וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ארגוני הפשיעה של דומרני ושירזי ניסו לחסל "אויב משותף" מהשרון

4.4.2016 / 8:32

בלשים של משטרת ישראל פשטו על דירה בשרון ובה איתרו שבעה חברי ארגוני פשיעה עם מטען חבלה, שיועד לפגוע בעבריין מוכר מאזור השרון. שבעה נעצרו, בהם כאלה שתקפו שוטר ופצעו אותו קל

עריכה: יאיר דניאל

(פברואר: אנשיו של דומרני תקפו חייב כספים)

מטען חבלה שככל הנראה יועד לחיסול נתפס אתמול (ראשון) במהלך פשיטה בדירה ברמת השרון. שבעה מאנשי ארגוני הפשיעה של שלום דומרני וריקו שירזי נעצרו בדירה, בחשד כי עמדו לחסל דמות מוכרת בעולם הפשע. השבעה, שתקפו את השוטרים במהלך המעצר ואף פצעו קצין משטרה באורח קל, הועברו לחקירת ימ"ר לכיש. היום יתקיים דיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון.

לפני כשבועיים נורה למוות איש העסקים דורון שוסטר ברוחב הקוקיה בראשון לציון. שוסטר נורה לאחר שיצא מהדירה שבה מתגורר עם בת זוגו, אולם לא ברור עדיין לאיזו מטרה הגיע מלכתחילה לרחוב. שם, המתין לו אלמוני רכוב על אופנוע, ירה בו ונמלט מן הזירה. שמו של שוסטר עלה לא אחת בנסיבות שאינן מחמיאות, בין השאר, בעת חקירת עורך הדין רונאל פישר, אז בדקה המשטרה את קשריו של פישר עם שוטרים. שאחד העדים טען ששוסטר נהג להתרברב בקשריו עם המשטרה ואף עם פוליטיקאים מסוימים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הדלפת ענק חושפת: 72 ראשי מדינות ומקורביהם הלבינו כספים במקלטי מס
אינתיפאדה דועכת: מספר הפיגועים בגדה הצטמק לרבע מאז אוקטובר
נדחתה בקשת אטינגר לצאת לברית של בנו; הרב לאו: "ייגרם לו צער"

שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
ניסה להוציא לפועל חיסול? דומרני/מערכת וואלה!, בני בן סימון

שבוע לפני כן חוסל העבריין אבנר מאיו, שהיה אמור להעיד נגד עבריין בכיר. הוא נהרג בפיצוץ כלי רכב בפינת הרחובות משה סנה ודבורה הנביאה שבתל אביב, לעיני אמו. כוחות של מגן דוד אדום הוזעקו לזירת הפיצוץ ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר. מאיו היה ב"רשימת המאוימים" של המשטרה, מאחר שהתכוון להעיד נגד העבריין. הוא הורשע לפחות 20 פעמים בעבירות אלימות והונאה והספיק לעבוד עם איש העסקים פלאטו שרון, עד שהפך לעד מדינה ויצא נגדו במשפטו.

זירת פיצוץ רכב דבורה הנביאה. מאצ'י הוף
המכונית שבה ישב מאיו/מאצ'י הוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully