וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חזן לגלג על רגימת האוטובוס של "שוברים שתיקה": "החטא ועונשו"

חבר הכנסת מהליכוד הביע בעמוד הפייסבוק שלו שמחה לאיד על פציעתן של שלוש הפעילות כשאבנים יודו לעבר אוטובוס הארגון. הפוסט זכה לתגובות זועמות שאליהן הגיב חזן: "אנשי השמאל הקיצוני, עבור אויבינו, דם יהודי הוא דם יהודי"

צילום: חברים לשעת צרה

ח"כ אורן חזן (הליכוד) התייחס אתמול (שישי) לפציעתן של ארבע פעילות ארגון "שוברים שתיקה" במהלך סיור שערכו אתמול בדרום הר חברון. "החטא ועונשו", כתב חבר הכנסת בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו שבו נראית שמשת האוטובוס המנופצת, וזכה ליותר מאלף לייקים, לצד לא מעט ביקורת.

אחד הגולשים כתב: "מה אתה רציני!?!?!? אני אמנם שונא את שוברים שתיקה ומתנגד להם בכל דרך, אבל לא בעד שיירגמו באבנים וייפצעו!! החטא ועונשו?? תתבייש לך!!! אני מתאכזב ממך כל פעם מחדש".

עוד בוואלה! NEWS:
אוטובוס של "שוברים שתיקה" נרגם באבנים בגדה; שלוש נפצעו קל
חרדים הפגינו בבירה נגד הקרנת סרטים בשכונה חילונית בשבת
"אם תרצו" מול "שוברים שתיקה": הקרב על דעת הקהל ברשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמחה לאיד. הפוסט שפרסם ח"כ חזן בעמוד הפייסבוק שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח"כ חזן השיב לגולש הנסער כי הוא לא שמח על פציעתן של הפעילות, אולם הוא מצפה מהארגון שיגנה את הטרור. "כואב לי על כל יהודי שנפצע או נפגע מהטרור הפלסטיני, אבל מי שנפגע מהטרור הפלסטיני באופן ישיר כמו במקרה זה של האוטובוס, ובמקום להוקיע את התוקפים מוקיע יהודים, שלא יתפלא על כך שהטרור מרים ראש ובכך פוגע גם בו ובשמאל הקיצוני", כתב.

בהמשך פנה ח"כ חזן "לאנשי השמאל הקיצוני, אנשי המוסר הכפול, ששוב יוצאים מכליהם בגלל שיש מישהו שמציב בפניהם את מראת המציאות", וניסה להסביר להם את ראיית עולמו. "עבור אויבינו, דם יהודי הוא דם יהודי, ללא הבדל בין ימין ושמאל. כן כן, תתפלאו לשמוע, אבל עבורם לשפוך דם יהודי באשר הוא זה לא רק מטרה, זה דרך חיים. חבל שאינכם מבינים כי האויב האמיתי שלכם הוא הצורר הערבי ולא אחיכם היהודים", הסביר וסיים במשפט "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".

(עדכון ראשון: 20:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully