וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר שנורה למוות בראשון לציון: איש העסקים דורון שוסטר

21.3.2016 / 0:04

פעיל הליכוד שוסטר היה מהאנשים המשפיעים ביותר בישראל בתחום הנדל"ן והעסקים. הוא אף טען לקשרים ענפים עם פוליטיקאים, שנהגו להכחיש היכרות עמו. טרם אותר היורה שהרג אותו

צילום: דוד קורן, עריכה: אביב אירגז

איש העסקים שנורה למוות אמש (ראשון) בחיסול ברחוב הקוקיה בראשון לציון הוא דורון שוסטר, מהאנשים המשפיעים ביותר בישראל בכל הנוגע לנדל"ן ולהפעלת חברות ספנות בדרום הארץ. בשנים האחרונות הוא הפעיל מטמנה באזור אשדוד, כמו גם עסק לכריית חול. שמו של שוסטר עלה לא אחת בנסיבות שאינן מחמיאות, בין השאר, בעת חקירת עורך הדין רונאל פישר, אז בדקה המשטרה את קשריו של פישר עם שוטרים. שמו של שוסטר עלה כשאחד העדים טעם שנהג להתרברב בקשריו עם המשטרה ואף עם פוליטיקאים מסוימים.

שוסטר היה דמות מוכרת באשדוד מעצם תפקידו כפעיל מרכז הליכוד. הוא התהדר בקשרים עם פוליטיקאים רבים ובהם הנשיא לשעבר, האסיר משה קצב, שר הפנים לשעבר גדעון סער וחבר הכנסת צחי הנגבי. עם זאת, הוא מעולם לא העיד כי הוא מקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו עצמו. מהצד השני, מרבית הפוליטיקאים מהליכוד הכחישו כל קשר אליו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
יהודית ובתה רותם נפצעו קשה באיסטנבול: "שיקום ארוך לפניהן"
רגעים לפני הפיגוע באיסטנבול: הישראלים תועדו במסעדה סמוכה
"נמנעים מחיכוך ביטחוני": צה"ל הסיר סמלי חיל האוויר ממטוס המשלחת לטורקיה

חשד לניסיון חיסול בראשון לציון. מרץ 2016. דוד קורן
טרם התברר מדוע יצא מדירתו/דוד קורן
חשד לניסיון חיסול בראשון לציון. מרץ 2016. דוד קורן
מותו של שוסטר נקבע בבית החולים לאחר מאמצי החייאה. זירת האירוע/דוד קורן

איש העסקים ביצע לא אחת עבירות של כריית חול; מאז שנסגרה מטמנת האשפה באזור אשקלון, מרבית ההטמנה של אזור לכיש מתבצעת באשדוד. כמו כן, שוסטר החזיק בחברת "כספי ספנות" ובשנת 2010 ניסה את מזלו בכריית נפט ברוסיה.

שוסטר נורה לאחר שיצא מהדירה שבה מתגורר עם בת זוגו, אולם לא ברור עדיין לאיזו מטרה הגיע מלכתחילה לרחוב. שם, המתין לו אלמוני רכוב על אופנוע, ירה בו ונמלט מן הזירה. מצבו של שוסטר הוגדר אנוש וחובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה. זמן קצר לאחר שפונה לבית החולים אסף הרופא, נקבע מותו. המשטרה פתחה לאחר האירוע בסריקות אחר היורה, אולם הוא טרם אותר.

שוסטר נהג להתרברב בקשריו עם פוליטיקאים ואנשי עסקים ואף נהג לטעון כי הוא קרוב משפחתו של מיכאל צ'רנוי. בפועל אין כל קשר בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully