וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטים מחקירת אסון השיטפון; צה"ל תקף מטרות חמאס: כותרות השבת

מדריכת המכינה שנמצאת במעצר בית מאז נספו עשרה מתלמידי הטיול בו השתתפה, אמרה כי היא התריעה מפני טיול בנחל בשל מזג האוויר, אך לא שמעו בעצתה; צה"ל תקף מטרות חמאס בתגובה לניסיון חדירה מרצועת עזה; מדליה רביעית לישראל באליפות אירופה בג'ודו

בתגובה לניסיון חדירה: צה"ל תקף 6 מטרות של הכוח הימי של חמאס ברצועה

צה"ל תקף אמש (שישי) באמצעות כלי טיס שש מטרות השייכות לכוח הימי של חמאס ברצועת עזה. התקיפה הלילית בוצעה בתגובה לפעולות הטרור ולניסיון החדירה הנרחב לשטח ישראל מוקדם יותר אתמול. הבוקר דיווחו הפלסטינים על מותו של נער בן 15, שנורה מאש צה"ל אתמול בהפגנה בסמוך לגדר המערכת. הנער הוא ההרוג הרביעי מההפגנות אתמול, שבהן נפגעו 349 פלסטינים.

מדובר צה"ל נמסר כי "מזה כמה שבועות מוביל ארגון הטרור חמאס הפרות סדר אלימות המהוות כיסוי לשורה של פיגועי טרור כנגד תשתיות טרור, כוחות הביטחון ואזרחים. בשיאם של האירועים בוצע ניסיון חדירה רחב היקף במסגרתו הובילו פעילי טרור של ארגון הטרור חמאס מאות מפרי סדר אלימים ובהם מחבלים לכיוון שטח ישראל תוך שהם משליכים מטענים, רימון יד ובקבוקי תבערה "ואף פגעו והדליקו את גדר המערכת".

מדריכת המכינה שנחקרה: התרעתי מהטיול - אך לא שמעו בעצתי

מדריכת המכינה הקדם צבאית "בני ציון" בתל אביב, שנמצאת במעצר בית מאז נספו עשרה מתלמידי הטיול בו השתתפה, אמרה לקרוביה כי היא התריעה מפני טיול בנחל בשל מזג האוויר, אך לא שמעו בעצתה. עורך דינה, שחר מנדלמן, סיפר כי פנתה לאביה והתייעצה איתו לגבי מסלול הטיול, אך הדגיש כי בסופו של דבר לא היא זו שהחליטה אם טיול הגיבוש יתקיים או לא.

אתמול נעצר מנהל המכינה, יובל כהאן, ומדריך במכינה אביב ברדיצ'ב, בחשד לגרימת מוות ברשלנות בעקבות הטיול שנערך בשיטפון בנחל צפית. המדריכה שנמצאת במעצר בית נחקרה כבר ביום האסון, ושוחררה לביתה. בחקירה טענו הבכירים במכינה כי לא התעלמו מאזהרות מזג האוויר, וכי המסלול אף שונה בהתאם לאזהרות.

עם 250 שוטרים ומתנדבים: חודשו החיפושים אחר נהג המשאית בערבה

כוחות החילוץ וההצלה חידשו הבוקר (שבת) את החיפושים אחר איימן ג'באר, הנהג שמשאיתו נמצאה באזור נחל צין שבערבה ומוגדר נעדר. בחיפוש משתתפים יותר מ-250 שוטרים, מתנדבים, חברי יחידות חילוץ, כוחות צה"ל, כבאים ועשרות תושבים מחורה ומרהט. בשל תוואי השטח המסוכן, פרט לסריקות רגליות נעשה שימוש נרחב באמצעים מיוחדים. המשטרה קראה לציבור להימנע מירידה לשטח באזור ים המלח והערבה מחשש לשיטפונות נוספים. אמש הופסקו החיפושים בשל תנאי מזג האוויר באזור.

ג'באר, נשוי ואב לארבעה ילדים המתגורר בטייבה, יצא מביתו ביום חמישי בשעות הבוקר ונסע דרומה למושב נאות הכיכר שבצפון הערבה. במהלך היום שוחח עם בני משפחתו ושאל לשלומם.

ישראל כץ: "פירוק צפון קוריאה מגרעין יסייע מול איראן"

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ אמר היום בראיון לרויטרס כי פירוק קוריאה הצפונית מגרעין יסייע מול איראן. "ההתחייבות של מנהיגי הקוריאות לדון על פירוק הגרעין תחזק את ידי נשיא ארצות הברית במהלך לשינוי הסכם הגרעין עם איראן. לטראמפ יהיה יותר כוח מול איראן עכשיו והוא אולי יצליח לשכנע את האיחוד האירופי לא להיות החולייה החלשה בקואליציה". עוד אמר כץ כי פירוק הגרעין בצפון קוריאה תפחית את האיום למירוץ גרעין במזרח התיכון. " יש לנו הוכחה", אמר כץ, "לשיתוף פעולה בין איראן וצפון קוריאה לכל מה שקשור בפיתוח טילים בליסטיים, יש לנו הרבה הוכחות".

"לאיראן אין מה לעשות בסוריה", הוסיף השר כץ בנוגע למתרחש בגבול הצפוני. "הצבנו קווים אדומים לפעילות האיראנית בסוריה ולא ניתן להם להתבסס, לבנות בסיסים או להציב טילים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

דיווח: חמינאי שוקל להדיח את סולימאני בשל "איבוד שליטה"

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי שוקל להדיח את מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה, קאסם סולימאני, בשל מחלוקות בינו לבין מפקדים בכירים אחרים - כך דיווח האתר האיראני "אריא ניוז". עוד דווח כי חמינאי שוקל למזג את כוח קודס, האחראי על פעילות החוץ והתמיכה בארגונים שונים מחוץ לאיראן, בתוך משמרות המהפכה. עם זאת, האתר הסיר את הדיווח, שפורסם ביום חמישי, כעבור כמה שעות.

סולימאני, שעד לשנים האחרונות נחשב איש צללים שכמעט אינו נגלה לציבור, ביסס את מעמדו בשנים האחרונות, במסגרת המאבק בארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש). הוא הוביל את הלחימה שניהלו בהצלחה המיליציות השיעיות בעיראק ובסוריה נגד הארגון הסוני הקיצוני, והפך למעין כוכב אחרי שתמונותיו לצד לוחמים בזירות השונות נפוצו ברשתות החברתיות ובכלי תקשורת באיראן. הוא אף הוזכר כמועמד אפשרי של המחנה השמרני לפני הבחירות האחרונות לנשיאות, אולם הוא הבהיר כי אין בכוונתו להיכנס לפוליטיקה.

אחרי סערה משפטית: מת פעוט בריטי שהוריו ביקשו להאריך את חייו

אלפי אוונס, פעוט בן שנתיים שהיה במוקד סערה משפטית בבריטניה, מת הלילה (שבת) בבית חולים בליברפול. הפעוט היה מאושפז בבית החולים מאז גיל חצי שנה, אז לקה בהתקפים תכופים. בחודשים האחרונים ניהלו הוריו מאבק שבמרכזו הדרישה להטיס אותו לטיפול מיוחד באיטליה, אך בית המשפט לא אפשר זאת בטענה כי הארכת חייו היא לא בטובתו של הילד, שסבל ממחלה ניוונית במוחו, וקבע כי יש לנתקו ממכונות ההחייאה לאחר שהיה במצב צמח מתמשך.

"הגלדיאטור שלי הניח את המגן והצמיח כנפיים", כתב הלילה אביו של אוונס בחשבון הפייסבוק שלו. "לבי שבור", הוסיף. מאבקם של ההורים, טום וקייט, נמשך כארבעה חודשים ומשך תשומת לב תקשורתית רבה.

חגיגה ישראלית: מדליה רביעית באליפות אירופה בג'ודו

ישראל סיימה את אליפות אירופה הביתית עם ארבע מדליות והשוותה את שיא הנבחרת מהאליפות ב-2012. אחרי מדליות הארד של גפן פרימו וטל פליקר, ומדליית הזהב המרגשת של שגיא מוקי, מי שחתם תחרות מוצלחת עם מדליה ביום האחרון הוא פיטר פלצ'יק, שזכה בארד בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג. התקווה שהמדליסט האולימפי אורי ששון (מעל 100 ק"ג) יספק הישג נוסף, אך הוא נחל אכזבה גדולה כשהפסיד היום (שבת) כבר בסיבוב הראשון, בדיוק כמו לי קוכמן וירדן מאירסון.

עורכת הדין שסיבכה את בנו של טראמפ: "אני עובדת בשביל הקרמלין"

עורכת הדין הרוסייה שעמדה במרכזה של פרשה שהסעירה את ארצות הברית בעקבות פגישותיה בנו של דונלד טראמפ הצהירה כי היא "מודיעה של הקרמלין" בריאיון ברשת NBC. נטליה וסליצקיה קיימה במהלך מסע הבחירות לנשיאות בשנת 2016 פגישה עם דונלד טראמפ ג'וניור שבה, על פי החשד, הבטיחה להעביר לו מידע שיפגע במתחרה הילארי קלינטון.

בעבר טענה וסליצקיה כי היא פעלה לבדה בפגישה עם טראמפ ג'וניור ואנשי הקמפיין הבכירים, אולם הצהרותיה האחרונות מראות על קשר אפשרי לממשל הרוסי. "משנת 2013 הייתי בקשר רציף עם משרד התובע הכללי ברוסיה", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully