וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט ראשון מבפנים: זה האגף שבו שוהה רה"מ לשעבר אולמרט בכלא

15.2.2016 / 16:25

שירות בתי הסוהר פרסם תמונות ראשונות מתוך אגף 10 המיוחד, שנבנה בעלות של ארבעה מיליון שקלים, ויאכלס את אהוד אולמרט ושישה ממורשעי הולילנד. גורם בשב"ס: האגף ממוגן בצורה כזו שלא ניתן להציץ או לצלם את תוכו

צילום: דוברות שב"ס, עריכה: יאיר דניאל

אחרי שראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נכנס הבוקר (שני) בשערי כלא מעשיהו ברמלה לריצוי עונש מאסרו, מפרסם שירות בתי הסוהר תמונות ראשונות מתוך האגף המיוחד – אגף 10, שיאכלס אותו במשך 19 החודשים הקרובים. בתמונות נראים מסדרונות האגף, חדר האוכל וחצר האגף, שעלות הקמתו נאמדת בארבעה מיליון שקלים.

מדובר בכלא בתוך כלא, כך שאולמרט לא יידרש בכל תקופת מאסרו ללבוש מדי אסיר או לצאת מהאגף. הוא כולל בין היתר מרפאה, חדר כושר, מועדונית, חדר מפגש עם עורכי דין, חדר מפגש משפחות, חדר אוכל וחצר טיולים. האגף כולו מאכלס 18 אסירים בלבד, בהם שישה מורשעי פרשת "הולילנד", כולל אולמרט עצמו.

לקריאה נוספת:
בניזרי נזכר בתנאי מאסרו: "בלילה בודקים שלא התאבדת, קשה לשרוד"
חדר אוכל פרטי וללא מדים: שב"ס השלים את ההכנות לקליטת אולמרט

אגף 10 בכלא מעשיהו. שב"ס, מערכת וואלה! NEWS
אגף 10 בכלא מעשיהו/מערכת וואלה! NEWS, שב"ס

גורם בשב"ס אמר כי האגף ממוגן בצורה כזו שלא ניתן להציץ או לצלם את תוכו, ורק לסוהרים ולאסירים יש גישה אליו. במהלך כל שהותו של אולמרט הוא יהיה מנותק משאר שוהי הכלא. את תכנון האגף הוביל נציב שירות בתי הסוהר, גונדר אלי גביזון. נציב שב"ס הקודם אהרון פרנקו, היה מי שדרש את פיתוחו לאחר שהתברר לשב"ס כי יצטרך לאבטח את ראש הממשלה לשעבר אולמרט בזמן שהותו בכלא.

האגף הוקם על פי דרישות אבטחה של השב"כ ועתיד לאכלס כעשרים אסירים ועבר בחודשים האחרונים שיפוץ מסיבי. בשבועיים האחרונים הועברו חמישה אסירים לאגף 10 בכלא מעשיהו. האיום המרכזי שממנו חששו בשב"ס הוא שמירת ביטחונו של אולמרט, שמחזיק בסודות הביטחוניים הגדולים ביותר של מדינת ישראל, וכן הפרדתו מאסירים פלילים רגילים ואסירים ביטחוניים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אגף 10 בכלא מעשיהו. שב"ס, מערכת וואלה! NEWS
חדר מפגשים/מערכת וואלה! NEWS, שב"ס

בכל תא באגף ישוכנו עד שלושה אסירים, והוא מכיל שלוש מיטות ושלוש ארוניות, שולחן וטלוויזיה. במסדרון מוצב טלפון ציבורי המופעל בטלכרט. אולמרט היה רשאי להכניס לתא מזוודה עם שלושה בגדים תחתונים, גרביים, שתי אימוניות ללא בטנה, מכנסי ספורט, תפילין וטלית. כמו כן, הוא רשאי להסתובב עם 1,500 שקלים במזומן, וכל סכום מעבר לכך יהיה עליו להפקיד בכניסה לבית הכלא, ויקבל את הכסף בחזרה רק עם שחרורו.

זמן קצר לפני כניסתו לכלא פרסם אולמרט סרטון שבו חזר על עמדתו וטען כי הוא חף מפשע. "אני ממשיך לכפור באישומי השוחד שיוחסו לי", אמר. "זה יום כואב עבורי. במהלך פעילותי הענפה עשיתי גם טעויות, למרות שלדעתי הן לא היו בעלות אופי פלילי ועל חלקן אני משלם היום מחיר יקר, אולי יקר מדי. בלב כבד אני מקבל על עצמי את גזר הדין".

אגף 10 בכלא מעשיהו. שב"ס, מערכת וואלה! NEWS
חדר האוכל/מערכת וואלה! NEWS, שב"ס
תיעוד: כך נראה האגף שבו כלוא אולמרט בכלא מעשיהו. צ, צילום מסך
תיעוד: כך נראה האגף שבו כלוא אולמרט בכלא מעשיהו/צילום מסך, צ
אולמרט נכנס לכלא: "כופר באישומים, שילמתי מחיר יקר מדי". מערכת וואלה! NEWS
אולמרט נכנס הבוקר לכלא מעשיהו/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully