וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת המתלוננות על איתמר שמעוני: "נגעלתי ממנו, הוא היה דוחה"

6.1.2016 / 19:37

בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! NEWS נשמעת אחת המתלוננת נגד ראש עיריית אשקלון בשיחה עם חברתה, שהפצירה בה: "איך ויתרת? אם היית המאמי שלו, לא היית צריכה אף אחד". המתלוננת, מנגד, הקריאה הודעה ששלח לה כביכול: "אם ארגיש כלוא, לא אשאר איתך"

צילום: דוד קורן, עריכה: שניר דבוש

"את מפגרת, היית צריכה להישאר איתו", נשמעת חברתה של אחת המתלוננות נגד ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני מטיחה בה בהקלטה שגיעה היום (רביעי) לידי וואלה! NEWS. המתלוננת שוחחה עם אישה נוספת, כנראה חברתה, על יחסיה עם שמעוני, החשוד בשורת עבירות מין בהן אונס וכן בקבלת שוחד.

החברה נשמעה מפצירה במתלוננת להמשיך ביחסיה עם שמעוני, שטיבם המדויק לא הוזכר, ואמרה לה: "איזה חג היית עושה עכשיו, היה מסדר אותך. אם עכשיו היית המאמי שלו, לא היית צריכה אף אחד". ואולם, המתלוננת ענתה לה: "אני לא צריכה חג, אני צריכה כסף". כמו כן, החברה הדגישה את משמעותם המיוחדת של היחסים בין השניים, משום שלטענתה שמעוני "מפחד ללכת עם נשים", אך ציינה כי "אולי בתל אביב יש לו עוד בחורות, בחורות מתל אביב".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
המשטרה פשטה על עיריית אשקלון; בכיר נעצר בחשד לאונס
חשד: ראש עיריית אשקלון אנס - והעביר דמי שתיקה למתלוננת
רעייתו של שמעוני על מעצרו: "יודעת שפעלו כדי לפגוע בו"

איתמר  שמעוני ראש עיריית אשקלון. דוד קורן
ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני בבית המשפט, אתמול/דוד קורן

בהמשך השיחה הקריאה המתלוננת קטע שנשמע כמו ציטוט של הודעה ששלח לה שמעוני. "אם זה לא מתאים, תדברי. אם מתאים תקבלי את זה בטוב או ברע, איך שבא לך. אני לא סגור בתוך כלוב. אם תהיה לי הרגשה יום אחד שאני בתוך כלוב אני לא אשאר איתך, הבנת?", נכתב, ונאמר כי להודעה התווסף אייקון של קריצה.

הפצרותיה של החברה להמשיך את היחסים חזרו ונשנו לאורך ההקלטה. כששאלה את המתלוננת "איך ויתרת, איך?". המתלוננת ענתה: "נגעלתי ממנו, הוא דוחה כזה". החברה ניסתה לשנות את דעתה של המתלוננת, ודיברה בשבחו של שמעוני. "מה היה מגעיל בו? הוא דווקא נראה טוב. היית יכולה ללכת איתו, את היחידה שהצלחת. את לא בריאה, את מפגרת", הטיחה בה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיריית אשקלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

החברה הזכירה מפגש בין המתלוננת לשמעוני, ציינה כי התקיים "בבית הזה" ושאלה כמה זמן נמשך. כשהמתלוננת אמרה שהמפגש ארך שעה וחצי, התפעלה החברה כי "זה הרבה זמן". לאחר מכן, המשיכה בהפצרותיה: "איזה פספוס, אני לא מאמינה שפספסת אותו ככה. הוא התלהב ממך ברמות. אם הייתי במקומך, את שמעוני לא הייתי עוזבת".

בהמשך השיחה, נראה כי המתלוננת התרצתה מעט, אמרה לחברתה כי המעשה שלה כבר נעשה ושאלה אותה "מה אני עושה עכשיו?". החברה ענתה כי העניין "פשוט מאוד", וכי עליה "לא לוותר עליו, להחזיר אותו. עכשיו עכשיו. את שיגעת אותו". לאחר הדברים האלה, נשמעה שיחה של המתלוננת עם אדם שלישי, ככל הנראה מקורב לראש העיר.

בשיחה עמו, המתלוננת ביקשה לדבר עם שמעוני, אך נאמר לה כי אינו זמין. "תגידי במה מדובר, אולי הוא יוכל לחזור אלייך", ביקש המקורב. המתלוננת ביקשה שימסור את שמה, ואמרה כי שמעוני "יבין לבד" באיזה עניין ביקשה לשוחח עמו. המקורב הבטיח שימסור את הודעתה, והסביר כי שמעוני נמצא בפגישה. המתלוננת הביעה דחיפות, ושאלה שוב: "אתה לא יכול למסור לו שיחייג אליי עכשיו? אני אתן לך טלפון". תשובת המקורב לא נשמעה, אך אחריה שאלה המתלוננת אם שמעוני יענה לה כעבור שעה, הודתה למקורב וסיימה את השיחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתמר שמעוני בבית המשפט, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתום השיחה עם המקורב, שאלה החברה את המתלוננת אם לשמעוני יש את הטלפון שלה. המתלוננת אמרה שהיא תתקשר אליו שעצמה, ואז חברתה הציעה לה: "תגידי לו על הכסף" – אך לא הסבירה במה מדובר. המתלוננת ענתה בתוכחה: "נראה לך? מה, הוא לא יפחד על עצמו? הוא נשוי וגם מה פתאום, נראה לך שהוא יגיד דבר כזה"?

החברה הרגיעה אותה ואמרה "אל תתייחסי לזה, לכל אחד יש חיים פרטיים משלו. את צריכה להגיד לו שלא ידעת מה לעשות ולא רצית להתרחק ממנו, והתרחקת רק בגלל שקרה מה שקרה". עוד המליצה למתלוננת לבקש משמעוני שיבין אותה, להגיד לו "היית חסר לי, התגעגעתי אליך" ולהזכיר לו "נוסטלגיה, את מה שעברתם ביחד".

אתמול פורסם כי שמעוני הוא הבכיר בעיריית אשקלון שנעצר בשעות הבוקר בחשד לשורה של עבירות מין, בהן אונס וכן קבלת שוחד. מיוחסות לו עבירות של בעילה אסורה בהסכמה, מעשים מגונים, הטרדה מינית ושיבוש הליכי חקירה. עד כה התלוננו נגדו לפחות שלוש נשים. על פי החשד, המתלוננות קיבלו דמי שתיקה מקבלנים כדי שלא יתלוננו על שמעוני. בתמורה לעזרת הקבלנים, שמעוני אישר להם לכאורה היתרי בנייה. בדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט, שבו נכחה גם אשתו, הוארך אתמול מעצרו בשמונה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully