וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רמון תוקף: "אתם לא מתביישים לעסוק בביקורים של אולמרט?"

6.6.2016 / 17:46

השר לשעבר התייחס בראיון לאולפן וואלה! NEWS על ביקוריו בכלא אצל חברו, ראש הממשלה לשעבר. על היוזמה לבנות שכונה יהודית בירושלים, מחוץ לקו הירוק אמר: "זה הזוי ולא יקרה"

עריכת תוכן: לירן מוסלי וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין: צילום: רוני כנפו, ותום רוכלין עריכת וידאו: ניר חן

השר לשעבר חיים רמון התייחס היום (שני) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS לכך ששירות בתי הסוהר יגביל את הביקורים של עורכי הדין אצל אסירים, לאחר שפורסם כי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט קיבל ביקורים רבים מחבריו שהינם עורכי דין. לפי הפרסומים רמון, עורך דין במקצועו, הוא אחד מהמבקרים. "אני בייפוי כוח מאהוד אולמרט. הוא לקוח ואני עו"ד ולא אכנס לשום פרט כי יש חיסיון. אני רוצה לשאול, אתם לא מתביישים להתעסק בזה?" תהה. "אני רוצה להבין במה עוסקים. ראש ממשלה שיש דוח של מבקר המדינה שהוא מושחת וקיבל מיליון אירו ואף אחד לא עוסק בזה, משטרה מתמוטטת וזה מה שחשוב?!".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
ניצחון לרבנות בבג"ץ: עסק יציג עצמו ככשר רק עם תעודה רשמית
ליברמן משיב אש: "בנט צריך להרגיע, אנחנו לא זקוקים להצהרות"
12 אלף תיקים של ההוצאה לפועל פתוחים במשך יותר מ-20 שנה

אולמרט נכנס לכלא. ספק 500
השב"ס שינה את נהלי הביקור של עורכי דין בעקבות ביקוריו. אהוד אולמרט/ספק 500

רמון אף מתח ביקורת על התכנית של עיריית ירושלים לבנות שכונה יהודית גדולה בעטרות שמעבר לקו הירוק, שבה יהיו 15 אלף יחידות דיור, ולצדה שכונה ערבית קטנה שבה יהיו 3,000 יחידות דיור. "הרעיון של ראש העיר לא יקרה, הכפרים והשכונות במזרח ירושלים מנותקים מהעיר, הן באזור של מחנה הפליטים קלנדיה, שאליו אף אחד לא נכנס. כל הדבר הזה הוא הזוי", טען.

לדבריו, התכנית הוצעה "במקום להתרכז בירושלים היהודית ובמקום להגיד שיש 22 כפרים פלסטינים שגרים בהם 200 אלף פלסטינים שלא רוצים להיות חלק מהעיר ולא מצביעים בבחירות לעירייה, אלא לרשות הפלסטינית. זו לא ירושלים, הם אף פעם לא יהיו ירושלים וקלנדיה היא לא ירושלים. מדובר בשטחי הפקר שבהם פועלות כנופיות פשע וטרור". לטענת רמון העירייה הציעה לבנות גם שכונה ערבית "כדי לרצות את התושבים", והציע "שראש העיר יבוא לבקר חלק מבוחריו שנמצאים בקלנדיה", משום שלדבריו "הוא לא הגיע לשם ולא מגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ראיון עם חיים רמון לאולפן וואלה ניוז 6.6.16. מערכת וואלה!
ראיון עם חיים רמון לאולפן וואלה ניוז 6.6.16/מערכת וואלה!

רמון הוסיף כי במקום להוציא לפועל את התכנית החדשה, יש ליישם את היוזמה שלו ושל שותפיו, שנקראת "להציל את ירושלים היהודית". מטרתה היא לפעול למען ניתוקם של 28 יישובים פלסטיניים שסופחו למזרח העיר לאחר מלחמת ששת הימים, ולהקמת גדר הפרדה ביטחונית שתחצוץ בינם לבין מערב ירושלים. "אנחנו קובעים האם טוב ליהודים שג'אבל מוכבר ומחנה פליטים שועפט, שראש העיר מעולם לא ביקר בהם, יהיו בשטח העיר", אמר.

לטענתו, "הממשלה של נתניהו מתעתעת כבר שבע שנים בשיחות שלא קיימות והוא טוען שאין פרטנר, ואם זה ככה צריך לעשות מה שטוב ליהודים באופן חד צדדי. לא צריך לתת לאויבנו לקבוע את גורלנו. כל האגן הקדוש והשכנות היהודית שנבנו אחרי ששת הימים מעבר לקו הירוק יישארו במצב הנוכחי, מה שאנחנו עושים זה להפריד את השכנות והכפרים שמעולם לא היו ירושלים ואין קבר או ריח של יהודי והן היו שייכות לגדה". רמון נימק את יוזמתו בכך שצריך "לדאוג קודם כל לביטחון, וזה אומר להשלים את הגדר ולהפריד את ג'אבל מוכבר, שמממנה באו 60% מהמחבלים שהוציאו לפועל בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully