וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא שותה ונהיה אלים": העדות החדשה שמחזקת את הטענות נגד קסטיאל

22.11.2016 / 16:28

בליין במועדונים בתל אביב המכיר את קסטיאל סיפר לחוקרי המשטרה על התנהלותו של יזם הנדל"ן. "הוא כופה את עצמו בכוח על נשים", אמר. היום הגישה אישה נוספת תלונה במשטרה

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן.

התפתחות בחקירת אלון קסטיאל: אדם המרבה לבלות במועדונים בתל אביב מסר היום (שלישי) עדות התומכת בתלונותיהן של הנשים שטוענות כי הוטרדו מינית על ידי יזם הנדל"ן. "מדובר בבן אדם דפוק", אמר המכר של קסטיאל לחוקרי המשטרה, "כשאני רואה אותו במועדון, אני עובר שולחן. ברגע שהאיש שותה ומשתכר - הוא הופך להיות אלים כלפי נשים".

בעדותו הוסיף הבליין כי הוא יודע על כמה פעמים שבהן תקף קסטיאל נשים. "האיש נהג באלימות כלפי נשים. הוא פשוט כופה את עצמו עליהן בכוח", טען. "גם כשהן אומרות לו להפסיק או מנסות להדוף אותו". חוקרי המשטרה מתייחסים לדברים כעדות תומכת משמעותית.

עוד בוואלה! NEWS:
שריפת ענק בזכרון יעקב: בתים נשרפו כליל, שכונות שלמות פונו
ג'ובים למקורבים ומכרזים תפורים: כך נראית השחיתות ברשויות המקומיות
מנהלת הקמפיין של טראמפ: "הוא לא יקדם חקירות נגד קלינטון"

אשי העסקים אלון קסטיאל, 19 בנובמבר 2016. ראובן קסטרו
"כשאני רואה אותו במועדון אני עובר שולחן". קסטיאל/ראובן קסטרו

בידי המשטרה יש תלונות של שלוש נשים, והאחרונה בהן הוגשה היום. השלוש טוענות כי יזם הנדל"ן תקף אותן מינית, אך חוקרי מרחב יפתח ציינו כי הן התקשו לתאר בפירוט את שאירע ומסרו מידע מקוטע. החוקרים בודקים אם המעשים של קסטיאל נגרמו לכאורה כתוצאה מצריכת אלכוהול או בשל סם כלשהו שהושם במשקה.

טרם ברור אם היזם יוזמן בימים הקרובים לחקירה, שאותה מוביל קצין החקירות של מרחב יפתח סגן-ניצב קומי ג'יבלי. "אנחנו כרגע במלאכת איסוף עדויות וממצאים. אנחנו בודקים אם יש נשים נוספות שמעוניינות להתלונן", אמר אתמול גורם במשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלון קסטיאל. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
טרם ברור אם יזומן לחקירה. קסטיאל/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

בדיקה משטרתית החלה לאחר שעדויותיהן של כמה נשים עלו לאתר "המקום הכי חם בגיהנום". בעקבות עדויות אלה הורחק קסטיאל מכמה מועדונים בתל אביב - "הבלוק", "הדלי", "ברקפסט" ו"הפנדה". במגזין העיתונאי העצמאי פורסמו השבוע שבע עדויות של נשים שסיפרו על תקיפות מיניות שביצע בהן, לכאורה, קסטיאל.

בעדות שהגיעה לידי וואלה! NEWS סיפרה אישה אחת כי פגשה את קסטיאל לפני כמה שנים במועדון בתל אביב. "הייתה לנו היכרות בעבר. הוא התחיל איתי באגרסיביות", סיפרה, "ועל אף שלא שתה, ניסה לדחוף לי לשון לפה באגרסיביות פעמיים, עד שנאלצתי להיות מאוד תקיפה וללכת מהמקום".

בתחילת השבוע אמר קסטיאל בשיחה עם חדשות 2: "לקחו לי את החיים. אני לא מגיב. תרצחו, תשחטו, אני אשמח שכל האמת תצא לאור. אין לי באמת יכולת להגיב". בתגובה לפרסום ב"מקום הכי חם בגיהנום" מסר היזם: "אני מכבד ומוקיר בני אדם, את כולם. ככל שהתנהגותי כלפי אישה כלשהי התפרשה על ידה או על ידי אחרים כבלתי ראויה הרי אני מתנצל על כך מאוד, שכן אין ולא הייתה לי מעולם כל כוונה רעה. כמו כן, אני מבקש סליחה מעומק לבי אם פגעתי במישהי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully