וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפללים לשחרורו: מוקד טלפוני לקריאת תהילים למען איתמר שמעוני

11.1.2016 / 17:00

אלפי תושבי אשקלון נרשמו בימים האחרונים למוקד "למען הצלחת ראש העיר", שחשוד בין היתר בקבלת שוחד ועבירות מין. המוקדנית ממיינת את הנרשמים לקריאת תהילים לפי ימים. בנוסף לכך הוקמו קבוצות פייסבוק הטוענות לחפותו

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק, אביב אירגז

(שיחה עם "מוקד התפילות" למען איתמר שמעוני)

מוקד טלפוני שנפתח בשבוע שעבר מבקש מהנרשמים להתפלל למען ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שנעצר בחשד לעבירות מין ושוחד. ימים ספורים לאחר שנפתח נרשמו אליו כ-5,800 מתושבי העיר, שמתבקשים לקרוא תהילים עבור שמעוני - כל אחד בתורו ולפי חלוקה לימים. לדברי המוקדנית, התפילות נועדו "למען הצלחת ראש העיר וכדי לקרוא להצלחה בכל העניינים שלו".

המוקד מצטרף לקמפיין הנרחב לשחרורו של שמעוני, שבמסגרתו נפתחו בימים האחרונים גם קבוצות רבות בפייסבוק שטוענות לחפותו. עם הפעילים למען שחרורו של שמעוני נמנית גם אשתו, רויטל, שכתבה בעמוד הפייסבוק שלו יממה לאחר המעצר: "אני יודעת מה המחיר שאיש ציבור נדרש לשלם, ואני גם יודעת שהיו מי שפעלו בדרך לא דרך כדי לחבל בעשייה ולפגוע בו".

לקריאה נוספת:
מין, שחיתות ושוחד: כך היזמים מצאו עצמם בבור של איתמר שמעוני
אחת המתלוננות על איתמר שמעוני: "נגעלתי ממנו, הוא היה דוחה"
"אם יגיד שנפגשנו הוא מחוק אצלי": קשריו המפוקפקים של ראש עיריית אשקלון

ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני חשוד באונס ובמתן שוחד. דוד קורן
"מתפללים להצלחתו". איתמר שמעוני, ראש עיריית אשקלון/דוד קורן

לשמעוני מיוחסות עבירות של בעילה אסורה בהסכמה, מעשים מגונים, הטרדה מינית, קבלת שוחד ושיבוש הליכי חקירה. עד כה התלוננו נגדו לפחות שלוש נשים. על פי החשד, המתלוננות קיבלו דמי שתיקה מקבלנים כדי שלא יתלוננו נגד שמעוני. בתמורה לעזרת הקבלנים, חשוד שמעוני כי אישר להם היתרי בנייה.

בחקירתו לא הכחיש שמעוני כי שילם לאחת הנשים, אולם טען כי הדבר לא נעשה כדי למנוע ממנה להתלונן במשטרה, אלא כדי למנוע מיחסיהם להפוך לפומביים. לדבריו, אכן פנה לחברים ובני משפחה כדי שיגייסו עבורו כסף, אך מעולם לא הנחה אותם למי לפנות ומכאן גם שלא ביקש מהם לפנות לקבלנים. בכל מקרה, הוא הדגיש כי לא היו עבירות מין, וגם אם כסף הועבר, הרי שהדבר לא נעשה על מנת למנוע תלונה עתידית במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully