וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לחוץ ובטראומה": הקב"ט שירה באזרח האריתריאי טרם חזר לעבוד

22.10.2015 / 20:15

קצין הביטחון בתחנה המרכזית בבאר שבע שירה באזרח האריתריאי שזוהה בשוגג כמחבל, יצא לחופשת מחלה שממנה עדיין לא שב. עדיין לא ברור אם הוא ישוב לעבוד במקום. "זה לא פשוט עבורו"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

(הקצין שהשתתף בלינץ' בבאר שבע: "הייתי בטוח שהוא מחבל, הייתה מלחמה")

ארבעה ימים לאחר הפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע שבו נרצח חייל ואזרח אריתראי זוהה בשוגג כמחבל, מספרים עובדים במקום כי קצין הביטחון שירה בהבטום זרהום עדיין לא שב לעבודה. "הוא נראה לחוץ ובטראומה, הוא הגיע לפה אתמול לזמן קצר, עשה סיור של כמה דקות והלך", תיאר אחד העובדים במתחם.

מאז הפיגוע נמצא הקב"ט בחופשת מחלה. מלבד כמה פעמים שהגיע לתחנה המרכזית כדי לשחזר עם השוטרים את האירוע הטראגי ולראות את יתר המאבטחים, הוא לא הגיע לעבודה. "הוא בחופשת מחלה, זה דבר לא פשוט עבורו מה שקרה, כולם היו בטוחים שהאזרח האריתראי הוא מחבל, והוא עשה את עבודתו", אמר אחד ממכריו.

גל טרור - סיקור מיוחד:
הקצין שהשתתף בלינץ' בבאר שבע: "הייתי בטוח שהוא מחבל, הייתה מלחמה"
הערכה: אזרח אריתריאה שנהרג בלינץ' בבאר שבע מת מירי
הלינץ' בבאר שבע: קצין שב"ס, סוהר ושני אזרחים נעצרו

פיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע: מחבל רצח חייל וחוסל, אריתראי נורה למוות והוכה בשוגג. ספק 500
"הוא מרגיש טוב והוא יחזור לעבודה בתחנה". הקב"ט יורה בזרהום בזירת הפיגוע/ספק 500

הקב"ט מסרב לדבר ורק מסר לכל מי שביקש לראיין אותו כי הוא "מרגיש טוב והכל בסדר". אחד מהמאבטחי התחנה המרכזית אמר כי "ישנם דיבורים על כך שהוא ימשיך לעבוד בחברה, אך לא בתחנה המרכזית בגלל מה שקרה וכדי שיעבור את זה". מנגד, בני משפחתו שעובדים גם הם במקום, טוענים כי "הוא מרגיש טוב והוא יחזור לעבודה בתחנה".

התחנה המרכזית בבאר שבע, יום לאחר פיגוע הירי והדקירה, אוקטובר 2015. אמיר בוחבוט, מערכת וואלה!
ארבעה חשודים נעצרו בחשד להשתתפות בלינץ' בזרהום. התחנה המרכזית בבאר שבע, יום לאחר הפיגוע/מערכת וואלה!, אמיר בוחבוט

אתמול נעצרו ארבעה חשודים, בהם קצין וסוהר בשב"ס, בחשד להשתתפות בלינץ' בזרהום ושוחרר בתנאים מגבילים. על פי ההודעה לעיתונות, צפויים מעצרים נוספים בפרשה, שבמסגרתה תועדו הארבעה, יחד עם אחרים, מכים עד זוב דם את זרהום, אותו חשבו לכאורה למחבל לאחר שנורה בידי הקב"ט, שנגדו לא מתנהל הליך פלילי. זרהום מת מפצעיו בבית החולים שעות ספורות לאחר מכן. המחבל עצמו, בדואי תושב חורה בן 21, ירה למוות באירוע בלוחם צה"ל, סמל עומרי לוי, ופצע עשרה בני אדם נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully