וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי הפיגוע: הקב"ט שירה באריתריאי שב לעבודה – ללא נשק

27.10.2015 / 18:50

קצין הביטחון בתחנה המרכזית בבאר שבע חזר מחופשת שלקח מאז אירע הפיגוע. הוא נחקר בנוגע לירי בהבטום זרהום, שזוהה על ידיו בטעות כמחבל. מאבטחים אחרים סיפרו: "הוא עדיין המום"

עריכה: קשת סידי

ביום ראשון, שבוע אחרי הפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע, קצין הביטחון של התחנה שב לעבודתו, אך ללא נשק. הקב"ט, שירה למוות באזרח האריתריאי הבטום זרהום, יצא לחופשת מחלה בת שבוע מיד לאחר האירוע. בשיחה עם וואלה! NEWS סיפר הקצין כי הוא חש בטוב, אך שאר המאבטחים בתחנה מספרים כי הוא עדיין המום מהאירוע ולכן מסתובב ללא נשקו.

מלבד כמה פעמים שבהן הגיע לתחנה המרכזית כדי לשחזר את האירוע הטרגי ולראות את יתר המאבטחים, הוא לא הגיע לעבודה עד שלשום. "הוא בחופשת מחלה, זה דבר לא פשוט עבורו מה שקרה, כולם היו בטוחים שהאזרח האריתריאי הוא מחבל, והוא עשה את עבודתו", אמר אחד ממכריו.

לקריאה נוספת:
עקב מות האזרח האריתראי: בקשה לתיקון חוק נפגעי פעולות האיבה
הלינץ' בב"ש: המשטרה צפויה לעצור חשודים נוספים, בהם שני חיילים
הפיגוע בתחנת המרכזית בבאר שבע: המחבל הבדואי היה בקשר עם חמאס

התחנה המרכזית בבאר שבע, יום לאחר פיגוע הירי והדקירה, אוקטובר 2015. אמיר בוחבוט, מערכת וואלה!
התחנה המרכזית בבאר שבע, יום לאחר הפיגוע/מערכת וואלה!, אמיר בוחבוט

בחקירתו במשטרה סיפר הקב"ט כי ירה פעם אחת בזרהום, שנחשד כמחבל. עם זאת, על פי עדויות וראיות שנאספו בזירת הפיגוע, במשטרה סבורים כי הוא ירה לעברו כמה פעמים, אך הם מאמינים כי הוא לא ביצע עבירה. מחברת האבטחה שמעסיקה את הקב"ט נמסר כי כלי הנשק שבהם נעשה שימוש באירוע נלקחו לבדיקה בליסטית, והם יוחזרו לשימוש רק לאחר סיום החקירה.

לאחר שירה הקב"ט בזרהום, בוצע בו לינץ' אכזרי. בנתיחת גופתו התברר כי הירי הוא זה שהביא למותו, ולא אלימות האזרחים חמומי-המוח. בחקירה, אמר הקצין כי שמע את זרהום צועק "אללה אכבר" במהלך האירוע, אך בעדויות נוספות מהזירה לא נמסר שנשמעה קריאה כזו. כמו כן, מאחר שאין קול במצלמות האבטחה בתחנה המרכזית, לא ניתן להוכיח כי זרהום אכן אמר זאת. אתמול הודיע שירות בתי הסוהר כי נפתח הליך פיטורים לקצין השב"ס רונן כהן ולסוהר נוסף החשודים בהשתתפות בלינץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully