וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר בליווי מאבטחי שב"כ: אהוד אולמרט ייצא לחופשה מהכלא

10.7.2016 / 0:24

בשב"כ ובשב"ס השלימו את ההיערכות לקראת יום שני, אז יצא ראש הממשלה לשעבר מכלא מעשיהו למשך 48 שעות. לאחר שייפגש עם רעייתו, שתחתום עליו ערבות, אולמרט יזכה לאבטחה מהיחידה לאבטחת אישים

צילום: דוברות שב"ס, עריכה: יאיר דניאל

(צפו בתיעוד האגף שבו שוהה אולמרט)

בשירות בתי הסוהר (שב"ס) ובשירות הביטחון הכללי (שב"כ) השלימו בסוף השבוע את ההיערכות ליציאתו של האסיר אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, לחופשה ראשונה מבית הכלא. אולמרט יצא ביום שני בבוקר את שערי כלא מעשיהו, רק לאחר שרעייתו עליזה תתייצב ותזדהה בעמדת הכניסה, ותחתום ערבות על בעלה.

לאחר מכן, אנשי היחידה לאבטחת אישים בשב"כ יגיעו למבואת הכניסה לכלא, שם יפגשו את ראש הממשלה לשעבר, בעוד הקצין התורן של הכלא יעביר לאנשי השב"כ את האחריות לאבטחתו ולביטחונו של אולמרט. לאחר שייכנס לרכב המשוריין של השב"כ, אולמרט ייהנה מ-48 שעות של חופש יחסי, במסגרתן יהיה מחויב לישון בלילה לצד רעייתו, ויהיה מאובטח על ידי לוחמי היחידה לאבטחת אישים.

עוד בוואלה! NEWS:
בעוד כשבועיים: אולמרט צפוי לצאת לחופשה ראשונה מהכלא
גזר גמדי וחמוצים: התפריט העצוב של האסיר אולמרט בליל הסדר
תפילין עם המאכער, ארוחה עם דנקנר: החיים החדשים של האסיר אולמרט

אהוד אולמרט יוצא מביתו בדרך לכלא מעשיהו, 15 בפברואר 2016. AP
לא נדרש ללבוש מדי אסיר. אולמרט בדרכו לבית הכלא, פברואר/AP

בסיומן של 48 שעות החופשה, ישוב אולמרט לאגף 10 בכלא מעשיהו על מנת להמשיך לשאת את עונשו. בחודש שעבר פורסם לראשונה בוואלה! NEWS כי אולמרט הגיש בקשת יציאה לחופשה מהכלא לשב"ס. זאת, לאחר שסיים אולמרט לרצות רבע מתקופת המאסר שלו, מה שאפשר לו לצאת לחופשה ראשונה מכלא מעשיהו.

ראש הממשלה לשעבר החל לשאת את עונשו, שנקבע לשנה ושבעה חודשים לפחות, ב-15 בפברואר. עונש המאסר נגזר על אולמרט בגין מעורבתו בפרשות הולילנד, טלנסקי ותיק השיבוש. הוא הורשע בעבירות של קבלת שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. שלושה ימים לאחר שנכנס לכלא מעשיהו, ביקרה לראשונה עליזה אולמרט, תחת מעטה סודיות, את בעלה. בשירות בתי הסוהר הסבירו כי הביקור נערך במסגרת ביקורי המשפחה שאולמרט רשאי לקבל אחת לשבועיים.

כלא מעשיהו. מגד גוזני
עליזה תתייצב ותזדהה בעמדת הכניסה. כלא מעשיהו/מגד גוזני

אולמרט שוהה באגף המהווה בעצם כלא בתוך כלא, כך שהוא לא נדרש בכל תקופת מאסרו ללבוש מדי אסיר או לצאת מהאגף, שכולל בין היתר חדר אוכל, כיתת לימוד, משרד עובדת סוציאלית, מועדונית, חדר כושר וחצר. האגף כולו מאכלס 18 אסירים בלבד, בהם שישה מורשעי פרשת "הולילנד", כולל אולמרט עצמו.

לאחר ששב"ס הגביל את מספר עורכי הדין המורשים לבקר את אולמרט, הוא החל בסדר יום חדש יחד עם יתר האסירים באגף, הכולל לימודים, שיעורי ספורט והשתתפות בסדנה טיפולית. השיעורים מתנהלים על בסיס יומי וממלאים שעות רבות מסדר היום של אסירי האגף. הסדנה הטיפולית, המועברת לאסירים שהורשעו בעבירות שונות, נועדה למנוע את חזרתם לעולם הפשע. ההשתתפות בסדנה היא אחד התנאים הנשקלים לפני קיצור שליש מתקופת המאסר.

(עדכון ראשון: 22:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully