וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילרי מושחתת": בכרזה החדשה של טראמפ - מגן דוד על רקע שטרות כסף

המועמד הרפובליקני לנשיאות פרסם בחשבון הטוויטר שלו כרזה שבה תקף את יריבתו הדמוקטית, שלטענתו היא "המושחתת בהיסטוריה". הציוץ המקורי זכה ליותר מ-5,000 סימוני "אהבתי"

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

בווידאו: טראמפ בנאום נגד הילרי קלינטון, בשבוע שעבר

המועמד הרפובליקני המיועד לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ פרסם היום (שבת) כרזה בחשבון הטוויטר שלו, שבו תקף את יריבתו הדמוקרטית "הילרי הערמומית" על כך שהיא "המועמדת המושחתת ביותר בהיסטוריה", על פי סקר של רשת "פוקס". זאת, על פי סקר שנערך ב-28-26 ביוני ופורסם אתמול, לפיו 58% מהמצביעים האמריקנים סבורים כי המילה "מושחתת" מתארת את קלינטון באופן המדויק ביותר, ורק 30% בחרו במילים "כנה" או "אמינה".

אלא שהכרזה שפרסם טראמפ כוללת, לצד תמונתה של קלינטון, מגן דוד אדום שעליו כתובות באותיות גדולות המילים "המועמדת המושחתת ביותר בהיסטוריה!". יתרה מכך, מגן הדוד מופיע על רקע של שטרות מאה דולרים. תוך פחות משעה, הציוץ של טראמפ זכה ליותר מ-5,000 סימוני "אהבתי" בטוויטר, ולכ-2,700 שיתופים.

עוד בוואלה! NEWS:
"הילרי קלינטון תיקרא השבוע לתשאול ב-FBI על פרשת המיילים"
קלינטון לא מצליחה להתרומם: סקר מקיף חוזה שוויון עם טראמפ
טראמפ: ישראל היא חברתנו האמיתית במזרח התיכון, נגן עליה ב-100%

כרזה של טראמפ נגד "הילרי המושחת", 2 ביולי 2016. טוויטר, צילום מסך
"המועמדת הכי מושחתת". הכרזה שפרסם היום טראמפ/צילום מסך, טוויטר

הכרזה השנויה במחלוקת, כמובן, גררה גם תגובות נזעמות מצד הגולשים. "זאת בחירה... מעניינת לצורה של הכרזה על 'הכי מושחתת'", כתב משתמש בטוויטר. משתמש נוסף טען: "לא. טראמפ עשה עכשיו קישור בין מגן דוד ל'הכי מושחתת'? אין שום גבול שהוא לא יהיה מוכן לעבור".

"עם טראמפ, אף פעם אי אפשר לדעת אם הוא התכוון שיהיה שם מגן דוד, או שהוא פשוט אידיוט", הוסיף משתמש אחר. עוד גולש כתב: "מגן הדוד בהקשר של השחיתות הכלכלית של קלינטון הולך להכניס את טראמפ לצרות".

אין זו הפעם הראשונה שבה טראמפ מסתבך באמירות בעלות ניחוח אנטישמי. בנאום שנשא טראמפ בחודש דצמבר בפני ארגונים יהודיים רפובליקנים, השמיע כמה הערות שאינן תקינות פוליטית. האמירות, שאמנם נאמרו באווירה מבודחת, רמזו לכך שהיהודים שולטים באחרים באמצעות כספיהם, וכן שהם שותפים קשים למשא ומתן.

דונלד טראמפ בנאום במנהטן, 22 ביוני 2016. רויטרס
"אינכם עומדים לתמוך בי כי איני מעוניין בכספכם". טראמפ/רויטרס

"באופן טיפשי, אתם רוצים לתת לי כסף", אמר טראמפ, אשר מימן אז את הקמפיין שלו בעצמו. "אינכם עומדים לתמוך בי כי איני מעוניין בכספכם". טראמפ רמז למעשה כי היהודים אינם מוכנים לתמוך באנשים שהם לא יכולים לשלוט באמצעות כספם. "אני נושא ונותן, ממש כמוכם", הוסיף טראמפ, בהתייחסו להסכם הגרעין הכושל, לטענתו, שהושג בין איראן ושש המעצמות. "האם ישנו מישהו בחדר שאינו נושא ונותן בעסקאות?", שאל וענה לעצמו: "יש כאן בטח יותר נושאים ונותנים מאשר בכל חדר שאי פעם דיברתי בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully