וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון פלסטיני המזוהה עם דאעש קיבל אחריות על הירי לשדרות

"אכנאף בית אל-מקדס" פרסם הודעה שבה ציין כי ירי שתי הרקטות לעבר "אדמות המוסלמים הכבושות" הוא "במסגרת הג'יהאד המתמשך שלנו נגד היהודים, אויבי האל". נזק נגרם למרכז קהילתי לילדים בעיר. גורם צבאי: "הירי לא קשור לפיגועים בגדה"

צילום: שי מכלוף

ארגון "אכנאף בית אל-מקדס" קיבל היום (שבת) אחריות על ירי שתי הרקטות אמש מרצועת עזה לעבר העיר שדרות. על פי ההודעה שפרסם הארגון הסלפי, המזוהה עם "המדינה האסלאמית" (דאעש), "נורו שתי רקטות מתוצרת עצמית לעבר אדמות המוסלמים הכבושות מצפון לרצועת עזה בשעה 22:55 בערב".

כמו כן, בהודעה צוין כי "נמסר על פגיעה מדויקת, במסגרת הג'יהאד המתמשך שלנו נגד היהודים, אויבי האל". רקטה אחת פגעה אמש במרכז קהילתי להורים ולילדים בשדרות, ורקטה נוספת נפלה בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית שער הנגב. זאת, לאחר שנשמעה התרעת צבע אדום בעיר וביישובי המועצה האזורית. צוותי מד"א טיפלו בשני נפגעי חרדה בסביבת המרכז. מגורם צבאי נמסר כי שיגור הרקטה לא בוצע על ידי חמאס ולא קשור לפיגועים ביהודה ושומרון.

עוד בוואלה! NEWS:
סגירת פייסבוק וגירוש מחבלים לעזה לא ימנעו את הפיגועים הבאים
גולשים פלסטינים יצאו נגד המחבל מקריית ארבע: "פושע שפל"
לאחר הפיגוע: כתר על חברון לראשונה זה שנתיים, הקבינט יתכנס

פגיעת רקטה בשדרות, 1 ביולי 2016. צילום: שי מכלוף, שי מכלוף
מקום פגיעת הרקטה, אמש/שי מכלוף, צילום: שי מכלוף

כמה שעות לאחר הירי, תקף חיל האוויר "ארבע מטרות המהוות תשתיות טרור השייכות לארגון חמאס בצפון ובמרכז רצועת עזה", לשון הודעת דובר צה"ל. עוד נמסר כי צה"ל "יוסיף לפעול בעוצמה כנגד כל גורם המפעיל טרור נגד מדינת ישראל ותושביה ולשמירת השקט ביישובי הדרום. האחריות לאירוע מוטלת על חמאס באופן בלעדי והוא שיישא באחריות לכל הנעשה בתחומי רצועת עזה".

הרקטה בשדרות פגעה ב"בית הפתוח", שבו בכל יום נערכות פעילויות לילדים ולהוריהם, וחדרה את גג המבנה. "מזל שזה לא קרה בבוקר, אחרת היה קורה פה אסון גדול. הבית הפתוח' ממוגן באופן חלקי", אמר אחד התושבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כרזה שפרסם ארגון "אכנאף בית אל-מקדס" על ירי הרקטות לשדרות, 2 ביולי 2016. טוויטר, צילום מסך
"ג'יהאד מתמשך נגד היהודים, אויבי האל". ההודעה שפרסם "אכנאף בית אל-מקדס", היום/צילום מסך, טוויטר

הפעם האחרונה שאותרה נפילה בשטח ישראל הייתה לפני כשלושה חודשים, אז שוגרה רקטה מרצועת עזה שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הירי אירע יומיים אחרי המטח ששוגר לעבר שדרות, אז התפוצצו ארבע רקטות בשטחים פתוחים בעוטף עזה.

(עדכון ראשון: 19:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully