וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מחזמר בברודווי פנה לפנס בתום המופע - טראמפ דורש התנצלות

סגן הנשיא הגיע לצפות במחזמר המצליח "המילטון" וזכה לקריאות בוז מהקהל. בתום המופע פנה אליו שחקן שחור מהבמה ואמר: "אני מקווה שהמופע נתן לך השראה לשמור על הערכים של כולנו". טראמפ: "על התיאטרון להתנצל"

צלמים זמניים מורשים

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ קרא היום (שבת) לקאסט של הצגת התיאטרון המצליחה בניו יורק, "המילטון", להתנצל בפני סגן הנשיא המיועד מייק פנס לאחר שאחד השחקנים פנה אליו בסוף המופע וקרא לו להגן על זכויותיהם של אמריקנים ללא הבדלי צבע, דת וגזע. "סגן הנשיא העתידי והנהדר שלנו, מייק פנס, הוטרד אמש בתיאטרון על ידי הקאסט של 'המילטון', מול המצלמות. אסור שזה יקרה", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. "התיאטרון חייב להישאר מקום בטוח ומיוחד. הקאסט היה חצוף מאוד אמש לאיש טוב מאוד, מייק פנס. תתנצלו!".

התקרית החלה כשפנס הגיע להצגה ביום שישי בערב בתיאטרון ריצ'רד רוג'רס שבלב ברודווי. הוא התיישב במקומו, וכשהיושבים סביבו הבינו במי מדובר הם פתחו בשריקות "בוז", מה שהפריע למהלך התקין של המופע בהמשך הערב. גם תומכיו של פנס התקשו לפספס את האירוניה שבהגעתו של הרפובליקני השמרן, בעל עבר של התנגדויות נחרצות לזכויות להט"ב בחוק, למחזמר שעוסק באחד האבות המייסדים של ארצות הברית, שלא ניתן לפספס את מגוון הייצוגים השונים בקרב שחקניו.

סגן הנשיא המיועד מייק פנס במחזמר "המילטון" בניו יורק, נובמבר 2016. AP
פנס עם סיום המופע/AP

בתחילה פנס קם ממקומו, אולם לאחר שכבו האורות הוא חזר אליו כדי להימנע מהפרעות וצפה במופע עד סופו. כשעמד לעזוב, פנה אליו ברנדון דיקסון, שחקן שחור שמגלם בהצגה את סגן נשיא ארצות הברית, ואמר: "אני רואה שאתה יוצא, אבל אני מקווה שתשמע אותנו". לקהל, הבהיר: "אין על מה לבוז כאן, גבירותיי ורבותיי. אנחנו משתפים סיפור של אהבה".

הוא המשיך: "מייק פנס, אנחנו מברכים אותך בבואך לכאן. אנחנו האמריקנים המגוונים, שחוששים מכך שהממשל החדש לא יגן עלינו, על הכדור שלנו, על הילדים שלנו, על ההורים שלנו, או על הזכויות שלנו. אנחנו מקווים שהמופע הזה נתן בך השראה להגן על הערכים האמריקנים ולעבוד למען כולנו". בשלב זה, הקהל החל להריע. "אנחנו מודים לך על שיתוף הסיפור האמריקני המופלא הזה, שמסופר בידי גברים ונשים מצבעים שונים ואמונות שונות", סיכם.

בתגובה לדרישה של טראמפ להתנצלות, אמר הבוקר דיקסון: "דיון הוא לא הטרדה, אדוני, ואני מעריך את מייק פנס על כך שהוא עצר להקשיב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סגן הנשיא המיועד, מייק פנס, התקבל בקריאות בוז בתיאטרון בניו יורק. מערכת וואלה! NEWS
דיקסון פונס לפנס/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully