכל האמצעים האפשריים, כולל בדרך צבאית. כך גם מאפשר לנו החוק הבינלאומי".

עוד בוואלה! NEWS:
ברקע המתיחות בדרום: חיל האוויר תרגל לחימה נרחבת ברצועת עזה
צה"ל: האחות שנהרגה בעזה השליכה רימון גז לעבר חיילים
צבע שחור על השלט: הפעוטון בפתח תקווה החליף את השם - והושחת

מנהיג חמאס אסמאעיל הניה בין מפגינים באזור הגבול עם ישראל, 20 באפריל 2018. מערכת וואלה!
""נגיע לבסוף למטרתנו". הנייה בהפגנה בגבול ברצועה, בחודש/מערכת וואלה!

לדבריו, תגובת הפלגים על התוקפנות האחרונה של ישראל הראתה באופן מושלם את שיתוף הפעולה עם המאבק העממי. עוד אמר, כי ארגונו ינסה לחדש את הניסיונות לשבור את המצור הימי בעזרת משטים שייצאו לחו"ל.

בצה"ל נערכים לחידוש ההפגנות והיום הטילו מטוסי חיל האוויר כרוזים ברחבי הרצועה, שהשזהירו מפני מהתקרבות לגדר, פגיעה בה ומניסיונות לבצע טרור נגד אזרחי ישראל וכוחות הביטחון.

צעירים פלסטינים, מנגד, החלו בהרכבת עפיפונים שאותם הם מתכוונים לשגר מחר לעבר ישראל כדי להצית שריפות באזור, כפי שקרה בשבועות האחרונים, כולל היום. בין המוקדים העיקריים היה יער בארי, שחווה דליקות רבות שפגעו קשות בבעלי החיים ובצמחייה במקום. מוקדים נוספים של שריפות היו בכיסופים, נחל עוז וסעד. מאז תחילת צעדות השיבה באפריל, שוגרו מאות עפיפונים, בלונים וכלי טיס קטנים שגרמו לשריפות ענק ולנזקים נרחבים בעוטף עזה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שריפה בעוטף עזה בעקבות טרור העפיפונים  3 ביוני 2018. ראובן קסטרו
שריפה שפרצה בעקבות עפיפון בגבול הרצועה, השבוע/ראובן קסטרו

צה"ל מסר כי הוא "שב ומזהיר את תושבי עזה מהתקרבות ולשמש כלי בידי חמאס, כפי שקרה בהפרות הסדר האלימות בשבועות האחרונים. צה"ל ערוך ומוכן לתרחישים רבים ונחוש להגן על תושבי ישראל וריבונותה. צה"ל לא יאפשר פגיעה בתשתיות הביטחון והגדר המגנות על אזרחי ישראל ויפעל מול כל מי שמבקש לפגוע בביטחון ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully