וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעוד כשבועיים: אולמרט צפוי לצאת לחופשה ראשונה מהכלא

14.6.2016 / 18:20

פרסום ראשון: משסיים לרצות רבע מתקופת מאסרו, הגיש ראש הממשלה לשעבר בקשה לחופשה בתחילת יולי. לוואלה! NEWS נודע כי בין השאר, הוא משתתף בשיעורי ספורט ובסדנה טיפולית עם שאר אסירי אגף 10 בכלא מעשיהו

עריכת תוכן: לירן מוסלי וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין: צילום: רוני כנפו, ותום רוכלין עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: חיים רמון בריאיון לאולפן וואלה! NEWS)

פרסום ראשון: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיש בקשת יציאה לחופשה מהכלא לשירות בתי הסוהר (שב"ס) - כך נודע היום (שלישי) לוואלה! NEWS. החודש יסיים אולמרט לרצות רבע מתקופת המאסר שלו, מה שיאפשר לו לצאת לחופשה ראשונה. ראש הממשלה לשעבר פנה למפקדי אגף 10 בכלא מעשיהו וביקש לצאת לחופשה בתחילת חודש יולי. הבקשה נבחנת בידי שב"ס וטרם ניתנה תשובה.

לאחר ששב"ס הגביל את מספר עורכי הדין המורשים לבקר את אולמרט, הוא החל בסדר יום חדש יחד עם יתר האסירים באגף 10, הכולל לימודים, שיעורי ספורט והשתתפות בסדנה טיפולית. השיעורים מתנהלים על בסיס יומי וממלאים שעות רבות מסדר היום של אסירי האגף.

כאמור, אולמרט החל להשתתף בסדנה טיפולית המועברת לאסירים שהורשעו בעבירות שונות, ותכליתה למנוע את חזרתם לעולם הפשע. ההשתתפות בסדנה היא אחד התנאים הנשקלים לפני קיצור שליש מתקופת המאסר.

עוד בוואלה! NEWS:
חיים רמון תוקף: "אתם לא מתביישים לעסוק בביקורים של אולמרט?"
אולמרט נכנס לכלא: "יום כואב עבורי, עשיתי גם טעויות"
פרשת הולילנד: הפרקליט של אולמרט צפוי להיות מואשם בשיבוש מהלכי משפט

אהוד אולמרט היום בכניסה לבית משפט השלום. ניב אהרונסון
אולמרט בבית המשפט, ינואר/ניב אהרונסון

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט החל לשאת את עונשו, שנקבע לשנה ושבעה חודשים לפחות, ב-15 בפברואר. עונש המאסר נגזר על אולמרט בגין מעורבתו בפרשות הולילנד, טלנסקי ותיק השיבוש. הוא הורשע בעבירות של קבלת שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט.

אולמרט שוהה באגף המהווה בעצם כלא בתוך כלא, כך שהוא לא נדרש בכל תקופת מאסרו ללבוש מדי אסיר או לצאת מהאגף, שכולל בין היתר חדר אוכל, כיתת לימוד, משרד עובדת סוציאלית, מועדונית, חדר כושר וחצר. האגף כולו מאכלס 18 אסירים בלבד, בהם שישה מורשעי פרשת "הולילנד", כולל אולמרט עצמו.

מוקדם יותר החודש נודע כי שב"ס יגביל ביקורים של עורכי דין אצל אסירים, זאת לאחר שפורסם שראש הממשלה לשעבר קיבל ביקורים רבים מחבריו שהם עורכי דין. לפי הפרסומים, השר לשעבר חיים רמון הוא אחד המבקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully