וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלינץ' בב"ש: המשטרה צפויה לעצור חשודים נוספים, בהם שני חיילים

24.10.2015 / 20:50

לאחר שצפו בתיעוד המזעזע שבו נראה המון זועם מכה את האזרח האריתראי הפטום זרהום, שזוהה בשוגג כמחבל, הגיעו בימ"ר נגב לכמה חשודים נוספים - שניים מהם חיילי צה"ל. "נגיע לכל מבצעי הלינץ'"

באדיבות ערוץ 10

נמשכת חקירת הלינץ' בבאר שבע: המשטרה מתכננת לעצור בימים הקרובים כמה בני אדם החשודים כי לקחו חלק באירוע שבו נהרג האזרח האריתראי הפטום זרהום, ובהם שני חיילי צה"ל – כך נודע הערב (שבת) לוואלה! NEWS. זרהום נהרג לאחר הפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע שבו נרצח חייל צה"ל ונפצעו עשרה נוספים, לאחר שזוהה בטעות כמחבל ונורה בידי קצין הביטחון במקום.

החשודים שייעצרו על ידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב, תועדו בסרטונים שהגיעו לידי המשטרה כשהם מכים את זרהום בעודו שוכב על הרצפה לאחר שנורה. גורמים במחוז הדרום אמרו כי בכוונתם להגיע לכל מבצעי הלינץ', ולמצות עמם את הדין.

עוד בוואלה! NEWS:
הרוג שישי מהטבח בבית הכנסת בשכונת הר נוף שבירושלים
צפו בתיעוד: מחבל בן 16, שהתחזה למוכר קרמבו, שולף סכין - ומחוסל
גל טביעות: שני גברים טבעו למוות, שני רוחצים במצב קשה ואנוש

תיעוד: אזרח אריתראה נורה למוות והוכה קשות כי נחשד בשוגג למחבל. ספק 500
זירת אירוע הלינץ' בתחנה המרכזית בבאר שבע/ספק 500

בתוך כך, אמש נודע לוואלה! NEWS כי קצין הביטחון שירה בהבטום זרהום אמר בחקירתו המשטרתית כי שמע אותו צועק "אללה אכבר" במהלך האירוע ולכן חשב שהוא מחבל. גורמים במשטרה אמרו כי על פי כל העדויות שהצטברו עד כה בידיהם, לא נמסר כי נשמעה הקריאה שעליה הסתמך הקב"ט. עוד מסרו במשטרה כי משום שאין קול במצלמות האבטחה בתחנה המרכזית, לא ניתן להוכיח לפי שעה כי זרהום אכן אמר זאת.

ביום חמישי האחרון נעצרו ארבעה חשודים, בהם קצין וסוהר בשירות בתי הסוהר, בחשד להשתתפות בלינץ' בזרהום - ושוחררו בתנאים מגבילים. כמו כן, צפויים מעצרים נוספים בפרשה, שבמסגרתה תועדו הארבעה, יחד עם אחרים, מכים עד זוב דם את זרהום, אותו חשבו לכאורה למחבל לאחר שנורה בידי הקב"ט, שנגדו לא מתנהל הליך פלילי. זרהום מת מפצעיו בבית החולים שעות ספורות לאחר מכן. המחבל עצמו, בדואי תושב חורה בן 21, ירה למוות באירוע בלוחם צה"ל, סמל עומרי לוי, ופצע עשרה בני אדם נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully