וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופנובנק על מאסר אולמרט: "יספוג עלבונות שלא יוכל להתמודד עמם"

16.2.2016 / 0:16

שלוש מתוך שמונה שנות מאסר ריצה רוני ליבוביץ בכלא מעשיהו, באגף שבו נכלא ראש הממשלה לשעבר. בריאיון באולפן וואלה! NEWS העריך כי הבחירה הקפדנית של שותפיו לתא לא תמנע אלימות כלפיו: "בכלא אתה עובר לעולם אחר"

עריכה: ניר חן

"זה לא אגף מיוחד, אלה בדיות שבנו שם אגף חדש. לצערי אני מכיר כל פיסת לכלכוך שם" – כך אמר אתמול (שני) רוני ליבובץ "האופנובנק" שריצה שמונה שנות מאסר בין היתר בכלא מעשיהו, באגף שבו נכלא ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. "ישבתי שלוש שנים בכלא מעשיהו באותו אגף, באותו חדר ומן הסתם גם באותה מיטה", אמר בריאיון באולפן וואלה! NEWS.

"מה שעובר על כל אסיר שנכנס לכלא, קודם כל דלת הפלדה נפתחת ונטרקת", סיפר מניסיונו על מה שמצפה לראש הממשלה לשעבר. "זה הבום הראשון. הבום שממחיש שמעכשיו והלאה במקום בנאדם שעושה מה שהוא רוצה, הוא יעשה מה שאחרים רוצים, אין חופש. אומרים לו מתי לאכול, מתי לישון ומתי לראות את המשפחה שלו ובאיזה תנאים".

עוד בוואלה! NEWS:
רמלה על המפה: כך דיווחו בעולם על כניסת אולמרט לכלא
מבט ראשון מבפנים: זה האגף שבו שוהה רה"מ לשעבר אולמרט בכלא
חדר אוכל פרטי וללא מדים: שב"ס השלים את ההכנות לקליטת אולמרט

אהוד אולמרט נכנס לכלא מעשיהו, 15 בפברואר 2016. ראובן קסטרו
אולמרט נכנס לכלא, אתמול/ראובן קסטרו

לדבריו, "הבום השני זה הרעש. כלא זה המקום הכי רועש בעולם, מערכת כריזה שעושה רעש יותר מנתב"ג, רעשים של אסירים ורעשים של סוהרים. משם הוא יעבור את תהליך המיון, תהליך פרוצדורלי פשוט ואז יקבל את הבום הכי משמעותי וגדול בחיים שלו - הפעם שהדלת נטרקת ואתה בצד הלא נכון".

על אף ששותפיו של אולמרט לאגף וגם לתא נבחרו בקפידה, ליבוביץ סבור כי זה לא ימנע מקרים של אלימות נגדו. "לאו דווקא אלימות פיזית אלא מילולית: צעקות, עלבונות ודברים שלא יוכל להתמודד איתם", אמר. "אתה מתעסק עם כל מיני סוגים של בני אדם: אנשים עם השכלה גבוהה ואנשים פשוטים. כשאתה נכנס לכלא אתה עובר לעולם אחר. שפה שונה, כללים שונים, החיים שונים. ולא משנה מאיפה הגעת, גם אם אתה ראש ממשלה".

(עדכון ראשון: 22:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully