וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה בניית 42 יחידות חדשות בקריית ארבע; רקטה נפלה בשדרות: כותרות השבת

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן החליטו לאשר את בניית יחידות דיור לאחר הפיגוע שבו נהרגה נערה בת 13. ארגון המזוהה עם דאעש קיבל אחריות על ירי הרקטות לשדרות ולשער הנגב, שבעקבותיו תקף צה"ל ברצועה. אלו כותרות הסופ"ש

ספק 500

בווידאו: נתניהו בביקור תנחומים בבית משפחת הנרצחת בפיגוע בקריית ארבע, אתמול

אחרי הפיגוע: נתניהו וליברמן אישרו בניית 42 יחידות דיור בקריית ארבע

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן החליטו אתמול (שישי) לאשר בניית 42 יחידות דיור חדשות בקרית ארבע, באזור שבו מתגוררת משפחתה של הלל יפה אריאל בת ה-13, שנהרגה בפיגוע הדקירה בביתה בהתנחלות ביום חמישי. ההחלטה לאשר את המכרז החוזר, שפורסם לפני שנה וחצי, התקבלה לאחר הביקור שקיים ראש הממשלה בבית המשפחה בשעות הבוקר.

"לראות את החדר של הלל, לראות את כתמי הדם שם ליד מיטתה וספרים ובגדים של ילדה קטנה, זה מזעזע", אמר נתניהו בתום הביקור בבית המשפחה. "זה מזכיר לנו שוב מול מי ומול מה אנחנו עומדים. הם רוצים לעקור נטוע ואנחנו נעמיק את השורשים. הם לא יוציאו אותנו מכאן. התרשמתי מהמשפחה המופלאה הזאת, הם לא ישברו את רוחה וגם לא את רוחנו".

בתוך כך, במהלך השבת יצאה מכלל סכנה האישה שנפצעה באורח קשה בפיגוע שאירע יום לאחר מכן בכביש 60.

רקטה נפלה במרכז קהילתי בשדרות; צה"ל תקף מטרות ברצועה

רקטה פגעה אמש במרכז קהילתי להורים ולילדים בשדרות, ורקטה נוספת נפלה בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית שער הנגב. זאת לאחר שנשמעה התרעת צבע אדום בעיר וביישובי המועצה האזורית. צוותי מד"א טיפלו בשני נפגעי חרדה בסביבת המרכז, שלא נזקקו לפינוי לבית החולים, וכוחות שהגיעו למקום פרצו למבנה על מנת לוודא שהוא אכן ריק מאדם.

כמה שעות לאחר הירי תקף חיל האוויר "ארבע מטרות המהוות תשתיות טרור השייכות לחמאס בצפון ובמרכז רצועת עזה", לשון הודעת דובר צה"ל. עוד נמסר כי צה"ל "יוסיף לפעול בעוצמה נגד כל גורם המפעיל טרור נגד מדינת ישראל ותושביה ולשמירת השקט ביישובי הדרום. האחריות לאירוע מוטלת על חמאס באופן בלעדי והוא שיישא באחריות לכל הנעשה בתחומי רצועת עזה".

ארגון "אכנאף בית אל-מקדס", המזוהה עם "המדינה האסלאמית" (דאעש), קיבל היום אחריות על הירי. "שתי רקטות מתוצרת עצמית נורו לעבר אדמות המוסלמים הכבושות מצפון לרצועת עזה בשעה 22:55 בערב", נכתב בהודעה שפרסם הארגון הסלפי. עוד צוין כי "נמסר על פגיעה מדויקת, במסגרת הג'יהאד המתמשך שלנו נגד היהודים, אויבי האל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בנגלדש: 20 הרוגים בפיגוע של דאעש במסעדה בבירה

20 בני אדם נהרגו בפיגוע בדאקה בירת בנגלדש, שאירע במסעדה ברובע הדיפלומטי בעיר - כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית. ככל הנראה, רוב ההרוגים נפגעו מדקירות ורובם אזרחי יפן או איטליה. האירוע החל אמש כשחמושים השתלטו על המסעדה ולקחו כ-35 בני ערובה. סוכנות הידיעות "אעמאק" המזוהה עם ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) הודיעה כי לוחמי קבוצה שנשבעה אמונים לארגון אחראים למתקפה.

בתום מבצע חילוץ שהתרחש בשעות הבוקר המוקדמות, וכלל קרבות עזים בין החמושים ומשטרת בנגלדש, נהרגו לפחות שישה חמושים ואחד מהם נעצר. במבצע חולצו 13 בני אדם, לפחות חלקם אזרחים זרים.

"רוצים להישאר באיחוד": אלפים השתתפו בהפגנה נגד הברקזיט בלונדון

אלפי בני אדם השתתפו היום בהפגנה במרכז לונדון, בירת בריטניה, נגד תוצאות משאל העם שנערך בשבוע שעבר, לפיהן הממלכה תפרוש מהאיחוד האירופי - דבר שהוביל למשבר פוליטי במדינה ולמתיחות בין המתנגדים לתומכים במהלך. המפגינים, רובם צעירים תושבי העיר, הניפו את דגלי האיחוד, ואחרים נשאו שלטים ועליהם נכתב "אני עם האיחוד האירופי".

"רוצים להישאר באיחוד", צעקו המשתתפים בעודם צועדים באזור שבו שוכן הפרלמנט. כמה השמיעו את השיר של הזמר ריק אסטלי משנת 1987 "לעולם לא אוותר עליך", או את השיר של ויטני יוסטון "תמיד אוהב אותך".

אובמה: מתחילת כהונתי נהרגו מתקיפות מל"טים לא יותר מ-116 איש

נשיא ארצות הברית ברק אובמה הודיע אתמול כי צבא ארצות הברית גרם למותם של 64 עד 116 אזרחים בתקיפות של מטוסים ללא טייס (מל"טים), בתקופת כהונתו שהחלה בשנת 2009 – כך פורסם באתר של "הגרדיאן". עם זאת, ככל הנראה מדובר באומדן חלקי בלבד, שכן הנתונים מתייחסים למדינות כמו פקיסטן, תימן וסומליה, אך לא לסוריה ולעיראק. ההערכה שפורסמה היא הודאה בכך שאפילו הממשל לא תמיד יודע כמה אזרחים הוא הורג בכל תקיפה, ועשוי לערוך תיקונים במניינם.

"הילרי מושחתת": בכרזה החדשה של טראמפ - מגן דוד על רקע שטרות כסף

המועמד הרפובליקני המיועד לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ פרסם היום כרזה בחשבון הטוויטר שלו, שבו תקף את יריבתו הדמוקרטית "הילרי הערמומית" על כך שהיא "המועמדת המושחתת ביותר בהיסטוריה", על פי סקר של רשת "פוקס". זאת, על פי סקר שנערך ב-28-26 ביוני ופורסם אתמול, לפיו 58% מהמצביעים האמריקנים סבורים כי המילה "מושחתת" מתארת את קלינטון באופן המדויק ביותר, ורק 30% בחרו במילים "כנה" או "אמינה".

אלא שהכרזה שפרסם טראמפ כוללת, לצד תמונתה של קלינטון, מגן דוד אדום שעליו כתובות באותיות גדולות המילים "המועמדת המושחתת ביותר בהיסטוריה!". יתרה מכך, מגן הדוד מופיע על רקע של שטרות מאה דולרים. תוך פחות משעה, הציוץ של טראמפ זכה ליותר מ-5,000 סימוני "אהבתי" בטוויטר, ולכ-2,700 שיתופים.

חשד לרצח: אזרח זר נהרג בקטטה בדרום תל אביב

אזרח זר נהרג הבוקר בקטטה ברחוב מטלון בדרום תל אביב. המשטרה וגורמי רפואה הוזעקו למקום בעקבות דיווח על תגרה, וכשהגיעו הבחינו בגבר כשסימני חבלה לגופו. גורמי הרפואה קבעו את מותו בזירה. טרם נעצרו חשודים.

למרות מחאת החרדים: "קו הקיץ" של הרצליה יצא לדרך בשבת

עיריית הרצליה החלה הבוקר להפעיל את שירות ההסעות "קו הקיץ", שמגיע אל אזורי הבילוי ואל החופים בעיר ועוצר בכ-20 תחנות. השירות ניתן לתושבים ללא עלות ופועל החל מהיום בכל יום, מ-8:00 עד 16:00. הוא הושק על אף שאתמול הפגינו מאות חרדים, תושבי הרצליה וסביבתה, במחאה על החלטת העירייה. בין המפגינים היה גם ח"כ משה גפני (יהדות התורה), יחיאל יעקובוביץ', הרב הראשי של הרצליה, ואלעד צדיקוב, יו"ר סיעת גשר ודגל התורה, שהוביל את ההתנגדות ליוזמה במועצת העיר.

ניסן משכיל, יו"ר ועד ההורים העירוני, אב לארבעה ותושב העיר, בירך על היוזמה. "קווי השאטל העירוניים מאפשרים לילדים שלנו לנוע בבטחה ברחבי העיר. יוזמת הקווים גם מאוד רלוונטית לבני הנוער ולצעירים שיש להם כבר רישיונות נהיגה, כי רבים מהם יעדיפו לנסוע בשאטל במקום במכונית פרטית". משכיל הצביע על יתרון נוסף, ואמר כי "סוף-סוף תהיה קצת חניה ליד חוף הים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully