וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפוש נערך בביתו של קסטיאל; מקורבו: "המתלוננת רצתה 'סקס פראי'"

13.12.2016 / 19:54

החוקרים חיפשו גם במכוניתו ובמשרדו של יזם הנדל"ן, שנעצר מוקדם יותר, והחרימו את מחשבו. נגד קסטיאל עומדות שש תלונות, אחת מהן בגין אונס. הוא מכחיש את הטענות, ומקורביו אמרו: "הכול היה מרצון"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן.

שש תלונות של נשים בגין תקיפה או הטרדה מינית מצויות בידי משטרת מרחב יפתח נגד יזם הנדל"ן ואיש חיי הלילה אלון קסטיאל שנעצר מוקדם יותר היום (שלישי). לפחות אחת מהתלונות מייחסת לקסטיאל מעשה אונס.

היזם נעצר בשעות הבוקר לאחר שהמשטרה ערכה שורה של פעולות חקירה. החוקרים חיפשו בביתו, במכוניתו ובמשרדו וכן החרימה את המחשב האישי שלו. חוקרי המשטרה ינסו לבדוק כעת אם קסטיאל השתמש בסם אונס כדי לבצע חלק מהמעשים המיוחסים לו.

קסטיאל עצמו מכחיש את המיוחס לו. מקורביו טוענים כי חלק מהנשים שהתלוננו בילו איתו מרצונן החופשי בכמה מועדונים תוך שהן שותות כמויות גדולות של משקאות אלכוהוליים. "לא צריך להגיע למצב של אובדן חושים, כפי שהן טענו שהיו, אחרי שהן שותות ארבע, חמש או אפילו שוטים וכוסות של משקאות אלכוהוליים", אמר אחד ממקורביו.

לקריאה נוספת:
בעקבות העדויות: יזם הנדל"ן אלון קסטיאל נעצר בחשד לאונס
תלונה ראשונה בגין תקיפה מינית הוגשה נגד יזם הנדל"ן אלון קסטיאל
"הוא שותה ונהיה אלים": העדות החדשה שמחזקת את הטענות נגד קסטיאל

אשי העסקים אלון קסטיאל, 19 בנובמבר 2016. ראובן קסטרו
יובא מחר לדיון. קסטיאל/ראובן קסטרו

הוא הוסיף לטעון: "אחת המתלוננות סיפרה שהוא קיים איתה 'סקס פראי' אז מה היא עכשיו באה להתלונן במשטרה? אם היא החליטה לעשות איתו 'סקס פראי' במיטה, איפה פה בדיוק העבירה מצדו? הכול היה מרצונה החופשי, לשיטתה לפחות". חוקרי המשטרה מתכוונים להביא מחר בבוקר את קסטיאל לדיון בבית משפט השלום בתל אביב ולבקש את הארכת מעצרו.

עורך הדין של קסטיאל מסר היום כי "אנחנו מברכים על ההחלטה של משטרת ישראל לזמן את מרשנו לחקירה. הוא ימסור את גרסתו במקום הראוי והנכון ולא ברשתות החברתיות או בתקשורת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"אסירות תודה לנפגעות שאזרו אומץ להגיש תלונה"

מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, אורית סוליציאנו, בירכה על מעצרו של קסטיאל ועל עבודת המשטרה בנושא. היא הביעה תקווה כי הפרקליטות תראה לנכון להגיש כתב אישום בעניינו. "זהו מקרה פורץ דרך המדגים את כוחה של הרשת החברתית להעצים אוכלוסיות מושתקות", אמרה סוליציאנו.

היא הוסיפה: "עד היום יכלו תוקפים סדרתיים להסתמך על שתיקתן של הקורבנות ובידודן למול הקשרים החברתיים הענפים של התוקף. האמון חסר התקדים שניתן היום בנפגעות תקיפה מינית, ההבנה המתפתחת בדבר טבען של עבירות מין והיכולת להצליב מידע ולפרסם את דבר הפגיעה באופן עצמאי לחלוטין אפשרו לפרשה הזו להבשיל משמועות שנלחשות בקהילה סגורה לכדי מעצר בחשד לאונס המגובה בעדים. אנו אסירות תודה לנפגעות שאזרו את האומץ להגיש תלונה, ולאלו שהעזו להחשף ולתת כוח לאחרות. אנו מברכות את המשטרה על הטיפול המקצועי והמעמיק וקוראות לפרקליטות לעסוק בתיק באותה הרצינות והמסירות".

המשטרה החלה בבדיקת החשדות נגד קסטיאל בעקבות טענות שהועלו בעדויותיהן של נשים לאתר "המקום הכי חם בגיהינום". הטענות הובילו להרחקת קסטיאל מכמה מועדונים בתל אביב. במגזין העיתונאי העצמאי פורסמו לפחות שבע עדויות של נשים שסיפרו על תקיפות מיניות שביצע בהן, לכאורה, קסטיאל. בעדות שהגיעה לידי וואלה! NEWS, סיפרה אישה: "לפני כמה שנים פגשתי אותו ב'ברקפסט', הייתה לנו היכרות בעבר. הוא התחיל איתי באגרסיביות, ועל אף שלא שתה, ניסה לדחוף לי לשון לפה באגרסיביות פעמיים, עד שנאלצתי להיות מאוד תקיפה וללכת מהמקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully