וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת מעטה סודיות: אולמרט זכה לביקור ראשון של רעייתו בכלא

21.2.2016 / 13:46

שלושה ימים לאחר שהחל לשאת את עונשו בכלא מעשיהו, הגיעה עליזה אולמרט לבקר את ראש הממשלה לשעבר, שהורשע בקבלת שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. אולמרט רשאי לקבל ביקורי משפחה אחת לשבועיים

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

שלושה ימים לאחר שנכנס לכלא מעשיהו, ביקרה עליזה אולמרט ביום חמישי האחרון, תחת מעטה סודיות, את בעלה, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. בשירות בתי הסוהר הסבירו כי הביקור נערך במסגרת ביקורי המשפחה שאולמרט, שנושא עונש של שנה ושבעה חודשים בגין קבלת שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט, רשאי לקבל אחת לשבועיים.

זמן קצר לפני כניסתו לכלא פרסם אולמרט סרטון שבו אמר כי הוא חף מפשע. "אני ממשיך לכפור באישומי השוחד שיוחסו לי", אמר. "זה יום כואב עבורי. במהלך פעילותי הענפה עשיתי גם טעויות, למרות שלדעתי הן לא היו בעלות אופי פלילי ועל חלקן אני משלם היום מחיר יקר, אולי יקר מדי. בלב כבד אני מקבל על עצמי את גזר הדין".

עוד בוואלה! NEWS:
נשארות מאחור: מה יעשו הנשים של אולמרט ופינטו?
האופנובנק על מאסר אולמרט: "יספוג עלבונות שלא יוכל להתמודד עמם"
רמלה על המפה: כך דיווחו בעולם על כניסת אולמרט לכלא

אהוד אולמרט נכנס לכלא מעשיהו, 15 בפברואר 2016. ראובן קסטרו
"יום כואב עבורי". אולמרט נכנס בשער בית הכלא/ראובן קסטרו

סרטון, שצולם בביתו שבשכונת מוצא בירושלים, פנה אולמרט לציבור הישראלי. "היום אני הוא זה שעומד להיכנס מאחורי סורג ובריח. אתם ודאי משערים לעצמכם עד כמה השינוי הזה מוזר וכואב עבורי ועבור בני משפחתי. בשעה זו, חשוב לי לומר שאני כופר מכל וכל בעבירות השוחד יוחסו לי". הוא הוסיף: "החיים מזמנים לי מבחן לא פשוט ואני הולך לקראתו בעצב גדול, אבל האהבה והתמיכה לה אני זוכה מחזקות אותי".

הוא הוסיף כי הוא מקבל את גזר הדין בהכנעה. "אין אדם העומד מעל לחוק. לדאבוני הוצמדה לי תווית של מושחת והיום אני ראש ממשלה לשעבר שעומד להיכנס למאסר. זהו מהלך חריג וחמור שיש מי שיראו בו אישור לחוזקה של הדמוקרטיה, אך אני מבקש להעלות את האפשרות כי כדור השלג בענייני הלך ותפח מסיבות שאינן משפטיות. אולי כשתשקוט הסערה יקבלו חלק מהדברים פרשנות אחרת והציבור יוכל לשפוט את הרגע העגום הזה במבט ביקורתי ומאוזן. אני מאמין שגם לכך זקוקה הדמוקרטיה ואני מקווה שאז רבים יכירו בכך שנעשו ניסיונות לפתוח פתח של תקווה בתקופת כהונתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully