וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה ביפו: התקשר למשטרה ודיווח - רצחתי את שתי האחיות שלי

צעיר התקשר למשטרה ודיווח כי רצח את שתי אחיותיו במהלך הלילה בדירתם ביפו. שוטרים שהגיעו לזירה מצאו את השתיים מוטלות ללא רוח חיים אחת במיטתה והשנייה במסדרון הבית, כשאחיהן לצדן. "דחסו 13 בני משפחה בדירה אחת; במחלקת הרווחה התעלמו מהמצוקה", סיפרה אחת השכנות

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל ושניר דבוש

צעיר שהתקשר הבוקר (חמישי) למשטרה דיווח כי רצח במהלך הלילה את שתי אחיותיו בנות 19 ו-21 בדירתם ברחוב ברוך קרוא שביפו. שוטרים שהגיעו לזירה מצאו את שתי האחיות מוטלות ללא רוח חיים וצוותים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותן של השתיים. לצד הגופות מצאו את אחיהן והוא נעצר לחקירה.

שוטרי משטרת יפו בפיקודו של סגן-ניצב יאיר ויזנברג הגיעו לזירת התקרית ופתחו בבדיקת המניע לרצח. ההערכה היא כי הצעיר היה בהתקף של טירוף וביצע את הרצח בעת שיתר בני המשפחה ישנו במיטותיהם.

השוטרים סרקו את הדירה בקומה השלישית בבניין בן שמונה הקומות ומצאו את אחת הנשים במסדרון ואת אחותה באחד משלושת חדרי השינה בדירה, כשעל גופותיהן פצעי דקירה. לאחר מעצרו של האח פינו השוטרים את יתר עשרת בני המשפחה מהדירה.

עוד בוואלה! NEWS:
ארדואן ממשיך לתקוף: "לא ניתן לישראל לגנוב את ירושלים"
די כבר!: החיקוי ב"ארץ נהדרת" שעורר את זעמם של החרדים
למרות צעקות ארדואן והגינויים הקבועים - לא כל העולם שונא אותנו

זירת רצח שתי נשים ביפו ב-17 במאי 2018. אבי כהן
החשוד נעצר כשהוא לצד גופות אחיותיו. שוטרים מחוץ לבית המשפחה, הבוקר/אבי כהן
זירת רצח שתי נשים ביפו ב-17 במאי 2018. אבי כהן
כל בני המשפחה שהו בדירה בזמן הרצח. זירת הרצח, הבוקר/אבי כהן

דיירים בבניין סיפרו כי הכתובת הייתה על הקיר. "חלמיש (חברת הדיור והשיכון של עיריית תל אביב-יפו, א.א.) דחסה לתוך דירה בת שלושה חדרים 13 בני משפחה, תינוקות קטנים, הורים מבוגרים וילדיהם", אמרה אחת השכנות. "כל הזמן היו שם מריבות. היו צעקות ומעשי אלימות. התקשרנו למשטרה, לחלמיש, ואמרו שאין מה לעשות. גם הרווחה של עיריית תל אביב לא תפקדה והתעלמה מהמצוקה. היה ברור לנו שזה יסתיים ברצח".

שכנים אחרים סיפרו כי אתמול בצהריים עוד הספיקו בני המשפחה לתלות בביתם קישוטים לציון חודש רמדאן וכי לא נשמעו צעקות מהבית. רק המשטרה והאמבולנסים שהגיעו בבוקר בישרו לשכנים על הטרגדיה החמורה בדירה הקטנה.

"כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה שם ראינו שתי נשים בשנות ה-20", סיפר פרמדיק מד"א יאיר גולדשטיין. "הן היו מחוסרות הכרה, ללא דופק, ללא נשימה ועם סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן במקום".

בניין מגורים ביפו שבו נרצחו שתי נשים בידי אחיהן, 17 במאי 2018. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
הבניין שבו התגוררו בני המשפחה ביפו/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי

אנשי המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה החלו לאסוף ממצאים מן הדירה וחוקרי משטרת יפו לקחו לחקירה את האח החשוד ברצח ואת בני המשפחה האחרים ששהו בדירה. אחד מכיווני החקירה הנבדקים הוא כי המצוקה הכלכלית והדוחק בדירה גרמו למריבות וחיכוכים.

מעיריית תל אביב יפו נמסר בתגובה כי היא "מסייעת למשפחה בשעת משבר זו" וכי "הנושא מצוי בחקירת משטרה ובשל חובת הסודיות המוטלת עלינו לפי חוק וצנעת הפרט לא נוכל להגיב על הפרטים".

אתמול נמצאו אם ובתה, בנות 50 ו-25, ללא רוח חיים בדירתן בטבריה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותן של השתיים. חקירת המשטרה העלתה כי האם התקשרה להזעיק עזרה וכי לבתה עבר רפואי נפשי. על פי החשד מדובר רצח והתאבדות.

(עדכון ראשון: 6:21)

זירת רצח שתי נשים ביפו ב-17 במאי 2018. אבי כהן
בניין המשפחה ביפו/אבי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully