וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של יזם הנדל"ן אלון קסטיאל: "12 נשים התלוננו נגדו"

14.12.2016 / 10:10

מעצרו של קסטיאל, שחשוד בארבעה מעשי אונס ומעשה סדום, הוארך בשמונה ימים. במהלך הדיון טענה המשטרה כי מספר הנשים שהתלוננו גדול מכפי שפורסם, וכי לא מיוחס לו שימוש בסם אונס. עורכת דינו: "כל חייו התנהג בכבוד לנשים". אולפן וואלה! NEWS

צילום: מאצ'י הוף, עריכת וידאו: ניר חן.

בית משפט השלום תל אביב הורה היום (רביעי) להאריך את מעצרו של יזם הנדל"ן ואיש חיי הלילה אלון קסטיאל בשמונה ימים. במשטרה מייחסים לו ארבע עבירות אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה בכוח ומעשה מגונה בפומבי. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי עד כה התלוננו 12 נשים, וכי ההערכה היא שהמספר יגדל.

קסטיאל נעצר אתמול בביתו בתל אביב בעקבות תלונתיהן של כמה נשים וריבוי העדויות נגדו בכלי התקשורת וברשתות החברתיות. עורכת דינו של החשוד, מיטל דנינו, אמרה לוואלה! NEW כי הטענות יתבררו כשגויות. "צר לי שהמשטרה נכנעה ללחצי התקשורת והרשתות החברתיות ומבקשת לעצור אדם שכל חייו נהג בכבוד באנשים ובנשים בפרט".

עוד בנושא:
מתלוננת נגד קסטיאל עושה שיימינג לרני – ושוקן מתערב
פרשת אלון קסטיאל: שתי נשים נוספות התלוננו על תקיפה מינית
המשטרה בודקת את הטענות כי יזם נדל"ן תקף מינית נשים במועדונים

הארכת מעצר ליזם הנדל"ן אלון קסטיאל, בימ"ש השלום תל אביב. דצמבר 2016. ניב אהרונסון
החקירה החלה לאחר הפרסומים בתקשורת. קסטיאל בהארכת מעצרו, הבוקר/ניב אהרונסון

"יש יותר מתלוננות ממה שפורסם", אמר נציג המשטרה, החוקר רב-סמל מתקדם אילן קובלנץ, במהלך הדיון, בהתייחסו לפרסומים כי שלוש התלוננו עד כה. "החשוד גר במרחק יריקה מתחנת המשטרה הקרובה אליו, ותעלה השאלה מדוע המשטרה לא פנתה אליו. הפרסום הראשון בתקשורת היה ב-16 בנובמבר, ומכאן החלה החקירה".

קובלנץ הוסיף כי בבקשה להארכת מעצרו לא נטען כי קסטיאל השתמש בסם אונס. עוד הוסיף כי במהלך חקירה אספה המשטרה חומרים רבים, ובהם שני טלפונים ניידים של החשוד.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של קסטיאל ב-12 יום. השופטת רונית פוזננסקי-כץ קבעה כי מחומרי החקירה עולה חשד סביר המלמד על מסוכנות גבוהה לציבור, והורתה על הארכת מעצרו עד ל-21 בחודש.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"קסטיאל נהיה אלים אחרי שהוא שותה"

בעדות שהגיעה לידי וואלה! NEWS בחודש שעבר, סיפרה אישה כי פגשה את קסטיאל לפני כמה שנים במועדון בתל אביב. "הייתה לנו היכרות בעבר. הוא התחיל איתי באגרסיביות. על אף שלא שתה, ניסה לדחוף לי לשון לפה באגרסיביות פעמיים, עד שנאלצתי להיות מאוד תקיפה וללכת מהמקום", אמרה.

מכר של קסטיאל אמר לחוקרי המשטרה כי האחרון פועל באגרסיביות כלפי נשים. "מדובר בבן אדם דפוק. כשאני רואה אותו במועדון, אני עובר שולחן. ברגע שהאיש שותה ומשתכר - הוא הופך להיות אלים כלפי נשים", אמר.

הבדיקה המשטרתית נגד קסטיאל החלה לאחר שעדויותיהן של כמה נשים עלו לאתר "המקום הכי חם בגיהנום". בעקבות עדויות אלה הוא הורחק מכמה מועדונים בתל אביב - "הבלוק", "הדלי", "ברקפסט" ו"הפנדה". במגזין העיתונאי העצמאי פורסמו בחודש האחרון שבע עדויות של נשים שסיפרו על תקיפות מיניות שביצע בהן לכאורה היזם.

(עדכון ראשון: 09:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully