וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב"ס: אולמרט לא עומד בקריטריונים כדי לצאת להלוויית מאיר דגן

19.3.2016 / 0:45

חרף החברות הקרובה בין השניים, שירות בתי הסוהר הבהיר כי ראש הממשלה לשעבר לא יוכל לצאת להלווייתו של ראש המוסד, שהלך לעולמו ביום חמישי. כמו כן, אמרו בשב"ס כי לא הוגשה בקשה מטעם משפחת דגן לשחרור אולמרט לחופשה

צילום: דוברות שב"ס, עריכה: יאיר דניאל

ראש הממשלה לשעבר, האסיר אהוד אולמרט, לא יצא להלוויית ראש המוסד לשעבר מאיר דגן - כך הודיע אמש (שישי) שירות בתי הסוהר. לפי שב"ס, אולמרט לא עומד בקריטריונים ליציאה לחופשה. כמו כן, הוסיפו כי לא קיבלו פנייה מטעם משפחת דגן או מטעם אולמרט עצמו כדי לצאת להלווייתו של חברו הקרוב.

ראש הממשלה לשעבר החל לשאת את עונשו בחודש שעבר באגף 10 המיוחד בכלא מעשיהו, לאחר שהורשע בגין קבלת שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט ונגזרו עליו שנת מאסר ושבעה חודשים. הוא רשאי לקבל ביקורי משפחה אחת לשבועיים בלבד, ולא הורשה לצאת לבר המצווה של נכדו זמן קצר לאחר שנכנס לכלא.

עוד בנושא:
תחת מעטה סודיות: אולמרט זכה לביקור ראשון של רעייתו בכלא
האופנובנק על מאסר אולמרט: "יספוג עלבונות שלא יוכל להתמודד עמם"
מבט ראשון מבפנים: זה האגף שבו שוהה רה"מ לשעבר אולמרט בכלא

אהוד אולמרט, בית משפט השלום ירושלים. 10 בפברואר 2016. נועם מושקוביץ
לא עומד בקריטריונים. אולמרט/נועם מושקוביץ

ראש המוסד לשעבר הלך לעולמו ביום חמישי, בגיל 71 ובתום מאבק במחלת הסרטן. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. ב-2012 אובחן דגן בסרטן הכבד ולאחר מכן הוא עבר ניתוח להשתלת כבד בבלארוס ואושפז בבית חולים במינסק במחלקה לטיפול נמרץ. עם מותו, הסכימה משפחתו לתרום את איבריו, זאת מאחר שחתם על כרטיס "אדי" לתרומת איברים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע צער על מותו ואמר כי היה "לוחם ומפקד נועז, שתרם רבות לביטחון המדינה במערכות ישראל, במטה ללוחמה בטרור ובהמשך כראש המוסד". נתניהו התייחס לתמונה שבה נראה סבו של דגן מושפל בידי חיילים נאצים, זמן קצר לפני שנרצח בשואה, ואמר כי תמונה זו עמדה תמיד לנגד עיניו. "מאיר היה נחוש להבטיח שעם ישראל לא יהיה עוד חסר כוח וחסר מגן, ועל כן הקדיש את חייו לביצור כוחה של מדינת ישראל. בשמונה השנים בהן כיהן כראש המוסד, הוא הוביל את הארגון למבצעים נועזים, פורצי דרך וגבולות. לוחם גדול הלך לעולמו", הוסיף.

(עדכון ראשון: 20:45)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאיר דגן, עצרת בכיכר רבין. 7 במרץ 2015. ראובן קסטרו
מת לאחר מאבק במחלת הסרטן. דגן/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully