וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזר גמדי וחמוצים: התפריט העצוב של האסיר אולמרט בליל הסדר

ראש הממשלה לשעבר חגג לראשונה חג מאחורי הסורגים. שב"ס סיפק הגדות, צלחת סדר ותפריט חגיגי - ששופר על ידי דני דנקנר. על הצד הדתי של האירוע הופקד מורשע נוסף בהולילנד, מאיר רבין. "הוא אמר שהיה בסך הכול נחמד מאוד", סיפר סנגורו

צילום: דוברות שב"ס, עריכה: יאיר דניאל

(תיעוד: כך נראה האגף שבו כלוא אולמרט בכלא מעשיהו, בחודש פברואר)

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט השתתף בערב חג הפסח (שישי) בסעודת ליל הסדר שקיימו אסירי אגף 10 בכלא מעשיהו. את האירוע ארגנו שני מורשעים נוספים בפרשת הולילנד - מאיר רבין שהיה אמון על הצד הדתי של האירוע, ודני דנקנר שהיה אחראי לתחום הקולינרי. האסירים חגגו את הסדר בחדר האוכל של האגף, וסידרו את השולחנות כך שכל עשרת הכלואים יחגגו יחד.

עוד בנושא:
תפילין עם המאכער, ארוחה עם דנקנר: החיים החדשים של האסיר אולמרט
שב"ס: אולמרט לא עומד בקריטריונים כדי לצאת להלוויית מאיר דגן
תחת מעטה סודיות: אולמרט זכה לביקור ראשון של רעייתו בכלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות בתי הסוהר (שב"ס) סיפק הגדות, צלחת סדר מסורתית ותפריט חגיגי ששופר במקצת על ידי דנקנר. הארוחה כללה סלט כרוב וגזר, חמוצים ביתיים, סלט ירקות, ירך עוף צלויה, דג סלמון, תפוחי אדמה בשום, גזר גמדי, מיץ ענבים לקידוש, שתייה קלה ומצות.

"אפשרנו באגפים שבהם ערכו את הסדר לדחות את כיבוי האורות עד אחרי קריאת ההגדה. כך גם באגף 10 בכלא מעשיהו", מסר קצין בכיר בשב"ס. אתמול בבוקר (ראשון) נפגש אולמרט עם עורך דינו אלי זוהר, וסיפא לו על סדר פסח בכלא. "הוא אמר שהיה בסך הכול נחמד מאוד", סיכם סנגורו של אולמרט.

(עדכון ראשון: 19:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully