וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים כץ: "נתניהו ודרעי הציעו לי את משרד הכלכלה - וסירבתי"

26.12.2015 / 12:30

שר הרווחה אמר כי ראש הממשלה והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל הציעו לו לכהן כשר הכלכלה לאחר חתימת מתווה הגז, אך הוא בחר להישאר בתפקידו: "מקווה שיתווסף למשרדי גם תיק העבודה". על חתונת השנאה: "אלו אנשים יותר מדי ימניים"

ח"כ חיים כץ, הכנסת, מאי 2015. נועם מושקוביץ
"מקווה לקבל גם את תיק העבודה". כץ/נועם מושקוביץ

שר הרווחה חיים כץ אמר היום (שבת) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו, המכהן בימים אלו בין היתר כשר הכלכלה, הציע לו את התפקיד לאחר החתימה על מתווה הגז. "לפני הבחירות רציתי את תפקיד שר הכלכלה, הבריאות או הרווחה. קיבלתי את הרווחה והתאהבתי בתפקיד. לפני שבוע הציעו לי, ראש הממשלה וגם השר אריה דרעי, לקחת את תיק הכלכלה, וסירבתי. אני נשאר ברווחה ומקווה שיתווסף לו גם תיק העבודה", אמר השר במסגרת אירוע "שבתרבות" בו השתתף בתיאטרון חולון.

השר כץ נשאל על חתונת השנאה בימין הקיצוני, שבה נראו החוגגים דוקרים את תמונת הפעוט עלי דוואבשה, שנשרף בהצתת הבית בכפר דומא, ומניפים באוויר נשקי צה"ל. "אני לא רוצה להיות ראש ממשלה ולכן לא אתן עצות ופתרונות למי שאמור לטפל בכך. אלו אנשים יותר מדי ימניים, הפעולות שלהם הן קיצוניות והם צריכים טיפול", אמר. לשאלה אם יש להרוס את בתי רוצחי משפחת דוואבשה, השיב: "רוצחי המשפחה בדומא צריכים לקבל את אותו עונש שמקבלים הטרוריסטים הערבים. מי שחורג מהנורמה חייב להיות מאחורי סוגר ובריח".

עוד בוואלה! NEWS:
בכירים בטורקיה: "התנאי לפיוס - גישה בלתי מוגבלת לעזה"
"תיאטרון הבובות" של נתניהו הכניע את ניר ברקת וגדעון סער ללא קרב
ח"כ חזן לגלג על רגימת האוטובוס של "שוברים שתיקה": "החטא ועונשו"

רוה"מ בנימין נתניהו והשר אריה דרעי במליאה, כנסת ישראל. מאי 2015. רויטרס
הציעו לכץ את תפקיד שר הכלכלה. דרעי ונתניהו/רויטרס

על הקדמת הפריימריז לראשות הליכוד, מהלך של נתניהו, אמר: "כשהודיעו על כך, הרמתי גבה ולא הבנתי למה זה נחוץ. אבל אם ראש הממשלה החליט - אני תומך בו בתמיכה מלאה. לא רואה ולא חושב שיש מישהו שנכנס לנעליים שלו. גדעון סער צריך להיות בפנים, בתוך הליכוד, אך הוא לא יכול ולא יודע לנצח את ביבי".

כץ המשיך להתייחס למאבקי הכוחות בתוך המפלגה ואמר כי יתמודד על תפקיד יו"ר מרכז הליכוד "כדי לשנות את השיתוק שבו הוא נמצא". לדבריו, "יש לקיים בגוף הזה החלטות כפי שצריך באמת לקבל החלטות. ראש הממשלה לא תומך ולא מביע את דעתו כלפי אף אחד מהמועמדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אבי הכלה מחתונת הימין הקיצוני: "זה היה ספונטאני, מה רע בנשק?". ספק 500
"הם צריכים טיפול". חתונת השנאה בימין הקיצוני/ספק 500

לדברי שר הרווחה, הוא מתנגד להצעת החוק של עמיתו לסייע, ח"כ מיקי זוהר, לסגירת עסקים בשבת. "אצביע נגד בממשלה. אנחנו לא צריכים כפייה דתית בישראל. שכל אחד יחיה בחלקת האלוהים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully