וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית ההורים ובמועדונים - עם אלכוהול: אלון קסטיאל מואשם באונס ועבירות מין

30.12.2016 / 9:46

כתב האישום בגין תקיפת שש נשים נגד יזם הנדל"ן ואיש חיי הלילה משרטט דפוס קבוע: פגישה במסיבה בתל אביב, שתיית כמות גדולה של אלכוהול - ואז תקיפה מינית. "עשה שימוש בגוף המתלוננות ללא שמץ אמפתיה"

צילום: אבי כהן. עריכה: ורד לידני

כתב אישום בגין שני מקרי אונס ומקרים נוספים של ניסיון אונס, מעשים מגונים ומעשים מגונים בכוח הוגש היום (שישי) בבית משפט השלום בתל אביב נגד יזם הנדל"ן אלון קסטיאל. זאת, שלושה ימים לאחר שהוארך מעצרו פעם נוספת לבקשת המשטרה, לקראת ההגשה הצפויה של כתב האישום על ידי פרקליטות מחוז תל אביב.

כמו כן, הפרקליטות ביקשה לעצור את קסטיאל עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, ובית המשפט הסכים לעצור אותו עד לקבלת החלטה אחרת. "מדובר בסדרה ארוכה של עבירות מין חמורות שביצע המשיב, בדפוס פעולה חוזר ונשנה שכלל בילוי משותף עם המתלוננות במסיבות או במועדונים וכלל גם שתיית אלכוהול מרובה, תוך ניצול בוטה של השפעת האלכוהול על המתלוננות, לעיתים עד ערפול חושים", נכתב בבקשת הפרקליטות. "המשיב עשה שימוש בגופן של המתלוננות ללא שמץ של אמפתיה ובאופן דורסני, על מנת לספק את יצריו".

עוד צוין כי מקסטיאל "נשקפת מסוכנות של ממש, נוכח מאפייני העבירות בהן הוא מואשם הכוללים ניצול מתלוננות הנתונות תחת השפעת אלכוהול, נוכח ריבוי המעשים, משך הזמן בהן ביצע את העבירות על פני כעשור ועד לעת האחרונה, ובשים לב ליחסו המחפיץ של המשיב כלפי נשים, העולה, לא אחת, מגרסאותיו שלו עצמו".

פרקליטתו של קסטיאל, עו"ד מיטל דנינו, מסרה כי "טרם קיבלנו את חומר הראיות ולכן קשה לי להתייחס לגופו של עניין. מה שכן אפשר להגיד זה ששמענו בהתחלה על 14 מקרים וכרגע נותרנו עם שישה".

עוד בוואלה! NEWS:
"מי זה לעזאזל קסטיאל?": בפריפריה מפוצצים את בועת התקשורת הישראלית
"צפה בו לוקח נשים שיכורות": נעצר מקורב לקסטיאל בחשד לאי-מניעת פשע
חיפוש נערך בביתו של קסטיאל; מקורבו: "המתלוננת רצתה 'סקס פראי'"

הגשת כתב אישום נגד אלון קסטיאל בגין אונס ועבירות מין בשש נשים, 30 בדצמבר 2016. ניב אהרונסון
14 נשים התלוננו נגדו. קסטיאל בבית המשפט, הבוקר/ניב אהרונסון

כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רוני מודריק מהפרקליטות, מתאר שישה מקרים. במקרה הראשון, משנת 2007, קסטיאל מואשם כי אנס צעירה שעבדה עמו לאחר מסיבת פורים, "שלא בהסכמתה, למרות שבכתה ולמרות התנגדותה". האישום השני מתייחס לאירוע נוסף מאותה השנה, אז אנס קסטיאל לכאורה אישה שהגיעה למועדון שהיה בבעלותו. על פי כתב האישום, הוא הזמין אותה ואת חבריה לשתות אלכוהול על חשבונו, ואחר כך הוביל את המתלוננת לחדר אחורי, שם אנס אותה למרות שאמרה לו כי אינה מעוניינת בו וכי יש לה חבר. הוא חדל והרפה ממנה רק לאחר שבן זוגה התקשר לטלפון הנייד שלה.

על פי האישום השלישי, קסטיאל ניסה לאנוס ידידה שלו בשנת 2013, לאחר בילוי משותף במועדון "הרדיו". הנאשם שב לביתה של המתלוננת, ונשכב במיטתה למרות שהורתה לו לישון על הספה. במהלך הלילה, על פי כתב האישום, הוא ניסה לאנוס אותה פעמים רבות. כמה חודשים לאחר מכן הזמין קסטיאל את אותה המתלוננת ללון בבית הוריו לאחר בילוי משותף, וניסה לאנוס אותה כמה פעמים במהלך הלילה, בחדר שבו לנה אישה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עו"ד מיטל דנינו, פרקליטתו של אלון קסטיאל. ניב אהרונסון
"שמענו בהתחלה על 14 מקרים ונותרנו עם שישה". פרקליטתו של קסטיאל, עו"ד דנינו/ניב אהרונסון

במקרה נוסף המתואר בכתב האישום, קסטיאל ניסה לנשק אישה שפגש במועדון "הבוטלג", אולם זו אמרה לי כי היא לא מעוניינת. על פי כתב האישום, קסטיאל הזמין עבורה משקה, ולאחריו היא חשה ברע, הקיאה והתעלפה בשירותים. למרות שביקשה להזעיק ידיד שלה, קסטיאל גרר אותה, על פי כתב האישום, יחד עם אדם נוסף אל מחוץ למועדון והסיע אותה לבית הוריה – שם ניסה לאנוס אותה וביצע בה מעשה מגונה ללא הסכמתה, ולמרות שהביעה התנגדות.

סעיף האישום החמישי מתאר מקרה משנת 2010, אז קסטיאל היה עם המתלוננת במועדון "הבלוק". השניים הסיעו מבלה נוספת לביתה, ולאחר שזו ירדה מהמכונית, המתלוננת עברה למושב הקדמי, ואז אחז בה לכאורה קסטיאל וניסה בכוח לנשקה בפניה ובצווארה למרות שהבהירה לו שאינה מעוניינת. רק לאחר שהנוסעת הנוספת שבה לרכב, שחרר הנאשם את אחיזתו והמתלוננת יצאה מהרכב.

במקרה האחרון המתואר בכתב האישום, מחודש פברואר 2015, קסטיאל והמתלוננת עמדו ליד הבר במועדון הבלוק, והוא הזמין אותה לשתות משקה אלכוהולי על חשבונו. במהלך השיחה בין השניים, הניח קסטיאל, על פי כתב האישום, את ידו על חזה שלא בהסכמתה. המתלוננת הדפה אותו והתרחקה ממנו. לאחר זמן קצר שבה לבר כדי להתעמת איתו על מעשיו, ובתגובה, כך על פי כתב האישום, שלח קסטיאל שוב את ידו והניח אותה על חזה.

הגשת כתב אישום נגד אלון קסטיאל בגין אונס ועבירות מין בשש נשים, 30 בדצמבר 2016. ניב אהרונסון
טען בעקביות כי כל המעשים נעשו בהסכמה הדדית. קסטיאל במהלך הקראת כתב האישום, הבוקר/ניב אהרונסון

בשבוע שעבר העידו שתי נשים נוספות בפני חוקרי מרחב יפתח על עבירות מין לכאורה שנעשו כלפיהן מצדו של קסטיאל, ובמשטרה המשיכו לעמת אותו עם הנשים שהתלוננו נגדו. לאחר שתי התלונות האחרונות, עלה מספר המתלוננות נגדו ל-14. קסטיאל טען בעקביות כי כל מעשיו היו בהסכמה הדדית וכי מעולם לא כפה עצמו על אף אחת מהן.

בעדות שהגיעה לידי וואלה! NEWS בחודש שעבר, סיפרה אישה כי פגשה את קסטיאל לפני כמה שנים במועדון בתל אביב. "הייתה לנו היכרות בעבר. הוא התחיל איתי באגרסיביות. על אף שלא שתה, ניסה לדחוף לי לשון לפה באגרסיביות פעמיים, עד שנאלצתי להיות מאוד תקיפה וללכת מהמקום", אמרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מאמינה לך". הפגנת תמיכה במתלוננות מחוץ למשטרת מרחב יפתח/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכר של קסטיאל אמר לחוקרי המשטרה כי האחרון פועל באגרסיביות כלפי נשים. "מדובר בבן אדם דפוק. כשאני רואה אותו במועדון, אני עובר שולחן. ברגע שהאיש שותה ומשתכר - הוא הופך להיות אלים כלפי נשים", אמר.

הבדיקה המשטרתית נגד קסטיאל החלה לאחר שעדויותיהן של כמה נשים עלו לאתר "המקום הכי חם בגיהנום". בעקבות עדויות אלה הוא הורחק מכמה מועדונים בתל אביב - "הבלוק", "דלי", "ברקפסט" ו"הפנדה". במגזין העיתונאי העצמאי פורסמו בחודש האחרון שבע עדויות של נשים שסיפרו על תקיפות מיניות שביצע בהן לכאורה היזם.

במקביל, לאחרונה נעצרו שניים מחבריו של קסטיאל בחשד לשיבוש הליכי חקירה, ושוחררו בשבוע שעבר למעצר בית. אחד מהם הוא איש תקשורת לשעבר.

(עדכון ראשון: 8:42)

הגשת כתב אישום נגד אלון קסטיאל בגין אונס ועבירות מין בשש נשים, 30 בדצמבר 2016. ניב אהרונסון
הורחק ממועדונים בתל אביב. קסטיאל במהלך הקראת כתב האישום, הבוקר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully