וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 2 מהגרים מעיראק ומטורקיה חשודים שרצחו ואנסו יהודייה בת 14

המשטרה עצרה מבקש מקלט מטורקיה ומחפשת אחרי פליט מעיראק, שככל הנראה נמלט מהמדינה. הם חשודים שתקפו מינית וחנקו למוות את הנערה, שזוהתה כסוזאנה, תושבת העיר מיינץ. הקהילה היהודית: "אנחנו בהלם"

רויטרס

משטרת גרמניה עצרה מבקש מקלט מטורקיה ומחפשת אחרי פליט מעיראק בחשד שאנסו ורצחו נערה יהודייה בת 14 מהעיר מיינץ - כך הודיעה היום (חמישי) המשטרה. האחרון, בן 20, ככל הנראה נמלט מהמדינה.

הקורבן זוהתה בשם סוזאנה פלדמן, והקהילה היהודית בעיר הגיבה בהלם לידיעות על הרצח שלה. לפי החשד, השניים אנסו אותה ואז חנקו אותה למוות. גופתה נמצאה בסמוך לפסי רכבת.

עוד בוואלה! NEWS:
קים קרדשיאן לחצה - וטראמפ חנן אסירה בת 63 שמרצה מאסר עולם
הפיליפינים: שמונה ישראלים נעצרו בחשד שניהלו רשת הונאה ענקית
כשטראמפ שאל את טרודו: "קנדה לא שרפה את הבית הלבן?"

סוזאנה פלדמן הנערה בת ה-14 שנאנסה ונרצחה בגרמניה. מערכת וואלה! NEWS
נעדרה מאז ה-22 במאי. פלדמן/מערכת וואלה! NEWS

הרשויות מסרו כי החשוד התגורר לאחרונה במחנה מעבר לפליטים בסמוך לעיר וייסבאדן, שם נמצאה גופת הנערה אתמול. לפי מפקד המשטרה באזור, החשוד שוהה בשם עלי ב. עזב את המדינה לפני ימים אחדים עם הוריו וחמשת אחיו. הוא אמר כי החשוד הגיע ככל הנראה לגרמניה דרך טורקיה ויוון בשנת 2015 ביחד עם גל הפליטים שהגיע למדינה.

בעיתון "פרנקפורט אלגמיינה צייטונג" דווח כי החשוד ומשפחתו הצליחו לשוב לעיראק, מחשש שייעצר במקום אחר באירופה. לפי דיווח אחר, הנערה והחשוד שנמלט היו בני זוג. עוד דווח כי הצעיר העיראקי חשוד המעשי אלימות נוספים שהתרחשו באזור, ובהם שוד בעזרת סכין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כוחות משטרה בגמניה בזירת הרצח של הנערה סוזאנה פלדמן בעיר וייסבאדן. רויטרס
כוחות משטרה סורקים את זירת הרצח/רויטרס

לפי המשטרה, החשוד הטורקי בן ה-35 נעצר בסמוך למקלט הפליטים בוויסבאדן. המשטרה איתרה את גופת הנערה קבורה מתחת לצמחייה בסמוך לפסי הרכבת. המשטרה חיפשה אחר הנערה, לאחר שדווח כי נעדרה מביתה מאז ה-22 במאי, כשהיא נראתה לאחרונה לצד חבריה בעיר וויסבאדן, הנמצאת בסמוך למיינץ. נער בן 13 שהיה עד ראייה אמר לשוטרים שחיפשו אחר הנערה כי הפליט העיראקי חשוד במעשה.


הרב המקומי אהרון רן ורניקובסקי אמר כי הוא "מיואש, עצוב המום ממותה של סוזאנה". לדבריו, הקהילה היהודית כולה במיינץ מתאבלת על מותה. המועצה המרכזית של יהודי גרמניה קראה לרשויות לסיים במהרה את החקירה במהרה ובצורה מעמיקה, וכן להטיל "עונש קשה על האשמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully