וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העדויות: יזם הנדל"ן אלון קסטיאל נעצר בחשד לאונס

13.12.2016 / 9:45

קסטיאל נעצר לאחר שבשבועות האחרונים התלוננו נגדו שלוש נשים לפחות. בעקבות פרסום עדויות של נשים נוספות ברשתות החברתיות, הורחק יזם הנדל"ן מכמה מרכזי בילוי בעיר. הוא יובא מחר להארכת מעצר

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן.

יזם הנדל"ן אלון קסטיאל נעצר היום (שלישי) בחשד לאונס ותקיפה מינית, לאחר ששלוש נשים התלוננו נגדו בשבועות האחרונים. בלשים של צוות מרחב יפתח הגיעו לביתו שבתל אביב ועצרו אותו ומחר יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

בעדות שהגיעה לידי וואלה! NEWS סיפרה אישה אחת כי פגשה את קסטיאל לפני כמה שנים במועדון בתל אביב. "הייתה לנו היכרות בעבר. הוא התחיל איתי באגרסיביות", סיפרה, "ועל אף שלא שתה, ניסה לדחוף לי לשון לפה באגרסיביות פעמיים, עד שנאלצתי להיות מאוד תקיפה וללכת מהמקום".

עוד בנושא:
"הוא שותה ונהיה אלים": העדות החדשה שמחזקת את הטענות נגד קסטיאל
המשטרה בודקת את הטענות כי יזם נדל"ן תקף מינית נשים במועדונים

אשי העסקים אלון קסטיאל, 19 בנובמבר 2016. ראובן קסטרו
קסטיאל/ראובן קסטרו

לפני כשבועיים מסר גבר המרבה לבלות במועדונים בתל אביב עדות התומכת בתלונותיהן של הנשים. "מדובר בבן אדם דפוק", אמר המכר של קסטיאל לחוקרי המשטרה. "כשאני רואה אותו במועדון, אני עובר שולחן. ברגע שהאיש שותה ומשתכר - הוא הופך להיות אלים כלפי נשים".

בעדותו הוסיף הבליין כי הוא יודע על כמה פעמים שבהן תקף קסטיאל נשים. "הוא פשוט כופה את עצמו עליהן בכוח", טען. "גם כשהן אומרות לו להפסיק או מנסות להדוף אותו". חוקרי המשטרה התייחסו לדברים כעדות תומכת משמעותית.

בדיקה משטרתית החלה לאחר שעדויותיהן של כמה נשים עלו לאתר "המקום הכי חם בגיהנום". בעקבות עדויות אלה הורחק קסטיאל מכמה מועדונים בתל אביב - "הבלוק", "הדלי", "ברקפסט" ו"הפנדה". במגזין העיתונאי העצמאי פורסמו בחודש האחרון שבע עדויות של נשים שסיפרו על תקיפות מיניות שביצע בהן, לכאורה, היזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully