וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת קסטיאל: איש תקשורת לשעבר חשוד בשיבוש הליכי חקירה

העיתונאי לשעבר וחבר נוסף של יזם הנדל"ן נעצרו ושוחררו למעצר בית. במקביל, בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרו של קסטיאל החשוד בעבירות מין, לאחר ששתי נשים נוספות הגישו תלונות נגדו

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניב מעוז

שניים מחבריו של יזם הנדל"ן אלון קסטיאל, החשוד בעבירות מין, נעצרו לאחרונה בחשד לשיבוש הליכי חקירה ושוחררו היום (רביעי) למעצר בית. אחד מהם הוא איש תקשורת לשעבר. במקביל, היום האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של קסטיאל בחמישה ימים.

אתמול העידו שתי נשים נוספות בפני חוקרי מרחב יפתח על עבירות מין לכאורה שנעשו כלפיהן מצדו של איש חיי הלילה קסטיאל, ובמשטרה ממשיכים לעמת אותו עם הנשים שהתלוננו נגדו. לאחר שתי התלונות הנוספות, עלה מספר המתלוננות נגד קסטיאל ל-14. החשוד, מצדו, ממשיך בקו ההגנה שלו ופעם אחר פעם טען כי כל מעשיו היו בהסכמה הדדית וכי כל מערכות היחסים שקיים עם נשים היו בהסכמה, וכי מעולם לא כפה עצמו על אף אחת מהן.

בשבוע שעבר פורסם לראשונה בוואלה! NEWS כי פרקליטות מחוז תל אביב מינתה פרקליט בכיר שמלווה את החקירה, והוא עובר על החומרים שנאספו עד כה. גורם המקורב לחקירה העריך כי החוקרים אספו ראיות רבות המחזקות חלק מטענות המתלוננות, אך לפי שעה לא ברור אם הפרקליטות תחליט להגיש כתב אישום בעבירות אינוס או בעבירות קלות יותר.

עוד בוואלה! NEWS:
התפתחות בחקירת קסטיאל: שתי נשים נוספות התלוננו נגדו
קסטיאל הטיח במתלוננות: לא עשיתי שום דבר בכפייה, הכול מרצון
פרשת קסטיאל: המשטרה תערוך היום עימות בינו לבין שתיים מהמתלוננות

(עדכון ראשון: 11:02)

הארכת מעצרו של אלון קסטיאל החשוד בעבירות מין. בית משפט השלום תל אביב 21 בדצמבר 2016. מאצ'י הוף
קסטיאל בבית המשפט, היום/מאצ'י הוף
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully