וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן משיב אש: "בנט צריך להרגיע, אנחנו לא זקוקים להצהרות"

טל שלו, כתבתנו הפוליטית

6.6.2016 / 14:28

בישיבת הסיעה הראשונה שניהל מאז שנכנס שר הביטחון לתפקיד, התייחס ליברמן להתכתשויות בין ראש הממשלה לשר החינוך בימים האחרונים והציע לו "ניתוח להסרת הפתיל הקצר". על איסמעיל הניה: "ממליץ למי ששואל אותי עליו לחכות לסוף הקנדציה"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: אביב אירגז

שר הביטחון אביגדור ליברמן מתח היום (שני) ביקורת על שר החינוך נפתלי בנט, ואמר: "אני קורא לנפתלי בנט להרגיע. אנחנו כרגע פחות זקוקים להצהרות, אלא לעבודה מסונכרנת ומתואמת ושקטה", אמר ליברמן בישיבת הסיעה הראשונה מאז שנכנס לתפקיד. "מי שלא יכול להתאפק, אני מציע לו לעבור ניתוח להסרת הפתיל הקצר. אני מוכן לנדב לכמה מעמיתיי בקואליציה".

קריאתו של ליברמן מגיעה בעקבות דבריו של בנט אתמול ובהם אמר כי "אי אפשר להיות בעד ארץ ישראל בעברית ולהקים את מדינת פלסטין באנגלית". "יש כאלו, בארץ ובעולם, הנרתמים ליוזמות ערביות שונות, על פיהן נחלק את הארץ, נחלק חלילה את ירושלים, ונחזור לקווי 67'", אמר יו"ר הבית היהודי. "כי העולם לוחץ, ויש צורך לפייס אותו. להם אני אומר בערב זה: לעולם לא. אנחנו כולנו עומדים כצוק איתן למען שלמות ארצנו. לא מגמגמים, לא מתבלבלים, לא מזגזגים".

ליברמן התייחס גם לסגן יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הניה, ואמר: "אני מציע לכל מי ששואל אותי לגבי הטיפול בהניה, לחכות לסוף הקדנציה ולא בשבוע הראשון שלי בתפקיד".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ליברמן משיב אש: "בנט צריך להרגיע, אנחנו לא זקוקים להצהרות"
אוקראינה: סיכלנו 15 מתקפות טרור שתוכננו ליורו 2016 בצרפת
"סגולה להצלחת הילדים": התפילה שמשגעת את המדינה

אביגדור ליברמן בחתימה על ההסכם הקואליציוני, מאי 2016. יותם רונן
"ליהודה הישראלי יש כרגע את כל האפשרויות". ליברמן/יותם רונן

יו"ר ישראל ביתנו בירך על כניסתה של ח"כ יוליה מלינובסקי שתושבע היום לכנסת, לאחר שעם כניסתו לתפקיד שר הביטחון התפטר מתפקיד ח"כ בחסות החוק הנורבגי. "הוצפתי בהרבה בקשות להתראיין. גזרתי על עצמי שתיקה, עד ראש השנה בלי ראיונות. כרגע אני צריך להתמקד בעבודת המשרד וללמוד את הנושאים", הוסיף.

על החייל יהודה הישראלי, שנפצע במבצע "צוק איתן" ומשפחתו גייסה מיליון שקלים וחצי להנגשת ביתו בעפרה מאחר שמשרד הביטחון לא יכול היה לממן זאת בשל הקפאת בנייה, אמר ליברמן: "בימים שבהם החייל שהה מחוץ לתל השומר, משרד הביטחון לקח על עצמו את עלות השהות במלון – 570 אלף שקל בשנה". הוא הוסיף: "דיברתי עם המתפ"ש, ביקשתי מוועדת חריגים במשרד הביטחון לדון שוב בבקשה והנחיתי את אלוף יואב מרדכי לא להפריע לעבודת הבנייה שתחל בקרוב. אם נרגיש שחסר הכסף, גם שם נמצא פתרונות. כרגע לצורך השהות מחוץ לבית יש את כל האפשרויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
השר נפתלי בנט, סיעת הבית היהודי, פתיחת מושב הקיץ של הכנסת. 23 במאי 2016. נועם מושקוביץ
"קורא לבנט להרגיע"/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully