וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם 250 שוטרים ומתנדבים: חודשו החיפושים אחר נהג המשאית בערבה

28.4.2018 / 16:47

כוחות החילוץ שבו לשטח בכדי להמשיך בחיפושים אחר איימן ג'באר מטייבה, שמשאיתו נמצאה באזור נחל צין שבערבה ומוגדר נעדר. בחיפושים משתתפים יותר מ-250 שוטרים, מתנדבים, חיילים וכן עשרות תושבים מחורה ומרהט. המשטרה קראה לציבור להימנע מירידה לשטח באזור

צילום: משטרת ישראל

כוחות החילוץ וההצלה חידשו הבוקר (שבת) את החיפושים אחר איימן ג'באר, הנהג שמשאיתו נמצאה באזור נחל צין שבערבה ומוגדר נעדר. בחיפוש משתתפים יותר מ-250 שוטרים, מתנדבים, חברי יחידות חילוץ, כוחות צה"ל, כבאים ועשרות תושבים מחורה ומרהט. בשל תוואי השטח המסוכן, פרט לסריקות רגליות נעשה שימוש נרחב באמצעים מיוחדים. המשטרה קראה לציבור להימנע מירידה לשטח באזור ים המלח והערבה מחשש לשיטפונות נוספים. אמש הופסקו החיפושים בשל תנאי מזג האוויר באזור.

ג'באר, נשוי ואב לארבעה ילדים המתגורר בטייבה, יצא מביתו ביום חמישי בשעות הבוקר ונסע דרומה למושב נאות הכיכר שבצפון הערבה. במהלך היום שוחח עם בני משפחתו ושאל לשלומם.

פעולות חיפוש אחר נהג משאית שנעדר אחרי השיטפון בערבה, 27 באפריל 2018. שי מכלוף
חיפושים אחר ג'אבר, אתמול/שי מכלוף

סמוך לשעה 23:00 החלו להתקבל בבית המשפחה שיחות טלפון רבות מנהגים העובדים עם איימן, שהבינו שהוא הנהג שהוגדר נעדר לאחר שמשאיתו נמצא הפוכה. בני המשפחה המודאגים האזינו לדיווחים בתקשורת ויצרו קשר עם אנשים שעובדים איתו כדי להבין מה קרה.

בשיחה עם וואלה! NEWS סיפר אתמול אחיו אחמד: "אני גר עם משפחתי מעל הבית של איימן. העירו אותי בשעה 02:00 וסיפרו לי את מה שקרה. חלק מהאחים שלי ועוד כמה בני דודים נסעו לדרום כדי להיות קרובים לחיפושים, אבל בגלל תנאי מזג האוויר המשטרה חסמה בשלב מסוים את האזור".

"אנחנו מבינים שעברו הרבה שעות", אמר האח. "אנחנו רואים את זרם המים החזק ואת הנזקים שקרו, ומבינים שהמצב לא טוב, אבל מאמינים שאינשאללה יקרה לנו נס. אנחנו מתפללים לאלוהים שבשמיים שיעזור לנו למצוא אותו חי. אולי הוא נסחף לאיזה מקום רחוק ומחפש עזרה. הבעיה היא שעכשיו אי אפשר להמשיך בחיפושים כי מזג האוויר לא מאפשר את זה. אין לנו הרבה מה לעשות, אבל אנחנו מתפללים שימצאו אותו ואנחנו מקווים שהוא חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully