וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צפה בו לוקח נשים שיכורות": נעצר מקורב לקסטיאל בחשד לאי-מניעת פשע

14.12.2016 / 19:10

המשטרה עצרה צלם מתל אביב, בחשד כי נכח עם יזם הנדל"ן בעת העבירות המיוחסות לו מבלי למנוע אותן - ובהן אונס, מעשה סדום ומעשה מגונה בפומבי. הצלם הכחיש את המיוחס לו וטען: "הן זרמו איתו"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יוסי אלטר

צלם הפועל בחיי הלילה בתל אביב ומקורב ליזם הנדל"ן אלון קסטיאל החשוד באונס ועבירות מין ב-12 נשים, נעצר היום (רביעי) בחשד לאי-מניעת פשע. על פי החשד, הצלם היה עם קסטיאל בכמה מועדונים וצפה בו בעודו לוקח את המתלוננות לכאורה מהמועדונים כשהן בהכרה מעורפלת בשל שתיית אלכוהול מרובה.

הצלם הכחיש בחקירתו את המיוחס לו, וטען כי לא יכול היה לצפות את מעשיו של חברו, אם היו. עוד טען כי בכל המקרים, הנשים "בילו" יחד עם קסטיאל ו"זרמו איתו". הצלם שוחרר למעצר בית לחמישה ימים.

עוד בנושא:
חיפוש נערך בביתו של קסטיאל; מקורבו: "המתלוננת רצתה 'סקס פראי'"
"הוא שותה ונהיה אלים": העדות החדשה שמחזקת את הטענות נגד קסטיאל

הארכת מעצר ליזם הנדל"ן אלון קסטיאל, בימ"ש השלום תל אביב. דצמבר 2016. ניב אהרונסון
קסטיאל בבית המשפט/ניב אהרונסון

מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של קסטיאל בשמונה ימים. במשטרה מייחסים לו ארבע עבירות אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה בכוח ומעשה מגונה בפומבי. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי עד כה התלוננו 12 נשים, וכי ההערכה היא שהמספר יגדל.

קסטיאל נעצר אתמול בביתו בתל אביב בעקבות תלונותיהן של כמה נשים וריבוי העדויות נגדו בכלי התקשורת וברשתות החברתיות. עורכת דינו של החשוד, מיטל דנינו, אמרה לוואלה! NEWS כי הטענות יתבררו כשגויות. "צר לי שהמשטרה נכנעה ללחצי התקשורת והרשתות החברתיות ומבקשת לעצור אדם שכל חייו נהג בכבוד באנשים ובנשים בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully