וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: קסטיאל יואשם בעבירות מין ואונס ביום שישי הקרוב

27.12.2016 / 11:54

בית משפט השלום בתל אביב הורה להאריך את מעצרו של יזם הנדל"ן, שחשוד כי ביצע עבירות מין ואונס ב-14 נשים, עד להגשת כתב אישום. קסטיאל מכחיש את הטענות נגדו וטוען כי היחסים שקיים עם המתלוננות היו בהסכמה

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניב מעוז

פרקליטות מחוז תל אביב טוענת כי תגיש ביום שישי כתב אישום נגד יזם הנדל"ן אלון קסטיאל, החשוד בתקיפה מינית ובאונס של 14 נשים. שופטת בית משפט השלום בעיר, רונית פוזננסקי כץ, הורתה היום (שלישי) למשטרה להאריך את מעצרו של קסטיאל בשלושה ימים, וביום שישי צפויה המשטרה לבקש את מעצרו עד תום ההליכים.

"אנחנו בישורת האחרונה וסבורים שיש מספיק ראיות להגיש הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום במהלך תקופת המעצר הנוספת שנבקש מבית המשפט", נמסר מגורם המעורה בפרטים. הפרקליטות מינתה לפני כמה ימים פרקליט מלווה לחקירה, וחלק ניכר מפעולות החקירה ביקש המלווה.

במהלך הדיון אמר חוקר המשטרה רס"מ אילן קובלנץ, כי קסטיאל נחקר אמש בפעם האחרונה ונותרו רק צעדים טכניים לסיום החקירה. עורכת דינו של קסטיאל, מיטל דנינו, ביקשה לשחררו למעצר בית מאחר ש"היבטים של שיבוש חקירה לא קיימים יותר בתיקים מהסוג הזה".

עוד בנושא:
פרשת קסטיאל: איש תקשורת לשעבר חשוד בשיבוש הליכי חקירה
התפתחות בחקירת קסטיאל: שתי נשים נוספות התלוננו נגדו
קסטיאל הטיח במתלוננות: לא עשיתי שום דבר בכפייה, הכול מרצון

הארכת מעצרו של אלון קסטיאל החשוד בעבירות מין. בית משפט השלום תל אביב 21 בדצמבר 2016. מאצ'י הוף
קסטיאל/מאצ'י הוף

בשבוע שעבר העידו שתי נשים נוספות בפני חוקרי מרחב יפתח על עבירות מין לכאורה שנעשו כלפיהן מצדו של איש חיי הלילה קסטיאל, ובמשטרה המשיכו לעמת אותו עם הנשים שהתלוננו נגדו. לאחר שתי התלונות הנוספות, עלה מספר המתלוננות נגד קסטיאל ל-14. החשוד, מצדו, ממשיך בקו ההגנה שלו ופעם אחר פעם טען כי כל מעשיו היו בהסכמה הדדית וכי כל מערכות היחסים שקיים עם נשים היו בהסכמה, וכי מעולם לא כפה עצמו על אף אחת מהן.

כמו כן, שניים מחבריו של קסטיאל נעצרו לאחרונה בחשד לשיבוש הליכי חקירה ושוחררו בשבוע שעבר למעצר בית. אחד מהם הוא איש תקשורת לשעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשים שהגיעו לתמוך במתלוננות בעת הארכת מעצרו של קסטיאל, לפני כשבועיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעדות שהגיעה לידי וואלה! NEWS בחודש שעבר, סיפרה אישה כי פגשה את קסטיאל לפני כמה שנים במועדון בתל אביב. "הייתה לנו היכרות בעבר. הוא התחיל איתי באגרסיביות. על אף שלא שתה, ניסה לדחוף לי לשון לפה באגרסיביות פעמיים, עד שנאלצתי להיות מאוד תקיפה וללכת מהמקום", אמרה.

מכר של קסטיאל אמר לחוקרי המשטרה כי האחרון פועל באגרסיביות כלפי נשים. "מדובר בבן אדם דפוק. כשאני רואה אותו במועדון, אני עובר שולחן. ברגע שהאיש שותה ומשתכר - הוא הופך להיות אלים כלפי נשים", אמר.

הבדיקה המשטרתית נגד קסטיאל החלה לאחר שעדויותיהן של כמה נשים עלו לאתר "המקום הכי חם בגיהנום". בעקבות עדויות אלה הוא הורחק מכמה מועדונים בתל אביב - "הבלוק", "הדלי", "ברקפסט" ו"הפנדה". במגזין העיתונאי העצמאי פורסמו בחודש האחרון שבע עדויות של נשים שסיפרו על תקיפות מיניות שביצע בהן לכאורה היזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully