וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן לחצה - וטראמפ חנן אסירה בת 63 שמרצה מאסר עולם

7.6.2018 / 18:40

הכוכבת שכנעה באופן אישי את הנשיא חובב החנינות להמתיק את עונשה של אליס ג'ונס, שהורשעה בעבירות סמים. ראשת אגף החנינות לשעבר מזהירה כי הוא יוצר תקדים מסוכן: "מעולם לא היה דבר כזה"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ המתיק אתמול (רביעי) את עונשה של אישה שנשלחה למאסר עולם בגין עבירות סמים, אחרי בקשות שהפנתה אליו קים קרדשיאן. גורם בבית הלבן הוסיף כי הוא מתכוון להשתמש בסמכויותיו כדי לשחרר עוד עשרות אסירים. "הנשיא טראמפ הציל את חייה של אליס ג'ונסון", אמרה בריטני ברנט, אחת מעורכות דינה.

המשוחררת, אליס מרי ג'ונסון בת 63 מטנסי, כבר ריצתה יותר מ-20 שנות מאסר בכלא בשל עבירות סמים והלבנת הון. דוברת הבית הלבן שרה סנדרס אמרה כי היא הייתה "אסירה למופת" והדגישה כי בעוד הממשל "יהיה תמיד קשוח בטיפול בפשיעה", הוא סבור כי אלו ששילמו את חובם לחברה ועבדו קשה כדי לשקם את עצמם, ראויים להזדמנות שנייה. ג'ונסון התאחדה עם בני משפחתה מחוץ לבית הכלא באלבמה. האסירה לשעבר הודתה לנשיא טראמפ ולקרדשיאן, "אני חופשיה לחיות את חיי ולהתחיל מחדש, אמרה.

עוד בוואלה! NEWS:
הפיליפינים: שמונה ישראלים נעצרו בחשד שניהלו רשת הונאה ענקית
פוטין: לא מתכננים לסגת בשלב זה מסוריה
רוב נשי ואסטרונאוט: ספרד השביעה ממשלה היסטורית

קים קרדשיאן, דונלד טראמפ. צילום מסך
טראמפ וקרדשיאן, בשבוע שעבר/צילום מסך

מרגרט לאב, עורכת דין שבעבר הייתה ראשת אגף החנינות במשרד המשפטים, אמרה כי בעוד שלג'ונסון מגיעה חנינה, האופן שבו המקרה שלה הגיע לשולחנו של טראמפ חסר תקדים ומעלה תהיות לגבי הגינות המהלך. "זה לא קרה מעולם בהיסטוריה", אמרה.

קרדשיאן שכנעה באופן אישי את טראמפ ונפגשה גם עם ג'ארד קושנר, מקורבו של טראמפ שמוביל את המאמצים לרפורמות במערכת הכליאה והמשפט. גורם בבית הלבן המעורה בתהליך החנינה אמר כי טראמפ ממשיך לבחון מקרים של אסירים נוספים, שבהם הוא רואה קורבנות של מערכת המשפט.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מרתה סטיוארט הבאה בתור?

בשבוע שעבר חנן טראמפ את הפרשן השמרן ואת יוצר הסרטים דינש ד'סוזה, שהורשע בתרומות קמפיין בלתי-חוקיות. בנוסף לכך, הוא חנן את המתאגרף המנוח ג'ק ג'ונסון, את השריף השנוי במחלוקת ג'ו ארפיו ואת לואיס "סקוטר" ליבי, עוזר בכיר לסגן הנשיא לשעבר דיק צ'ייני.

הגורם בבית הלבן אמר כי טראמפ שוקל לחנון את כוהנת הלייף סטייל מרתה סטיוארט, שהורשעה בסחר במידע פנים, ולקצר את עונשו של מושל רוד איילנד לשעבר רוד בלגוייביץ', שמרצה 14 שנות מאסר על עבירות שחיתות, לצד אנשים נוספים. השניים היו קשורים לתכנית הריאליטי "המתמחה", אך הבית הלבן הכחיש כי הנשיא שוקל חנינות רק למפורסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully