וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה החדשה של טראמפ וחשד לרצח בצפון | כותרות סוף השבוע

בכפר כנא נורה למוות בן 48, קרוב משפחתו של ניצב משטרה ג'מאל חכרוש, בסוריה קרסו בתי החולים לאחר חמישה ימים של מתקפות כבדות, ובגליל פונו 20 משפחות בגלל שריפה. הכותרות שעשו את השבת

בכיר פלסטיני: "הצרפתים פועלים לכינוס ועידת שלום בחודש הבא"

חבר הוועד הפועל של אש"ף אחמד מג'דלאני, שנחשב למקורבו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, מסר היום בריאיון לעיתון הפלסטיני "דוניא אל-ווטן" כי שר החוץ הצרפתי ז'אן-מארק איירו צפוי להגיע בקרוב לביקור במזרח התיכון, במסגרת ההכנות לכינוס ועידה בינלאומית נוספת במסגרת יוזמת השלום הצרפתית.

לדברי מג'דלאני, הוועידה תתכנס עד לסוף השנה, "בין אם הממשלה הישראלית תביע את הסכמתה ובין אם לא".

חשד לרצח בכפר כנא: אחיינו של ניצב במשטרה נורה למוות ונמצא ברכבו

תושב כפר כנא בן 48 נורה למוות הבוקר ונמצא במכוניתו ביישוב. הגבר זוהה כענאן חכרוש, אחיינו של ניצב ג'מאל חכרוש, ראש המנהלת להתעצמות המשטרה ביישובים הערביים והניצב המוסלמי הראשון במשטרה.

תחילה נמצא חכרוש ירוי ובמצב אנוש בכלי הרכב, וצוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים פוריה עם פציעה בפלג גופו העליון. מאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים.

שחקן מחזמר בברודווי פנה לפנס בתום המופע - טראמפ דורש התנצלות

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ קרא היום לקאסט של הצגת התיאטרון המצליחה בניו יורק, "המילטון", להתנצל בפני סגן הנשיא המיועד מייק פנס לאחר שאחד השחקנים פנה אליו בסוף המופע וקרא לו להגן על זכויותיהם של אמריקנים ללא הבדלי צבע, דת וגזע. "סגן הנשיא העתידי והנהדר שלנו, מייק פנס, הוטרד אמש בתיאטרון על ידי הקאסט של 'המילטון', מול המצלמות. אסור שזה יקרה", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. "התיאטרון חייב להישאר מקום בטוח ומיוחד. הקאסט היה חצוף מאוד אמש לאיש טוב מאוד, מייק פנס. תתנצלו!".

התקרית החלה כשפנס הגיע להצגה ביום שישי בערב בתיאטרון ריצ'רד רוג'רס שבלב ברודווי. הוא התיישב במקומו, וכשהיושבים סביבו הבינו במי מדובר הם פתחו בשריקות "בוז", מה שהפריע למהלך התקין של המופע בהמשך הערב. ברנדון דיקסון, שחקן שחור שמגלם בהצגה את סגן נשיא ארצות הברית, ואמר: "מייק פנס, אנחנו מברכים אותך בבואך לכאן. אנחנו האמריקנים המגוונים, שחוששים מכך שהממשל החדש לא יגן עלינו, על הכדור שלנו, על הילדים שלנו, על ההורים שלנו, או על הזכויות שלנו. אנחנו מקווים שהמופע הזה נתן בך השראה להגן על הערכים האמריקנים ולעבוד למען כולנו". בשלב זה, הקהל החל להריע. "אנחנו מודים לך על שיתוף הסיפור האמריקני המופלא הזה, שמסופר בידי גברים ונשים מצבעים שונים ואמונות שונות", סיכם.

חשד להצתה בגליל המערבי: כ-20 משפחות פונו מהיישוב טל-אל

כ-20 משפחות פונו הלילה על ידי המשטרה מהיישוב טל-אל שבגליל המערבי בשל שריפה ביער סמוך. לאחר שהושגה שליטה על האש והתושבים הונחו לשוב לבתיהם, התגברו הלהבות וארבעה מטוסי כיבוי ושתי כבאיות הוזנקו לאזור - והשיגו שליטה על הלהבות בשנית. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בהצתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

דיווח פלסטיני: צעיר נהרג מאש צה"ל ברצועת עזה

צעיר פלסטיני נהרג אתמול בדרום מזרח רצועת עזה, ממזרח לאל בורייג'. הצעיר, מוחמד אבו סעדה, בן 26, נהרג במהלך עימותים שהתקיימו בסמוך לגדר. לטענת הפלסטינים, הוא נהרג מאש צה"ל.

נגיף הזיקה: ארגון הבריאות העולמי הסיר את מצב החירום

ארגון הבריאות העולמי של האו"ם הסיר את מצב החירום שהוכרז בעקבות התפרצות נגיף הזיקה. בהודעת הארגון נמסר כי הנגיף כבר לא מהווה מצב חירום לבריאות הציבור, אך תגובש תכנית לטווח ארוך למאבק בנגיף. מצב החירום הוכרז בפברואר השנה. כמעט 30 מדינות דיווחו על תינוקות שנולדו עם מומים הקשורים בנגיף.

הרוג בהתהפכות רכב בבקעת הירדן; שני פצועים קשה בתאונות בצפון

גבר בן 38 נהרג הלילה בהתהפכות רכבו בכביש 90, סמוך לצומת פצאל שבבקעת הירדן. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום.

בשתי תאונות נוספות סמוך ליישוב יובלים שבגליל התחתון וסמוך לקיבוץ רמת השופט שברמות מנשה נפצעו צעיר בן 18 ורוכב אופנוע בן 40 באורח קשה. שניים פונו לקבלת טיפול רפואי בידי מד"א.

מצב החירום בחאלב מחמיר: "כל בתי החולים במזרח העיר לא פועלים"

מחלקת הבריאות בעיר מוכת ההפצצות חאלב שבצפון סוריה הודיעה היום כי כלל בתי החולים בחלקה המזרחי של העיר, הנשלט בידי המורדים, אינם מתפקדים לאחר חמישה ימים של מתקפות אוויריות כבדות על האזור הנצור.

"ההרס של תשתיות החיוניות להצלת חיים מותירה את האזרחים הנצורים, כולל ילדים וקשישים, בלי שום שירותי בריאות מצילי חיים. הם בעצם מושארים למות", נמסר בהצהרת המחלקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully