וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של שמעוני על מעצרו: "יודעת שפעלו כדי לפגוע בו"

6.1.2016 / 12:15

רויטל שמעוני, אשתו של ראש העיר אשקלון שחשוד בקבלת שוחד ובעבירות מין, בהן אונס, פרסמה הודעת תמיכה בבעלה ובה רמז כי מדובר ברדיפה. "אני יודעת מה המחיר של ההתמודדות הפוליטית", כתבה בעמוד הפייסבוק שלו

צילום: דוד קורן, עריכה: מתן חדד

יממה לאחר מעצרו של ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני בחשד לקבלת שוחד ועבירות מין, ובהן אונס, פרסמה היום (רביעי) אשתו רויטל הודעת תמיכה בבעלה ובה כתבה כי היא בטוחה בחפותו ואף רמזה כי מדובר ברדיפה פוליטית. "אני יודעת מה המחיר שאיש ציבור נדרש לשלם, אני יודעת מה המחיר של ההתמודדות הפוליטית, ואני גם יודעת שהיו מי שפעלו בדרך לא דרך כדי לחבל בעשייה ולפגוע בו", כתבה בעמוד הפייסבוק של בעלה.

שמעוני ביקשה להודות לתושבי העיר על התמיכה שהיא ומשפחה מקבלת, לטענתה, מאז פרסום מעצרו של ראש העיר. "עוברים עלינו ימים לא קלים, אבל אנחנו חזקים ונאחזים באמונה בבורא עולם. אני בטוחה בחפותו של איתמר. איתמר אדם מדהים, שעבר בשנים האחרונות מסע ייסורים, איומים והכפשות בקנה מידה חסר תקדים. אני משוכנעת שלמרות הכול, נצא גם מזה מחוזקים. אנחנו מוקפים באהבה ואהדה של רבים מכם, אתם אנשים מדהימים, אני מקבלת אינספור הצעות לסייע לי ולמשפחתי להתמודד עם המציאות שנכפתה עלינו, ואני אסירת תודה לכם על כך", כתבה.

לקריאה נוספת:
ארדן בכנסת: "לפיגוע בת"א אין קשר לסוגיית הנשק הלא חוקי במגזר"
"נתניהו אמר לי בהלוויית רבין: 'אם לא היה נרצח הייתי מביס אותו'"
האחראית על פסילת "גדר חיה": "איימו 'לשטוף אותי בגז'"

איתמר שמעוני. ראובן קסטרו
"בטוחה בחפותו, נצא מכך מחוזקים". איתמר שמעוני/ראובן קסטרו

היא הוסיפה כי משפחתה נאלצת לשלם מחיר יקר בפרשה. "זה לא פשוט להתמודד עם המציאות הזו, יש גם ילדים בתמונה ואנשים שוכחים לפעמים שראש עיר הוא גם בעל ואבא לילדים, יש לו הורים מבוגרים שמאוד דואגים לו. הגעתי אתמול לדיון בבית המשפט, למרות היום הקשה מאוד שעבר עלינו, כדי להתייצב לצדו, לומר לו שאני אוהבת אותו, מחזקת אותו ומאמינה שבעוד זמן לא רב הוא ישוב אלינו וישוב לעשייה שהוא כל כך אוהב למען תושבי אשקלון".

לדבריה, "הבחירה בו לראשות העיר אשקלון הייתה מבחינתו הגשמה של חלום. מרגע שנכנס לתפקיד הוא התמסר אליו בצורה מעוררת הערצה. קם כל בוקר עם מחשבות כיצד אפשר עוד לקדם את העיר ומה ניתן עוד לעשות כדי לשפר את איכות חיי התושבים, והלך לישון לפנות בוקר עם אותן המחשבות בדיוק. אין לי מלים לתאר את הייסורים שאנו עוברים כמשפחה, אבל למרות הכול, יש בנו אמונה חזקה שהצדק ייעשה והאמת בסופו של יום תצא לאור".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חשד: קבלנים שתמכו בראש עיריית אשקלון קיבלו בתמורה טובות הנאה; 4 בכירים נעצרו. צילום מסך
המשטרה פשטה על העירייה, החרימה מסמכים ועצרה חשודים. עיריית אשקלון/צילום מסך

בית משפט השלום בראשון לציון התיר לפרסום אתמול כי שמעוני הוא הבכיר שנעצר אתמול בשעות הבוקר בחשד לשורה של עבירות מין, בהן אונס וכן קבלת שוחד. לשמעוני מיוחסות עבירות של בעילה אסורה בהסכמה, מעשים מגונים, הטרדה מינית ושיבוש הליכי חקירה. עד כה התלוננו לפחות שלוש נשים נגדו. על פי החשד, המתלוננות קיבלו "דמי שתיקה" מקבלנים כדי שלא יתלוננו על שמעוני. בתמורה לעזרת הקבלנים, חשוד שמעוני כי אישר להם היתרי בנייה. בדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט, שבו נכחה גם אשתו, הוארך מעצרו בשמונה ימים.

השופט מנחם מזרחי האריך בשמונה ימים את מעצרם של שאר החשודים, יואל דוידי, קבלן מוכר החשוד שנתן שוחד בסך 150 אלף שקלים וכן הלבין הון, עופר שמעוני, אחיו של איתמר החשוד גם הוא בקבלת שוחד, משה פונטה, חבר של ראש העיר, ודניאל עמנואל, קבלן נוסף.

החקירה החלה לפני כמה חודשים והפכה לגלויה עם פשיטת המשטרה על העירייה. לחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה הגיעו תלונות על שוחד במאות אלפי שקלים שמבצע שמעוני, לכאורה, בתמורה לקידום פרויקטים בעיר. מלבד ראש העיר נעצרו עוד שלושה גורמים בעירייה בחשד לעבירות שוחד, מרמה והלבנת הון. בין היתר הוחרמו מסמכים, מחשבים, רכוש ופרטי חשבונות לצורכי מילוט. זאת כמה שבועות לאחר פשיטה קודמת שנעשתה במקום, שכללה אף היא החרמת מסמכים, הקשורים למיזמי בנייה ברחבי העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully