וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטיאל הטיח במתלוננות: לא עשיתי שום דבר בכפייה, הכול מרצון

בזמן ששלוש מהמתלוננות נכנסו בזו אחר זו לחדר החקירות, מחוץ למטה המשטרה בת"א הפגינו עשרות נשים תמיכה בהן. החוקרים מעריכים שיזם הנדל"ן התכונן היטב לעימותים. הפרקליטות מינתה פרקליט בכיר שילווה את החקירה

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יוסי אלטר

(בווידאו: המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של אלון קסטיאל ב-12 ימים)

צוות החקירה המיוחד שהוקם כדי לחקור את החשד לאונס של אלון קסטיאל ערך היום (חמישי) עימות בין החשוד לבין שלוש מהמתלוננות. בו בזמן שבתוך חדרי החקירות של מטה משטרת מחוז תל אביב נערכו העימותים, מחוץ לבניין הפגינו עשרות נשים שבאו לתמוך במתלוננות.

החוקרים הכניסו את המתלוננות לחדר החקירות בזו אחר זו, וכל אחת מהן הטיחה בו את שעולל לה, לכאורה. קסטיאל, מצדו, דבק בקו ההגנה שלו והמשיך לטעון כי לא עשה לנשים דבר בכפייה, והוסיף כי המעשים נעשו מרצונן החופשי ובהסכמתן. חוקרי המשטרה מעריכים כי יזם הנדל"ן בא לחקירות כשהוא מוכן מבחינה משפטית. זאת, לאחר שהתייעץ במשך ימים עם הסניגורית שלו, עו"ד מיטל דנינו.

לקריאה נוספת:
"צפה בו לוקח נשים שיכורות": נעצר מקורב לקסטיאל בחשד לאי-מניעת פשע
חיפוש נערך בביתו של קסטיאל; מקורבו: "המתלוננת רצתה 'סקס פראי'"
הוארך מעצרו של יזם הנדל"ן אלון קסטיאל: "12 נשים התלוננו נגדו"

הארכת מעצר ליזם הנדל"ן אלון קסטיאל, בימ"ש השלום תל אביב. דצמבר 2016. ניב אהרונסון
התכונן היטב לעימותים. אלון קסטיאל בבית המשפט/ניב אהרונסון

לוואלה! NEWS נודע כי פרקליטות מחוז תל אביב מינתה פרקליט בכיר שמלווה את החקירה, והוא עובר על החומרים שנאספו עד כה. גורם המקורב לחקירה העריך כי החוקרים אספו ראיות רבות המחזקות חלק מטענות המתלוננות, אך לפי שעה לא ברור אם הפרקליטות תחליט להגיש כתב אישום בעבירות אינוס או בעבירות קלות יותר.

"אנחנו עוסקים במלאכת איסוף הראיות. העימותים היו חלק מהמלאכה, אבל גם בלעדיהם נאספו ראיות רבות המחזקות את תיק החקירה", אמר הגורם והוסיף כי "בסופו של דבר מי שיקבע אם יוגש כתב אישום זו הפרקליטות". במשטרת תל אביב מעריכים כי כבר בימים הקרובים ייערכו עימותים נוספים עם מתלוננות נוספות, לאחר שהמשטרה תעמת עם קסטיאל עם החשדות והראיות נגדו. אתמול הוארך מעצרו של קסטיאל בשמונה ימים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תומכות במתלוננות. הפגנת הנשים מחוץ למטה המשטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחוץ לבניין מטה משטרת תל אביב הפגינו עשרות נשים בתמיכה במתלוננות שבאו לעימותים. הנשים נשאו שלטים עליהם נכתב "מאמינה לך". ברכה ברד, יו"ר תל אביביות לקידום נשים באוניברסיטת תל אביב סיפרה כי הנשים ממתינות לאחת המתלננות "כדי לתת לה חיבוק". היא הוסיפה כי "עימות זו חוויה קשה ומערערת, והיא צריכה את כל הגב שהיא יכולה לקבל. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורה".

(עדכון ראשון: 19:56)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ברור אם יוגש כתב אישום בעבירות אינוס. מפגינות מחוץ למטה המשטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully