וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקב"ט שירה באזרח האריתריאי בחקירתו: "הוא אמר אללה אכבר"

24.10.2015 / 0:51

קצין הביטחון הסביר כי שמע את הבטום זרהום קורא את קריאת התכביר במהלך הפיגוע - ולכן חשד שהוא מחבל וירה בו. עם זאת, במשטרה טוענים כי לפי שעה דבריו לא מתכתבים עם שאר העדויות שנאספו

באדיבות ערוץ 10

ארבעה ימים לאחר הפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע שבו נרצח חייל ואזרח אריתראי זוהה בשוגג כמחבל, לוואלה! NEWS נודע כי קצין הביטחון שירה בהבטום זרהום אמר בחקירתו המשטרתית כי שמע אותו צועק "אללה אכבר" במהלך האירוע ולכן חשב שהוא מחבל.

גורמים במשטרה אמרו כי על פי כל העדויות שהצטברו עד כה בידיהם, לא נמסר כי נשמעה הקריאה שעליה הסתמך הקב"ט. עוד מסרו במשטרה כי משום שאין קול במצלמות האבטחה בתחנה המרכזית, לא ניתן להוכיח לפי שעה כי זרהום אכן אמר זאת.

עוד בוואלה! NEWS:
"מפחיד, אבל אסור לוותר": מסע לאורך כביש הדמים של הגדה המערבית
בקבוק תבערה הושלך על רכב ליד בית אל; בת 4 במצב בינוני
ג'יפ התהפך ליד ים המלח: 4 חיילים נפצעו קשה ובינוני

תיעוד: אזרח אריתראה נורה למוות והוכה קשות כי נחשד בשוגג למחבל. ספק 500
הבטום זרהום לאחר הלינץ' שבוצע בו בתחנה המרכזית בבאר שבע/ספק 500

מאז הפיגוע נמצא הקב"ט בחופשת מחלה. מלבד כמה פעמים שהגיע לתחנה המרכזית כדי לשחזר עם השוטרים את האירוע הטראגי ולראות את יתר המאבטחים, הוא לא הגיע לעבודה. "הוא בחופשת מחלה, זה דבר לא פשוט עבורו מה שקרה, כולם היו בטוחים שהאזרח האריתריאי הוא מחבל, והוא עשה את עבודתו", אמר אחד ממכריו.

הקב"ט מסרב לדבר ורק מסר לכל מי שביקש לראיין אותו כי הוא "מרגיש טוב והכל בסדר". אחד מהמאבטחי התחנה המרכזית אמר כי "ישנם דיבורים על כך שהוא ימשיך לעבוד בחברה, אך לא בתחנה המרכזית בגלל מה שקרה וכדי שיעבור את זה". מנגד, בני משפחתו שעובדים גם הם במקום, טוענים כי "הוא מרגיש טוב והוא יחזור לעבודה בתחנה".

שלשום נעצרו ארבעה חשודים, בהם קצין וסוהר בשב"ס, בחשד להשתתפות בלינץ' בזרהום ושוחרר בתנאים מגבילים. על פי ההודעה לעיתונות, צפויים מעצרים נוספים בפרשה, שבמסגרתה תועדו הארבעה, יחד עם אחרים, מכים עד זוב דם את זרהום, אותו חשבו לכאורה למחבל לאחר שנורה בידי הקב"ט, שנגדו לא מתנהל הליך פלילי. זרהום מת מפצעיו בבית החולים שעות ספורות לאחר מכן. המחבל עצמו, בדואי תושב חורה בן 21, ירה למוות באירוע בלוחם צה"ל, סמל עומרי לוי, ופצע עשרה בני אדם נוספים.

(עדכון ראשון: 22:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully