וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה ראשונה בגין תקיפה מינית הוגשה נגד יזם הנדל"ן אלון קסטיאל

21.11.2016 / 8:10

משטרת מרחב יפתח החלה בחקירת התלונה. אתמול החלה המשטרה בבדיקת עדויות של כמה נשים שטענו כי קסטיאל תקף אותן מינית. בעקבות הטענות, הורחק באחרונה יזם הנדל"ן מכמה מועדונים בתל אביב

אלון קסטיאל, יזם נדל"ן. ראובן קסטרו
קסטיאל/ראובן קסטרו

משטרת מרחב יפתח פתחה היום (שני) בחקירת התלונה הראשונה בגין תקיפה מינית שהוגשה נגד יזם הנדל"ן אלון קסטיאל. אתמול החלה המשטרה בבדיקת הטענות שהועלו בעדויותיהן של נשים לאתר "המקום הכי חם בגיהינום". בעקבות הטענות הורחק קסטיאל מכמה מועדונים בתל אביב.

במגזין העיתונאי העצמאי פורסמו השבוע שבע עדויות של נשים שסיפרו על תקיפות מיניות שביצע בהן, לכאורה, קסטיאל. עקב הטענות, הורחק קסטיאל מהמועדונים "הבלוק", "הדלי", "ברקפסט" ו"הפנדה" שבתל אביב. כמו כן, פורסמה עדותו של די ג'יי מוכר בעיר, שטען כי היה עד פעמיים למעשי הטרדה של קסטיאל במהלך עבודתו.

לקריאה נוספת:
המשטרה בודקת את הטענות כי יזם נדל"ן תקף מינית נשים במועדונים
עדויות נוספות על תקיפה מינית נגד איש הנדל"ן אלון קסטיאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קסטיאל הורחק מהמועדון שבו הוא שותף. "הבלוק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעדות אחת סיפרה ד' כי בשנת 2014 שוחחה עם קסטיאל בפייסבוק, עד שקבעו ללכת יחד למסיבה במועדון בתל אביב. "הוא בא לאסוף אותי, ואמר שבמקום נלך ליום הולדת של מישהו אחר. כשהגענו הוא החל לתת לי צ'ייסר ועוד צ'ייסר ועוד אחד והתרכז בלהשקות אותי כאילו אין מחר", כתבה ד'. "הייתי מאוד שיכורה. המשכנו משם לבר אחר ואז הוא התחיל לנשק אותי. התנשקתי איתו אבל כבר הייתי מעורפלת בשלב הזה. ואז הלכנו, כנראה במונית, כי מאותו רגע היה לי בלקאאוט ואני לא זוכרת כלום".

"ואז אני פתאום מתעוררת בתוך סיטואציה שבה הוא חודר אלי כשאני על השולחן ואני בוכה וזה כואב וזה ברוטלי ואני לא יכולה להגיד כלום, אני לא מצליחה להגיב. כאילו שאני בניתוח. זה משהו שמעלם לא הרגשתי", סיפרה ד'. "עברו שעות עד שהצלחתי, בשמונה בבוקר או בתשע, להרים את עצמי פיזית וללכת הביתה. וזה לא היה עניין של אלכוהול".

על פי עדות שהגיעה לידי וואלה! NEWS, סיפרה אחרת: "לפני כמה שנים פגשתי אותו ב'ברקפסט', הייתה לנו היכרות בעבר. הוא התחיל איתי באגרסיביות, ועל אף שלא שתה, ניסה לדחוף לי לשון לפה באגרסיביות פעמיים, עד שנאלצתי להיות מאוד תקיפה וללכת מהמקום".

אתמול אמר קסטיאל בשיחה עם חדשות 2: "לקחו לי את החיים. אני לא מגיב. תרצחו, תשחטו, אני אשמח שכל האמת תצא לאור. אין לי באמת יכולת להגיב". בתגובה לפרסום ב"מקום הכי חם בגיהנום" מסר היזם: "אני מכבד ומוקיר בני אדם, את כולם. ככל שהתנהגותי כלפי אישה כלשהי התפרשה על ידה או על ידי אחרים כבלתי ראויה הרי אני מתנצל על כך מאוד, שכן אין ולא הייתה לי מעולם כל כוונה רעה. כמו כן, אני מבקש סליחה מעומק לבי אם פגעתי במישהי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully